بررسی گیاه یشم در فنگ شویی، راز جذب ثروت و انرژی مثبت

گیاه یشم در فنگ شویی
گیاه یشم در فنگ شویی

گیاه یشم در فنگ شویی بیشتر به عنوان گیاه ثروت شناخته میشه ولی میتونم بگم که این گیاه در علم فنگ شویی بسیار پر کاربرد و مشهور هست، اگر به نگهداری گل و گیاه علاقه دارید و همچنین در کنار اون دوست دارید که از گیاهان برای فنگ شویی هم استفاده کنید بهترین گزینه برای شما گیاه یشم یا همون کراسولا نقره ای است. گیاه یشم در هنر باستانی چینی برای هماهنگ کردن محیط برای ارتقای رفاه و جریان انرژی مثبت استفاده میشود. در فنگ شویی، گیاه یشم را نمادی از سعادت و خوش شانسی می دانند. حتما مقاله گیاهان ثروت در فنگ شویی را مطالعه کنید.

توجه داشته باشد که تنها استفاده و خرید گیاه یشم در فنگ شویی برای شما مفید نخواهد بود، پس در ادامه مقاله با من همراه باشید تا به شما بگم که در چه مکانی و چه گلدانی کراسولا نقره ای رو قرار بدید تا برای شما نتیجه بخش باشد.

گیاه یشم در فنگ شویی چیست؟

در فنگ شویی و در فرهنگ اسیایی، گیاه یشم به عنوان فرخنده ترین گیاه برای ثروت و شانس در نظر گرفته میشه. برای فعال کردن انرژی گیاه یشم شما میتوانید به سادگی این گیاه رو در مکانی که در ادامه بهتون میگم قرار بدید. رنگ سبز تیره، شکل فوق العاده جذاب و ابدار بودن برگها نماد رشد در فنگ شویی است. همچنین به نظر من وقتی ما از گیاهان به عنوان انرژی استفاده میکنم، نه اینکه خود گیاه بلکه انرژی که خود ما بخاطر نماد بودن گیاه تولید میکنیم باعث ایجاد انرژی مثبت در ما خواهد شد. ولی خوشحال میشم شما هم در خصوص این موضوع اگر نظری دارید حتما در دیدگاه برای من بنویسید.

بنر گل من و تو
نکات مهم گیاه یشم در فنگ شویی
نکات مهم گیاه یشم در فنگ شویی

محل قرار دادن گیاه یشم در فنگ شویی

یکی از نکات کلیدی در فنگ شویی محل قرار گیری اشیا می باشد. چندین مکان برای قرار دادن گیاه یشم برای شانس وجود دارد. حضور یک گیاه یشم سالم و پرپشت در خانه یا کسب و کار شما خوشایند است، اما قرار دادن دقیق یک گیاه یشم می تواند انرژی مثبت شانس را حتی بیشتر افزایش دهد. استفاده از نقشه باگوا در خانه یا حتی در یک اتاق می تواند به شما در پیدا کردن مکان مناسب برای باز کردن انرژی گیاه یشم شما کمک کند.

به طور کلی توصیه می شود که گیاه یشم خود را در گوشه جنوب شرقی خانه یا محل کار خود قرار دهید. این گوشه سنتی ثروت در فنگ شویی است و اعتقاد بر این است که گیاه یشم وقتی در آنجا قرار می گیرد، ثروت و رفاه مالی را به خود جلب می کند. ولی در ادامه برخی از نکات مهم در انتخاب مکان مناسب برای گیاه یشم در فنگ شویی رو با هم بررسی میکنم.

پیدا کردن بهترین مکان برای گیاه یشم خود را می توان با یک نقشه باگوا آسان تر کرد، اما یک نکته مهم این است که متناسب با خانه و محل کار خود یک مکان برای گیاه در نظر بگیرید. اگر اتاق رختشویی شما در بخش جنوب شرقی خانه شما قرار دارد که بخش ثروت و رفاه در فنگ شویی غربی محسوب می شود، قرار دادن یک گیاه یشم بر روی ماشین لباسشویی یا خشک کن اصلا مناسب نیست.

  • میز اتاق ناهار خوری یک مکان خوب برای فعال کردن مزایای گیاه یشم برای خوش شانس است، به ویژه زمانی که در اینه منعکس می شود تا فراوانی دو برابر شود. (البته داشتن اینه خیلی مهم نیست)
  • قرار دادن گیاه یشم در جنوب شرقی (ثروت و رفاه) خانه بهترین گزینه است.
  • اگر شما هم برخی از کارها را در خانه انجام میدهید حتما از گیاه یشم برای اتاق کار خود استفاده کنید برای پربار شدن کسب و کار بهتر است گیاه را در گوشه جنوب شرقی دفتر یا اتاق کار یا گوشه جنوب شرقی میزکار قرار دهید.
  • برای سلامتی هم میتوانید گیاه یشم را در مرکز خانه قرار دهید.
  • برای جذب انرژی مثبت قرار دادن گیاه یشم در ورودی خانه و جلوی درب قرار دهید.
  • اگر فروشگاه دارید، اعتقاد بر این است که قرار دادن یک گیاه یشم در کنار صندوق پول باعث افزایش ثروت و موفقیت آن کسب و کار می شود.
کراسولا نقره ای در فنگ شویی
کراسولا نقره ای در فنگ شویی

تاثیر گلدان گیاه یشم در فنگ شویی

گلدان یا ظرفی که گیاه یشم در آن نگهداری می شود هم بسیار مهم است. گلدان قرمز یا بنفش اغلب در فنگ شویی توصیه می شود، زیرا این رنگ ها با ثروت و رفاه همراه هستند. با این حال، هر گلدانی که از نظر زیبایی شناسی با دکوراسیون شما متناسب باشد میتواند گزینه ایده آلی باشد. همچنین گلدان کاملا سفید و کاملا مشکلی هم در برخی منابع ذکر شده است.

سایز گیاه مهم است؟

این مورد خیلی در فنگ شویی گیاه یشم مهم نیست ولی میتواند تاثیر خود را داشته باشد. تصور می شود که گیاهان بزرگتر ثروت و رفاه بیشتری به ارمغان می آورند. با این حال، مهمترین نکته در این خصوص استفاده از گیاهی می باشد که متناسب با دکوراسیون داخلی شما باشد.

جمع بندی فواید گیاه یشم در فنگ شویی

میتوان گفت که گیاه یشم در فنگشویی از اهمیت بالایی برخوردار هست و قرار دادن گیاه در جنوب شرقی خانه میتواند موجب جذب ثروت و شانس برای شما شود. همچنین استفاده از گیاه یشم در مغازه و کنار صندوق هم میتواند به افزایش فروش و جذب ثروت شما کمک کند. اگر شما هم تجربه یا پیشنهادی در این خصوص دارید حتما در دیدگاه برای ما بنویسید.