نکته های جالبی در باره مرطوب کننده حاوی کلاژن

نکته های جالبی در باره مرطوب کننده حاوی کلاژن
نکته های جالبی در باره مرطوب کننده حاوی کلاژن
نکته های جالبی در باره مرطوب کننده حاوی کلاژن : توی صنعت زیبایی و پوست مرطوب کننده های حاوی کلاژن چند سالیه که عرضه شدن از چند برند مختلف. و من اطلاعات زیادی ازشون نداشتم تا این محصول ( مرطوب کننده کلاژن ) ژانوی رو امتحان کردم . .

تاثیر کلاژن روی پوست

قبل از هر چیز باید بگم که هیچ کرمی نمیتونه به نحوی کلاژن رو وارد پوست‌ شما کنه که روند پیری پوست متوقف بشه یا یه دفعه چروک هاتون پر بشه. اما بعضی از کرم ها مثل چیزی که من امتحان کردم خطوطی که خیلی عمقی نیستن رو پر میکنه و از این لحاظ که رطوبت رسان قوی هست میتونه آب پوست رو حفظ کنه در نتیجه پوست چروک نیفته.
نکته های جالبی در باره مرطوب کننده حاوی کلاژن
نکته های جالبی در باره مرطوب کننده حاوی کلاژن

برند محصولات چقدر مهمه؟

یه نکته دیگه هم بگم که خیالتون راحت باشه نقد محصولی که انجام میدم تبلیغ نیست، اما من به تازگی متوجه شدم نمیشه به برند های خیلی بزرگ مثل لنکوم یا استی لادر به چشم درمان قطعی مشکلات پوستی نگاه کرد. نمیدونم چه قدر تجربه کردین اما من از برخی محصولات این برند ها که تا به حال استفاده کردم تفاوت آنچنانی ندیدم . کیا موافقن با این قضیه ؟!
به نظر من مهمه که یه محصول فارغ ازتبلیغات و مافیای برند ها کارایی هم داشته باشه. اینو گفتم چون من تجربه دارم که گول اسم و تبلیغات گسترده روی یه محصول تحت تاثیرتون قرار نده .

کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن

کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن ژانوی رو من بیشتر به خانم های بالای ۲۰ سال پیشنهاد میدم. از این لحاظ که به خاطر داشتن هیالورانیک اسید همونطور که گفتم برای رطوبت رسانی و پر کردن خطوط سطحی پوست عالی عمل میکنه. نتیجش کاملا طی ۱ ماه استفاده مشخص میشه .
این کرم جذب سریعی نداره، به این علت که رویکردش با آبرسان کاملا متفاوته. با ماساژ این کرم روی پوست رطوبت رسانی عمقی رو کاملا خودتون میفهمین. ( جدا از بحث پوست خشک و چرب ما همه احتیاج به کرم مرطوب کننده تغذیه رسانی داریم که نذاره بافت پوستمون تحلیل بره )
داخل این کرم مرطوب کننده ویتامین E یه آنتی اکسیدان قوی جهت مبارزه با رادیکال های آزاد و اشعه خورشید ، ضدآفتاب با spf25 و رتینول ( روشن کننده پوست ) وجود داره که هم به تنهایی و هم در کنار ضدآفتاب میتونه در طول روز نیاز پوستتون رو توی خونه و بیرون تامین کنه .
ترکیبات تمام محصولات این برند بر پایه گیاهی هست در نتیجه باعث جوش یا عوارض اصلا نمیشه.
📌 به نظر من وقتش رسیده که اگر میخوایم هزینه ای برای محصولات پوستی کنیم اون بر اساس تبلیغات نباشه بلکه توجه به عملکرد و ترکیباتش باش.
متن از Yasaman_style