چگونه دوباره یک رابطه را بازسازی کنیم؟

بازسازی یک رابطه - بازسازی رابطه
بازسازی یک رابطه - بازسازی رابطه

بازسازی یک رابطه : اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید رابطه از بین رفته را دوباره بازسازی کنید باید به نکاتی توجه کنید که میخواهیم به صورت خلاصه به آنها اشاره کنیم و امیدوارم که مفید فایده باشه. گاهی طرف مقابل شما انتظاراتی دارد که برآورده نمیشود این انتظارات مادی یا جنسی نیست این نیاز ها ناخود آگاه هست که اهمیت زیادی دارد. نیاز هایی مانند احساس امنیت در زنان، نیاز هایی مانند احساس وفا داری برای مردان، حمایت کلامی، احساس همبستگی، پشتیبانی، احیای رابطه.

علت ترک کردن

🔼️در شرایطی که میتوانید تلاش کنید و ارتباط خود را محکم کنید جوری که انگار هر روز دارید یک رابطه جدید میسازید کوتاهی میکنید نیاز های ساده خود آگاه خود را به نیاز های اصلی ناخود آگاه طرف مقابل خود ترجیح میدهید این مسئله باعث نمیشود او شما را ترک کند اما استارت منفی نگری را دررابطه میزند.

➕باعث میشود او در ناخود آگاه خود از شما نا امید شود و به این فکر کند که آیا انتخاب درستی داشته آیا همسر و دوست درستی را انتخاب کرده آیا آینده این رابطه ازدواج است؟ آیا ازدواجی که صورت گرفته پایان ناراحت کننده ای دارد؟
روز به روز به این احساسات منفی اضافه میشود روز به روز عشق شما به انتخابش شک میکند و بالاخره اتفاقی که نباید رخ می دهد و او شما را ترک میکند و یا شما او را ترک میکنید فرقی ندارد.

بنر گل من و تو

راههای بازسازی رابطه

✔️ غریزه ی شما باعث می شود باور کنید اگر به همسر یا عشق سابق خود نشان دهید که بدون وی نمی توانید زندگی کنید، وی حتما باز خواهد گشت. الگوی تفکر شما اینگونه است:

اگر بداند بدون او چقدر تنها و بی کس هستم حتما باز خواهد گشت.

✔️اگر فقط بداند بدون او نمی توانم زندگی کنم، حتما من را پیش خودش بر می گرداند. اگر این تفکر را دارید بدانید احساس ارزش به خود شما و اعتماد بنفستان پایین است و‌میبایست حتما روی آن کار کنید. باور کنید، هیچ کس با ایجاد احساس دلسوزی شریک سابق خود را بر نگردانده است. اگر هدف شما برگرداندن مرد یا یک زن مورد علاقه خود به رابطه است باید بدانید هیچکس به یک فرد بدبخت و ضعیف جذب نمی شود. حتی اگر مرد یا زن مورد علاقه ی شما باز گردد، آیا واقعا می خواهید وی فقط به خاطر احساس تاسف و ضعف پیشتان برگردد؟ ( که آنهم به احتمال زیاد برای مدتی کوتاه است و مجدد تصمیم می گیرد شما را ترک کند) یا می خواهید به شما احترام بگذارد و عاشقتان باشد…. .


🔷 اگر با توجه به آنچه گفته شد به این نتیجه رسیده اید که میخواهید او را دوباره به رابطه بازگردانید قطعا باید برنامه ای برای تامین نیازهای او از پیش ریخته باشید و اشتباه گذشته را دوباره تکرار نکنید. اولین قدم برای بازسازی رابطه، آگاه شدن به اخلاق و رفتار خودتان است.

مطالب بعدی را در خصوص بازسازی یک رابطه حتما دنبال کنید.

آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: