انتخاب شیکترین رنگ برای اتاق نشیمن

رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن
رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن

انتخاب شیکترین رنگ برای اتاق نشیمن : آیا دوست دارید خانه خود را تبدیل به قصری مجلل کنید؟ یکی از کاربردی‌ترین کارها و همچنین آسانترین کار رنگ‌‌ کردن اتاق نشیمن است. رنگ‌ کردن اتاق نشیمن حتی بدون تغییر اثاثیه می‌تواند تغییری باورنکردنی بوجود آورد. بهترین جا برای شروع اتاق پذیرایی و یا نشیمن است.

رنگی تازه و مد روز تغییری چشمگیر ایجادمی‌کند. ارغوانی، خاکستری، و طیف سبز-آبی به همراه سایه‌های خنثی، رنگهای سال 2018 هستند. رنگ دیوار باید بازتاب سبک زندگیتان باشد. اگر از این اتاق برای استراحت استفاده‌می‌کنید، می‌توانید یک رنگ خنثی بکارببرید. چون رنگ خنثی و سرد به کل اتاق حالت راحتی می‌بخشد. از طرف دیگر، اگر از این اتاق برای مهمانداری هم استفاده‌می‌کنید، از رنگ خنثی و روشنی برای دیوار استفاده‌کنید تا به فضا انرژی ببخشید.

بر کسی پوشیده نیست که رنگهای یاسی و ارغوانی رنگهای معروف 2018 هستند. برای رنگ‌ اتاق نشیمن از طیف رنگ ارغوانی استفاده‌کنید. ولی همه فضا را ارغوانی نکنید. سایه‌هایی از یاسی را هم اضافه‌کنید.

بنر گل من و تو
رنگ یاسی اتاق نشیمن
رنگ اتاق نشیمن

رنگ طوسی برای اتاق نشیمن

رنگ طوسی یک رنگ کلاسیک بوده و هنوز هم رایج است. این رنگ فضا را جادارتر نشان‌ می‌دهد. رنگ طوسی با مقدار ناچیزی طوسی مایل به خاکستری را به شما پیشنهاد‌ می‌کنیم. بگذارید دکور رنگارنگی در مقابل سایه بی روح خاکستری قرار بگیرد.

رنگ طوسی برای اتاق نشیمن
رنگ طوسی برای اتاق نشیمن

رنگ آبی برای اتاق نشیمن

رنگ آبی شیک و شاداب زیر حسی آرامش‌ بخش را در میان مشغله‌های امروزه ایجاد می‌کند و فضایی زنده برای اتاق نشیمن بوجود می‌آورد. با این رنگ جدید خنثی، به فضا کمی رنگ دهید.

رنگ آبی برای اتاق نشیمن
رنگ آبی

سبز بهترین رنگ

رنگ سبز رنگ هارمونی و تجدد است. چون نمای دنیایی خنثی را بازتاب‌ می‌کند. سبز یکی از بهترین رنگها برای اتاق نشیمن است. اگر جای کافی برای نگهداری گیاهان ندارید، دیوارهای سبز کمی حس زندگی به اتاق شما می‌دهند.

رنگ صورتی و کاربرد آن در اتاق نشیمن

نگاهی به رنگ صورتی دیوار بیندازید. فقط محدود به یک دیوار شده‌است کمی رنگ صورتی ملایم با شومینه بکار رفته و فقط یکی دو مرود جزئی از رنگبندی صورتی در دکور این اتاق دیده‌می‌شود. اتاق نشیمن با این رنگ منحصربفرد و تک تبدیل به جایی با نشاط شده‌است.

رنگ صورتی برای دیوار تک اتاق نشیمن
رنگ صورتی برای دیوار تک اتاق

دیدی که با هم رنگ برای اتاق نشیمن رو مورد بررسی قرار دادیم ولی همیشه این سلیقه هست که شما چه رنگی را برای کدام نقطه از خانه استفاده خواهید کرد. پس با ما همراه باشید تا نکات کاربردی مختلفی برای دکوراسیون خانه به شما آموزش دهیم.

مطالب مرتبط :

ایده های کوچک برای بیشتر شدن فضای اتاق نشیمن

بی‌نظیرترین ایده­‌ها برای چیدمان آپارتمان کوچک

ایده‌هایی شگفت‌انگیز و رؤیایی برای دکوراسیون خانه