تهیه ماسک آرد نخود روشن کننده پوست

تهیه ماسک آرد نخود روشن کننده پوست
تهیه ماسک آرد نخود روشن کننده پوست

ماسک آرد نخود: اين ماسك كار اصليش اينه كه پوست رو روشن و نرم ميكنه! اگه پوستتون خشكه حتمی در مواد خودتون از شير استفاده كنيد، اگر چربه به جاى شير از گلاب استفاده كنيد! بهترین فایده آرد نخودچی این است که برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است.حتمی سعی کنید از آرد نخودچی تازه استفاده کنید و سعی کنید برای پوست خودتون از مواد و ماسک های طبعی استفاده کنید. در این مطلب با ما همراه باشید با آموزش ساخت ماسک با آرد نخود به همراه ویدیو.

ماسک آرد نخود برای پوست

من اولين بار كه از اين ماسك استفاده كردم درجا پوستمو روشن كرد، اما بازم ميگم براى اينكه از يه ماسك نتيجه درست حسابى بگيريد، حتما اونو بايد مداوم استفاده كنيد!

اين ماسك اولش يكم پوستو ميسوزونه، يكمش طبيعيه!

بنر گل من و تو

❌ حواستون باشه❌

➕زردچوبه باعث كم شدن مو ميشه، پس نبايد به ابروها بخوره!
➕بعضى از زردچوبه ها با فلفل قاطى شدن، دقت كنيد كه زردچوبه اتون خالص باشه!
➕هر ماسكى رو اول يكم رو دستتون تست كنيد، تا از نداشتن حساسيت به موادش كاملا مطمئن بشيد!
➕زردچوبه باعث ميشه يكم پوستتون موقتا زرد بشه!

اما خيلى زود ميره! يا بعدش پوستتون رو با گلاب يا شير پاك كنيد و زرديش كاملا برطرف ميشه! ( البته زردچوبه انقدر خاصيت براى پوست داره كه به زرد شدنش مى ارزه)

آموزش ساخت ماسک با آرد نخود

برای تهیه ماسک ارد نخود که یکی از شفاف کننده های پوست هست مواد لازم دارید که تو همه خونه ها پیدا میشه باور نمیکنید؟ ادامه مطلب رو مطالعه کنید.

مواد لازم برای تهیه ماسک آرد نخودچی

آرد نخودچی 3 قاشق چای خوری

شیر کم چرب و یا گلاب

زرد چوبه یک قاشق چای خوری

لیمو ترش

تهیه ماسک ارد نخود

آرد نخودچی رو در ظرف میریزم و سپس زردچوبه رو به مواد خودمون اضافه میکینم و بعد از اون شیر رو به مواد اضافه میکنیم (توجه کنید که مقدار شیر به اندازه ای باشه که مواد ما رو به حالت خمیری تبدیل کنه) و سپس مخلوط رو خوب هم میزنیم و در آخر هم لیمو ترش تازه رو بهش اضافه میکنیم. حالا شما میتونید با براش و یا هر وسیله ای ماسک رو روی صورت خودتون بمالید. این ماسک رو به مدت 20 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب ولرم بشورید. در زیر ویدیو آموزش ساخت ماسک آرد نخود را مشاهده کنید.