روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت دوم)

روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت دوم)
چند روش استفاده متفاوت از نمک

همانطور که در قسمت اول هم گفته شد،امروزه نمک تقریبا در همه خانه ها وجود دارد. اکثر مردم از نمک فقط در پخت و پز استفاده می کنند. در حالی که نمک کاربردهای دیگری نیز دارد که در این مطلب با روش های متفاوت استفاده از نمک آشنا می شویم.

 

به سرعت نوشابه و نوشیدنی ها را سرد می کند.

اگر شما یک پک شش تایی نوشیدنی یا نوشابه خریداری کرده اید که گرم هستند و آنها را سرد می خواهید. توانایی علم را در اختیار بگیرید تا دما را کمتر از صفر کنید!

روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت دوم)
نمک به سرعت نوشابه و نوشیدنی ها را سرد می کند

 

دستورالعمل:

 یک مخلوط یخی را با تکان دادن قطعه های یخ در محلول نصف فنجان نمک و 2 فنجان آب ایجاد کنید. مخلوط کردن نمک، آب و یخ در مقادیر مناسب، یک محلول مناسب را فراهم می کند که نقطه ی انجماد آب را پایین می آورد، و به سرعت قوطی نوشیدنی ها را خنک می کند.

بنر گل من و تو

 

از رنگ پس دادن لباس ها جلوگیری می کند.

اگر حوصله یا انرژی ندارید که لباس های کثیف را به چند بخش تقسیم کنید، اما در مورد رنگ پس دادن لباس صورتی جدیدتان روی لباس های دیگر نگران هستید، به راحتی آن را در آب و نمک برای جلوگیری از هر گونه مشکلی غوطه ور کنید.

 

روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت دوم)
نمک از رنگ پس دادن لباس ها جلوگیری می کند.

 دستورالعمل:

لباس های روشن و جدید را در محلول آب (به اندازه کافی که روی لباس ها را فرا بگیرد) و یک فنجان نمک فرو ببرید. سپس بگذارید یک تا دو ساعت قبل از شستشو بماند. 1/4 فنجان نمک را به چرخه شستشو برای حفاظت بیشتر اضافه کنید.

 

با استفاده از نمک دریایی، گیاهان خود را  سرسبز کنید.

بر خلاف نمک معمولی، نمک دریا غنی از مواد معدنی مانند سدیم، آهن، کلسیم، منیزیم و پتاسیم است که باعث می شود کود کاملی برای باغ شما باشد.

 

روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت دوم)
نمک گیاهان را سرسبز می کند.

 دستورالعمل:

یک قاشق چای خوری نمک را به یک گالن آب اضافه کنید و محلول را به سمپاش باغ اضافه کنید. این کار را هر 1-2 هفته یک بار در طول فصل رشد تکرار کنید.

 

امیدوارم از آموزش روش های متفاوت استفاده از نمک لذت برده باشید.