میسلار چیست و چه کاربردی دارد؟

میسلار چیست و چه کاربردی دارد؟
میسلار چیست و چه کاربردی دارد؟

میسلار واتر چیست و کاربردهای آن چیست؟ برای داشتن پوستی شاداب و جوان شستن آرایش قبل از خواب یکی از اصل های اساسی می باشد که میتوان به روش های مختلف آن را انجام داد، پاکننده های میسلار واتر به محصولاتی گفته میشد که نیاز به شستشو با آب ندارند و پوست شما را به خوبی پاک کرده و آبرسانی آن را هم انجام میدهند. شاید شما هم از وسایلی مانند دستمال مرطوب، دستمال پاک کننده آرایش، پاک کننده‌های آرایشی که پایه آب دارند، لوسیون‌هایی که پایه روغنی دارندو روغن بچه برای پاک کردن آرایش خود استفاده کرده باشید ولی این مطلب را تا آخر بخوانید تا شاید نظرتون در خصوص استفاده از این شوینده عوض شد.

یکی از نکاتی که در انتخاب پاک کننده آرایش باید مد نظر داشت سازگاری آن با پوست صورت شما می باشد و وظیفه اصلی این پاک کننده این است که  آرایش را روی پوست صورت شما پخش نکند و پاک کردن آرایش با آن زحمت زیادی برای شما نداشته باشه. جالب است بدانید که میسلار واتر در بین طرفداران زیادی بین زن های فرانسوی دارد و همین امر هم در داشتن پوست شاداب آنها موثر بوده است.

میسلار واتر چیست و کاربردهای آن
میسلار چیست و کاربردهای آن

میسلار چیست ؟

اگر بخواهیم یک میسلار واتر خوب رو براتون تعریف کنیم باید بگوییم که این پاک کننده باید قادر باشد که روغن، مواد آرایشی، گرد و خاک، و آلودگی روی پوست صورت شما رو فقط و فقط با چند حرکت ساده جذب کرده و از صورت شما پاک کند. بله درست فهمیدین با چند حرکت ساده خب این چه شوینده ای باید باشد که به این راحتی مواد رو از روی صورت پاک کند؟ و چه ویژگی هایی داشته باشد.

بنر گل من و تو

در پاسخ به سوال میسلار چیست باید گفت که این پاک کننده یک پاک کننده آرایشی در حالت مایع، و حاوی مولکول‌های میسل کوچک است که به راحتی در آب حل می‌شوند و روغن را به خود جذب می‌کنند، یا بهتره هست بگوییم این شوینده حاوی ذرات ریزی است که مانند اسفنج‌های مینیاتوری عمل خواهند کرد و مواد آرایشی ، چربی و آلودگی‌ها رو از روی پوست شما جذب خواهند کرد و در کنار آن به پوست رطوبت رسانی هم خواهند کرد.

همین ویژگی های هست که پاک کننده میسلار که دارای کیفیت خوب باشد خیلی خیلی تاثیر بیشتری در پاک کردن صورت شما به نسبت پاک کننده‌های معمولی که نیاز به شستشو دارند خواهد داشت و دردسر و زحمت کمتری هم دارد.

برای چه کسانی مفید است؟

لگ شما هم در منطقه ای زندگی میکنید که دارای آب با املاح بالا هست حتما از این شوینده برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید باز هم سری به فرانسه بزنیم و چرا این پاک کننده محبوب هست ، چون در این کشور آب لوله کشی دارای درصد بالایی از  املاح می باشد یا بهتره بگیم آب سختی دارد در نتیجه شستن صورت با این آب باعث خشک شدن پوست می‌شود و مشکلات پوستی را بیشتر خواهد کرد.

آیا استفاده از این شوینده برای پوست مناسب هست؟

پاک کننده میسلار واتر چون به نحوی طراحی شده است که بدون روغن، الکل و مواد شیمیایی میباشد پس برای پوست شما هیچگونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد و همچنین چون در ترکیبات اون از شوینده های قوی و پاک کننده های سنگین استفاده نشده است به هیچ وجه چربی های مفید پوست شما را از بین نخواهد برد و باز هم تاکید میکنم که این شوینده به هیچ وجه پوست شما را خشک نخواهد کرد پس بدون ترس میتونید از اون برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید.

مزیت های میسلار واتر
مزیت های میسلار واتر

مزیت های میسلار واتر

از مزایای این پاک کننده میتوان به ph  پوست شما بعد از استفاده تغییر نخواهد کرد و به هیچ وجه پوست شما را قلیایی نخواهند کرد و خاصیت آبرسانی آن هم برای پوست بسیار مفید خواهد بود، دومین مزیت برای کسانی است که در مسافرت هستند و همیشه به سفرهای کاری میروند و زمانی برای شستن صورت خودشون ندارد است و تمام آلودگی‌ها و چربی اضافی و تقریبا تمام یک آرایش ملایم را از صورت شما پاک می‌کند و پوستی نرم و تمیز بدون التهاب و قرمزی و خشکی به شما تحویل می‌دهد.

از دیگر مزیت های میسلار واتر میتوان به نداشتن مواد شیمیایی اشاره کرد که همین امر باعث اذیت نشدن چشمان شما و قرمز نشدن چشم‌ها و یا اشک ریختن در هنگام شستشو می باشد. همچنین، ترکیب آب و گلیسیرین موجود در این شوینده، برای خانم‌هایی که پوست آنها حساس است بسیار مناسب خواهد بود.

نحوه استفاده از میسلار واتر

به راحتی میتوان از این پاک کننده استفاده کرد و برعکس شوینده های دیگر نیازی به آبکشی ندارد. تنها چیزی که برای این کار لازم دارید یک تکه پنبه تمیز است. یک تکه پنبه را گرد کنید و چند قطره از پاک کننده را روی پنبه بریزید و به آرامی روی همه قسمت‌های صورت بمالید. به همین سادگی، نه نیازی به آبکشی صورت هست نه استفاده از تونر.

البته اگر پوست شما خشک است بهتر است پس از آن از مرطوب کننده استفاده کنید. پس از استفاده شما هیچ احساسی از چسبندگی یا چرب بودن روی پوست خود نخواهید داشت و احساس بهتری پیدا خواهید کرد (اگر پنبه را نگاه کنید آلودگی‌هایی را که روی آن نشسته است خواهید دید).

نحوه استفاده از میسلار واتر
نحوه استفاده از میسلار واتر
استفاده های مختلف از میسلار
  1. شما میتوایند از این پاک کننده برای کاربرد های مختلف استفاده کنید که در زیر آنها را بیان خواهیم کرد.
  2. استفاده برای پاک کردن لوازم آرایشی (در ابتدا کمی از میسلار واتر را روی یک پد آرایش پاک کن بریزید و سپس پد را به آرامی بر روی پوست صورت خود بکشید تا مواد آرایشی از روی آن پاک شوند برای آرایش های غلیظ این عمل رو چند بار تکرار کنید)
  3. استفاده برای تونینگ صورت (ابتدا از محلول قوی برای پاک کردن استفاده کنید و سپس از میسلار استفاده کنید)
  4. استفاده برای شاداب‌سازی پوست (در روزهای گرم سال که حس سنگینی در صورت کردید از محلول روی پد آرایشی بزنید و ناحیه T صورت رو با اون تمیز کنید)
  5. استفاده برای تمیز کرده برس‌های آرایشی (برای این کار باید در یک کاسه کوچک کمی میسلار ریخته و برای چند دقیقه، برس‌های آرایشی خود را درون آن کاسه قرار بدین.و پس از چند دقیقه برس ها رو با استفاده از یک دستمال خشک کنید.)
  6. استفاده برای تمیز کردن بعد از ورزش

ولی شاید در برخی مواقع این پاک کننده نتواند به خوبی پوست صورت شما را تمیز کنید و نیاز به استفاده از تونر باشید که اینهمه مزیت خوب دلیل بر استفاده نکردن از آن نمیشود. ولی این نکته را هم دقت کنید که در انتخاب و خرید همه موارد را مورد بررسی قرار دهید و بررسی های وسایل آرایشی سایت گل من و تو را هم حتما مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب خوبی از بین وسایل آرایشی داشته باشید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ژل مرطوب کننده سسدرما آزلاک Azelac

نقد و بررسی محلول لاک پاک كن نيوساد

نقد و بررسی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش نینو