چیدمان لوازم ارایشی

مرتب سازی وسایل آرایشی

همیشه میتونیم با چیز هایی که تو خونه داریم برای مرتب سازی وسایل آرایشی استفاده کنیم. مثل جا قاشی، ظرف عینک، شیشه های مربا و …. مرتب سازی وسایل آرایشی کار سختی نیست فقط کافیه یکم ایده و خلاقیت به خرج بردیم.

از شیشه های مربا به عنوان جایی برای نگهداری گوش پاک کن و پنبه های آرایشی استفاده کنید

مرتب کردن وسایل آرایشی

شیشه های مربا را کامل شسته ودرون آنها را خشک کنید. پنبه های آرایشی و گوش پاک کن های آرایشی را درون این شیشه های در بسته نگهداری کنید. همچنین می تونید برای زیبا شدن کارتون شیشه هارو دکوپاژ کنید.

استفاده از جا جورابی برای مرتب کردن رژ لب و مداد آرایشی

با تهیه جا جورابی می تونیدلوازم آرایشی رو مثل رژ لب و مداد های آرایشی مرتب کنید. میتونید به درب کمد اتاقتون اویزون کنید و هر وقت لازم داشتین راحت بهش دسترسی داشته باشین.

بنر گل من و تو

مرتب کردن کشوهای آرایشی با جا قاشقی داخل کشو

خانم های خانه برای مرتب کردن کشوهای کابینت از جا قاشقی هایی استفاده می کنند که طبقه بندی شده است. شما هم می تواید برای کشو میز آرایشی یا روی میز آرایش تون از این جاقاشقی ها استفاده کنید و لوازمی مانند برس های آرایشی، قلم های آرایشی، اتو مو و … رو درون اون قرار بدین

کیف لاک ناخن

کیف لاک ناخن

آیا مدام به فکر این هستید که چگونه لاک‌های ناخن خود را به شکل منظمی چیدمان نمایید؟ به سراغ لباس‌های قدیمی، اما زیبای خود بروید و از پارچه‌های آنها برای دوختن چنین کیف کوچک، زیبا و کاربردی استفاده نمایید.

مرتب کردن قلمو های آرایشی با جا عینک های قدیمی

می توانید جا عینکی هایی مه از استفاده نمی کنید رو بشورید و تمیز کند  و خشک کنید J و از اون برای مرتب سازی قلموهای ارایش استفاده کنید.

از دانه های قهوه و یک گلدان شیشه ای کوچک برای نظم دادن به قلمو های آرایشی و خوشبو کردن اتاقتون استفاده کنید

چیدمان لوازم آرایشی

یک گلدان شیشه ای کوتاه تهیه کنید و درون اون رو با دانه های قهوه پر کنید. از این شیشه برای نگهداری قلمو های آرایشی استفاده کنید. با این کار شما اتاقتون رو خوشبو خواهید کرد.

تابلوی چوبی زیبا به‌عنوان جای لوازم آرایش

شما می‌توانید به سراغ تابلوهایی چوبی بروید و از آنها نیز بهره بگیرید. از لیوان، شیشه مربا و… هم غافل نشوید. آنها را بر روی این تابلوی دیواری نصب کرده و از آن به‌عنوان جای لوازم آرایش استفاده نمایید.