لیست هتل‌های لوکس تا ارزان نزدیک حرم امام رضا مشهد

لیست هتل‌های لوکس تا ارزان نزدیک حرم امام رضا مشهد
لیست هتل‌های لوکس تا ارزان نزدیک حرم امام رضا مشهد

مشهد همواره محبوبیت زیادی بین مسلمانان داخل و خارج کشور داشته و سالانه میزبان زائرین بی‌شماری است. پذیرایی از مسافران در هتل‌های نزدیک حرم امام رضا، تجربه دلپذیر زیارت را دوچندان می‌کند. کافی است اراده کنید؛ در کوتاه‌ترین زمان به حرم خواهید رسید. از آن جایی که این شهر با محبوبیت بالای خود، تعداد زیادی زائر و گردشگر را در خود جای می‌دهد، بهتر است قبل از سفر هتل‌های نزدیک به حرم از لوکس و مدرن گرفته همچون هتل جواد مشهد تا قیمت مناسب و ارزان همچون هتل ارگ را بررسی کنید. اگر هم هتل‌های کمی دورتر را ترجیح می‌دهید می‌توانید مواردی مانند هتل قصر طلایی مشهد را بررسی کرده و مناسب‌ترین گزینه را طبق نیازها و خواسته‌های خود رزرو کنید. پس با ما همراه شوید تا لیست هتل‌های اطراف حرم را بیشتر بشناسید.

لیست بهترین هتل‌‌های اطراف حرم امام رضا

جهت رفاه حال زائران، هتل‌های متعددی با رتبه بندی‌های مختلف از 1 ستاره تا 5 ستاره در اطراف حرم امام رضا آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی هستند. در نظر داشته باشید در کنار نزدیک بودن به حرم مطهر، به سایر اماکن تفریحی، گردشگری و بازارهای خرید نیز دسترسی خوبی خواهید داشت. برای نمونه بازار رضا، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار و… در ادامه به طور خلاصه لیستی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم در مشهد معرفی می‌شود.

هتل 5 ستاره

هتل قصر الضیافه (10 دقیقه پیاده تا حرم)

بنر گل من و تو

هتل 4 ستاره

  • هتل الماس 1 (12 دقیقه پیاده تا حرم)
  • هتل کیانا مشهد (13 دقیقه پیاده تا حرم)
  • هتل ایران ( 9 دقیقه پیاده تا حرم)

هتل 3 ستاره

  • هتل رضویه (9 دقیقه پیاده تا حرم)
  • هتل تهران (14 دقیقه پیاده تا حرم)
  • هتل نور (10 دقیقه پیاده)

هتل 2 ستاره

  • هتل آپارتمان حیات شرق (20 دقیقه پیاده)
  • هتل پاویون (20 دقیقه پیاده)
  • هتل آپارتمان ابریشم (12 دقیقه پیاده)

هتل 1 ستاره

  • هتل ارگ (20 دقیقه پیاده)
  • هتل آپارتمان سفرای طلایی(12 دقیقه پیاده)
  • هتل آپارتمان مشکات (7 دقیقه پیاده)
قیمت هتل‌های مشهد نزدیک حرم امام رضا چه قدر
قیمت هتل‌های مشهد نزدیک حرم امام رضا چه قدر

قیمت هتل‌های مشهد نزدیک حرم امام رضا چه قدر است؟

هتل‌ها با توجه به میزان امکانات، سرویس دهی، موقعیت مکانی، زمان رزرو و … در سطوح قیمتی متنوعی پذیرای زائران هستند. در ادامه میانگین محدوده قیمت‌ها در سال 1401 لیست شده است.

  • هتل‌های 5 ستاره در مشهد در با حدود قیمت 3170000 تومان برای یک شب اقامت با ظرفیت یک تا دو نفر فعالیت دارند.
  • رزرو هتل 4 ستاره برای یک شب اقامت با ظرفیت یک تا دو نفر حدود 890000 تا 2057000 تومان است.
  • قیمت هتل 3 ستاره از 730000 تا 1475000 تومان، هتل 2 ستاره 495000 تا 880000 تومان و هتل 1 ستاره حدود 555000 تومان است.

چگونه هتل‌ نزدیک حرم امام رضا را رزرو کنیم؟

قبل از سفر به مشهد، با مراجعه به سایت‌های رزرو هتل می‌توانید لیستی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا در مشهد را مشاهده کنید. جااینجاس نیز می‌تواند در این راه با شما هم ‌مسیر شود. در این صورت می‌توانید مشخصات کامل هتل از جمله فواصل زمانی از اماکن مهم زیارتی، گردشگری و تفریحی، خدمات، امکانات و جاذبه‌های هتل و لیست اتاق‌ها به همراه قیمت را بررسی نمایید.
حالا می‌توانید با مشخص کردن تاریخ رفت و برگشت، نوع اتاق و ظرفیت، هتل مورد نظر خود را به صورت آنلاین  رزرو کنید. هم‌چنین مبلغ پرداختی نیز آنلاین دریافت می‌شود. از دیگر مزایا می‌توان به ارائه واچر (تاییدیه اقامت) در کوتاه‌ترین زمان اشاره کرد. در واقع پس از رزرو و تایید نهایی از سمت هتل، واچر برای شما به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد. هم‌چنین پشتیبانی 24 ساعته در جااینجاس پاسخ گوی تمام پرسش‌های شما درباره رزرو هتل، کنسلی و تغییر در شرایط است.

چند نکته مهم در رزرو هتل مشهد
چند نکته مهم در رزرو هتل مشهد

چند نکته مهم در رزرو هتل مشهد

کنسلی رزرو هتل

شرایط کنسلی رزرو تابع قوانین هر هتل است. میزان جریمه نیز با توجه به زمان اعلام آن متفاوت خواهد بود. حتی ممکن است در ایام پیک و شلوغی امکان کنسلی وجود نداشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود بخش قوانین مربوط به هتل خود را حتما قبل از رزرو مطالعه کنید.

پذیرش رایگان کودک

این موضوع طبق قوانین هر هتل تعیین می‌شود. به طور کل تا سن خاصی کودکان رایگان یا به صورت نیم بها پذیرش می‌شوند. جهت بررسی دقیق، قوانین هتل مربوط به خود را مطالعه کنید.

رزرو تخت اضافه

اگر قصد داشته باشید بیشتر از ظرفیت اتاق تخت داشته باشید، باید تخت اضافه رزرو کنید. امکان رزرو تخت اضافه به صورت آنلاین نیز وجود دارد و هزینه آن جداگانه حساب می‌گردد.