طرز تهیه یک تارت روانی فوق العاده + ویدیو

تارت روانی
تارت روانی

طرز تهیه تارت روانی پنیری : تارت یکی از شیرینی های خوشمزه هست که میتویند با راحتی در خونه اونو درست کنید امروز تارتی که بهتون آموزش میدم فوق العاده خوشمزه و خوشگل هست که به راحتی میتونید درستش کنید تمامی مراحل رو هم براتون فیلم گرفتم و انتهای پست قرار میدم که ببینید. پس با من همراه باشید.

طرز تهیه تارت روانی پنیری

خب برای درست کردن این تارت خوشمزه ابتدای شرب رو آماده میکنیم

موادی که برای شربت تارت نیاز داریم

آب۲ و۱/۲پیمانه
شکر ۲پیمانه
آب لیموترش ۱قاشق مربا خوری
زعفران اختیاری

بنر گل من و تو
طرز تهیه شربت

آب و شکر را با هم مخلوط کرده و روی حرارت بزارید ۲۰ دقیقه بجوشه و قوام بیاد،در آخر آب لیمو را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید بزارید کنار تا خنک شه.من مقداری هم زعفران به شربت اضافه کردم برای خوشرنگ شدن کیک ،که اختیاریه میتونید نزنید ،تو دستور اصلیش نبود.

طرز تهیه تارت روانی
طرز تهیه تارت روانی

موادی که برای کیک تارت روانی نیاز داریم

تخم مرغ ۲عدد
شکر ۱/۲ پیمانه
شیر ۱/۲پیمانه
روغن مایع ۱/۲پیمانه
ایرمیک (سمولینا) نوعی آرد دونه درشت ترکیه که لوازم قنادیها دارند .۱ پیمانه
آرد سفید ۱پیمانه
بیکینگ پودر ۱قاشق مربا خوری
وانیل ۱ قاشق چای خوری

مراحل تهیه کیک تارت روانی

برای درست کردن کیکی تارت ابتدا تخم مرغ ، وانیل و شکر را با همزن بزنید تا سفید وکشدار شود. سپس روغن مایع و شیر را اضافه و هم بزنید(دوستان این قسمت اضافه کردن شیر و روغن تو کلیپ نیومده موقع ادیت ویدیو انگاری فراموش کردم این قسمت رو بزارم ) بعد آرد سفید را ۳بار الک و همراه بیکینگ پودر و ایرمیک به مایع اضافه کنید و با لیسک مخلوط کنید.

برای این تارت باید قالب کف برجسته استفاده کنید.قالب را با کره خوب چرب کنید و مایع را داخلش بریزید و تو فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰درجه سانتی گراد به مدت ۳۵الی۴۰دقیقه بپزید(دمای فرها با هم متفاوته لطفا با سیخ چوبی تست کنید هر موقع سالم بیرون اومد و مواد بهش نچسبید کیک آماده ست)

حالا کیک را که از فر خارج کنید حتما از قالب خارج کنید و دوباره داخل قالب برگردونید و تا داغه شربت خنک را روش بریزید که جذب کیک بشه.

موادی که برای روی تارت روانی لازم داریم

پنیر ماسکارپونه ۱۲۰گرم
پودرقند ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه رویه تارت روانی پنیری

دولسه دلچه ۲ قاشق غذاخوری(همون شیرعسلی که آموزشش رو چند مطلب قبل گذاشتم میتونید بریزید.دولسه دلچه شیر عسلی هستش که قبل باز کردن قوطیش اونو ۵ساعت داخل آب روی اجاق میجوشونیم تا رنگش تغییر کنه و تبدیل به سس دولسه دلچه بشه) و سپس خامه فرم گرفته ۳پیمانه و پنیر را با پودر قند بزنید تا یکدست شود.

خامه قنادی را با همزن بزنید تا فرم بگیره سس دولسه دلچه را اضافه کرده و بزنید سپس پنیر را افزوده و خوب مخلوط کنید و این مایه را وسط کیک یعنی قسمت گودی بریزید و صاف و یکدست کنید.روشو با میوه یا مغز دلخواه تزیین و سرو کنید.بسیار خوشمزه و مطمئنم باب میلتون خواهد بود👌امیدوارم درست کنید و لذت ببرید.

طرز تهیه تارت روانی
طرز تهیه تارت روانی
ویدیو طرز تهیه تارت روانی پنیری
مطالب مرتبط :

طرز تهیه تارت زردآلود (فرنجیپین)

طرز تهیه تارت پفیلا شکلاتی

طرز تهیه حلوای جوانه گندم مجلسی و خوشمزه