نقد و بررسی کرم ضد تعریق ایرانی لامینین؛ خوشبو و باکیفیت

بررسی کرم ضد تعریق لامینین
بررسی کرم ضد تعریق لامینین

نقد و بررسی کرم ضد تعریق لامینین: سلام دوستان ممنون از اینکه مطالب سایت ما رو دنبال میکنید. با توجه به اینکه داریم به فصل گرما نزدیک میشیم و تعریق و بوی بدش مشکلیه که میتونه هم خودمون و هم بقیه رو کلافه کنه، پس این مطلب رو از دست ندید. ضد تعریق لامینین که البته روش دئودورانت هم نوشته، هم مردونه داره هم زنونه، بسته بندی نوع زنونه به رنگ قرمز و نوع مردونه به رنگ آبیه. این محصول ایرانی به صورت کرمیه و بوی خیلی خوبی داره. در ادامه میتونید تمام نکات مربوط به این ضدعرق رو بخونید

توضیحات شرکت سازنده:

یکی از راه های طبیعی بدن برای دفع سموم و خنک شدن بدن، تعریق است. آبی که به عنوان عرق از بدن خارج می شود به خودی خود بویی ندارد و در تماس با باکتری ها بوی ناخوشایند تولید می شود. کرم ضد عرق لامینین دارای آلومینیوم است و همین مانع تعریق شده و سطح پوست را خشک نگه می دارد. در نتیجه محیط مرطوب و مساعد برای رشد باکتری ها نیز از بین میرود. این کرم قابل استفاده برای تمام قسمت هایی از بدن است که تعریق در آنها صورت می گیرد.از جمله زیربغل و کشاله ران. کرم ضد عرق لامینین علاوه بر خشک نگه داشتن پوست، با عطر و بوی بسیار دلنشین خود، نگرانی ها را از بوی بد عرق از بین می برد. از دیگر ویژگی های این ضد تعریق این است که قابل استفاده برای هرنوع پوستی بوده و ایجاد حساسیت نمی کند.

ویژگی های مهم کرم ضد تعریق لامینین

  • مانع تعریق بالا
  • مانع ایجاد بوی نامطبوع
  • نرم و نرطوب کننده پوست
  • عدم چسبندگی
  • فاقد الکل
  • PH مناسب
  • دارای آلومینیوم کلروهیدرات 20%
  • دوام بالا
کرم ضد تعریق لامینین
کرم ضد تعریق لامینین

نتیجه استفاده و بررسی کرم ضد تعریق لامینین:

ضدتعریق ها میدونید که یه سریاشون به صورت اسپری هستن یا رول یا بصورت کرمی . همونطور که گفتم مثل بقیه دئودورانت ها توش آلومینیوم داره، فاقد الکل مضر و پارابنه.

بنر گل من و تو

با اینکه اسمش ضدتعریقه اما اونقد مانع تعریق نمیشه ولی برای جلوگیری از بوی بد عرق خیلی خوبه (اگه زیاد عرق می‌کنید روزانه حتما دوش بگیرید ما اینو میذاریم برای روزای ضروری ).
خب چجوری استفاده میشه؟ بخاطر بافتش که کرمیه بیشتر برای زیربغل مناسبه بنظرم (با اینکه روش نوشته برای کشاله ران و دست و پا هم قابل استفاده ست اما چون کرمیه خیلی استفاده ش راحت نیست )

شما وقتی از حمام اومدین روی پوست کاملا تمیز ازش به اندازه یه عدس میزنید. بوی خوبی داره هم خوشبو میشید هم بوی بد عرق نمیگیرید حتی اگه عرق کنید، نگران نباشید با بوی عرق هم قاطی نمیشه که بد شه.

ممکنه با یک بار استفاده خیلی خوشتون بیاد ازش و بخواید روزانه بزنید اما من میگم نزنید. وقتایی که مسافرت هستید یا قرار مهم دارید یا عروسیا یا وقتی تو روزای اول پریود هستید و اونقد دل درد دارید نمیتونید پاشید برید دوش بگیرید استفاده کنید ازش. من خودم فقط در این مواقع استفاده می‌کنم.

آلومینیوم تو همه ضدتعریق ها هست و با اینکه اثراتش روی بدن ثابت نشده ولی من محتاطم برای همین میگه روزانه نزنید. دیدم بعضیا برای بوی بد عرق زینک استفاده میکنن بنظرم اینو جایگزینش کنید. حجم این ضد تعریق 50 میلی لیتر و قیمتشم تقریبا 30 هزار تومنه.

نظرات برخی از استفاده کنندگان:

  • فوق‌العاده بنظرم محصول خوبیه من ۱۰ روز که خریدم و فقط ۲بار استفادش کردم، انگار عین دارو میمونه، من گاهی بعد حمامم هم استفاده نمیکنم، حس میکنم‌کاملا روی تعریقم تاثیر مثبت داشته، از هرچی مام و رول و اسپری که تاحالا خریدم بهتر بوده، من تقریبا مام و رول و اسپری همه محصولات و استفاده کردم، ولی این عالیه
  • طوریه که انگار مام های رولی رو با کرم قاطی کردن ریختن تو بسته بندیش. بنظر من واسه کسایی ک ذره ای عرق میکنن نامناسبه. من کمی عرق که میکنم، موادش که جذب هم نمیشه، سریع به لباسم میره. واقعا افتضاحه. هر لباسیو که میپوشم زیر بغلش چرب میشه و بعد هربار پوشیدن باید بشورمش.
  • واقعا بعد از مصرفش تعجب میکنید انقدر که خوبه این محصول من و تمام دوستام عاشقش شدیم و استفاده میکنیم. به طور کلی مانع بوی بد حاصل از تعریق میشه همه جوره تستش کردیم. فکر نکنم کسی از خریدش پشیمون بشه.
  • اثری نداره. حتی به نظر میاد چون محیط رو مثل کرم های دیگه چرب و مرطوب نگه میداره و خشک نمیشه، بیشتر باعث رشد باکتری و بوی نامطبوع میشه. برای کاهش تعرق دست هم اثری نداره.

دوستان شما از چه ضدعرقی استفاده می کنید؟ آیا از محصولات لامینین استفاده کردید؟ فکر می کنید چه ًضد تعریقی میتونه از این کرم لامینین بهتر باشه؟ نظراتتون رو برامون بنویسید.

مطالب مرتبط :

مقایسه ضد تعریق های ایرانی

نقد و بررسی ضد تعریق رولی گارنیر