پرایمر گلدن رز خوبه؟ بررسی پرایمر مات گلدن رز + نظرات

بررسی پرایمر مات کننده گلدن رز
بررسی پرایمر مات کننده گلدن رز

نقد و بررسی پرایمر مات کننده گلدن رز: میدونید که پرایمر یک زیرساز آرایشه و کمک میکنه آرایشتون ماندگاری بیشتری داشته باشه. کمپانی ترکیه ای گلدن رز GOLDEN ROSE پرایمر مات کننده خودش رو به بازار عرضه کرده که نظرات مثبت و منفی زیادی هم راجع بهش وجود داره. اگر دوست دارید بدونید که پرایمر گلدن رز چه کاری روی پوست انجام میده؟ در ترکیباتش از چه موادی استفاده شده؟ مناسب چه نوع پوست هایی هست و در نهایت ارزش خرید داره یا نه؟ این مطلب رو تا انتها بخونید تا هم با قیمت پرایمر گلدن رز اشنا بشید و هم ببنید ارزش خرید داره یا نه

توضیحات شرکت سازنده:

اگر به دنبال پرایمری هستید که به پوستتان جلوه ی کاملا مات و طبیعی بدهد، پرایمر مات کننده گلدن رز می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. این محصول همچنین ظاهر منافذ پوست را کوچکتر کرده و آن را برای یک آرایش طولانی و بی نقص آماده می کند. بدلیل فرمولاسین نرم خود پوست را کاملا نرم و ابریشمی می کند و به کاهش چروک های ریز نیز کمک می کند. علاوه بر این ها، پرایمر گلدن رز به هیچ عنوان روی پوست سنگینی نکرده و موجب آزار آن نمی گردد. این پرایمر چربی های اضافه پوست را جذب می کند و برای پوست های چرب، معمولی و مختلط مناسب است. پرایمر مات کننده گلدن رز فاقد پارابن بوده می توانید آن را هم به تنهایی و هم بعنوان زیرساز آرایش استفاده کنید.

ویژگی های اصلی پرایمر مات کننده گلدن رز:
  • فینیش مات
  • افزایش ماندگاری آرایش
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • کاهش چروک های ریز و آشکار
  • نرم کننده ی پوست
  • مناسب پوست های معمولی و مختلط
  • فاقد پرابن
پرایمر گلدن رز
پرایمر گلدن رز

نتیجه استفاده؛ نقد و بررسی پرایمر گلدن رز:

این پرایمر واقعا به پوست ظاهر نرم و خیلی ابریشمی میده و پوست رو مثل پوست بچه نرم میکنه. گفته که ظاهر روزنه های آشکار پوست رو کاهش و ظاهر چروک های ریز پوست را تعدیل میکنه، به نظر من خیلی تو این مورد قوی نیست و در واقع تاثیر آنچنانی رو منافذ نداره ولی نمیشه گفت که بی تاثیرم هست. تا حدودی منافذ ریز رو پوشش میده ولی خب نمیشه ازش در حد یه پرایمر گرون قیمت انتظار داشت. در مورد چروک هم من نمیتونم نظری بدم چون چروک ندارم.

بنر گل من و تو

پرایمر گلدن رز به پوست ظاهری مات میده؟

بله واسه پوستای معمولی و مختلط عالیه و کاملا پوست رو مات میکنه و در عین حال باعث خشکی پوست هم نمیشه

پرایمر گلدن رز ماندگاری آرایش رو بالا میبره؟

تا حدودی بله. یعنی اگه کرم پودرتون هم ظاهر مات داشته باشه و باعث بوجود اومدن چربی رو پوست نشه با استفاده از این پرایمر هم میتونید تا 6،7 ساعت ارایشتون رو مات نگه دارید. تو شرایط طبیعی و تو آب و هوای گرم تر هم تا 4،5 ساعت. البته باید بگم این آمار برای پوست هاییه که مثل پوست من خیلی چرب محسوب میشن و خب هر چی چربی پوستتون کم تر باشه این ماندگاری هم بالا تر میره.

تست پرامیر گلدن رز روی دست
تست پرامیر گلدن رز روی دست

چند توصیه زمان استفاده از پرایمر گلدن رز

من توصیه میکنم برای افزایش ماندگاری و جلوگیری از برق افتادن پوست، حتما از فیکس کننده آرایش استفاده کنید بخصوص اگر پوست چربی دارید. چون این محصول فاقد چربی نیست. مورد بعدی اینکه یادتون باشه بلافاصله بعد از استفاده از پرایمر، کرم مودر نزنید، اجازه بدید ده دقیقه تا یک ربع بگذره و بعد کرم پودرو بزنید. حجم پرایمر گلدن رز 30 میلی لیتر و قیمتشم تقریبا 89 هزار تومنه و به نظر من با توجه به قیمتش ارزش خرید داره.

بررسی پرایمر گلدن رز
بررسی پرایمر مات گلدن رز

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • پرایمر گلدن رز به خوبی منافذ رو پر نمی کنه، اما پوست رو مات می کنه و در عین حال خیلی نرم، من هر وقت صورتم پوسته داشته باشه استفاده می کنم و مفیده براش. البته وقتی زدید یه چند دقیقه ای باید صبر کنید که بهتر بشه.
  • اگر به عنوان زیرساز آرایش از این محصول استفاده کنید به نظرم تاثیر خاصی روی ماندگاری آرایشتون نداره و هم چنین یک مقدار پوستتون رو چرب تر هم میکنه. اگر به تنهایی بخواید ازش استفاده کنید میتونه یک مقدار به رنگ پوستتون جلوه‌ی بهتری بده و تا حدی با مات کردن پوست اون رو زیباتر کنه. در کل به نظر من با این عملکرد خیلی گرونه و ارزش خرید نداره.
  • اگر پرایمر خوب استفاده کرده باشید، متوجه میشید که این محصول اصلا اون کار رو انجام نمیده. پرایمر گلدن رز حتی اگر زمان زیادی روی پوست باشه و بعد آرایش کنید، باز کرم روی صورت دون دون میشه و حالت بدی پیدا میکنه. اصلا ارزش خرید نداره.
  • باعث میشه پوست زود چرب نشه و صورت رو مات و مخملی میکنه. تا حدودی بی رنگه و منافذ رو پوشش نمیده، من منافذ خیلی کوچیک داره صورتم با این حال کار خاصی نکرد. برای زیر پنکک مناسبه و درکل خریدش واجب نیست بنظرم بد نیست ولی خوبم نیست.
  • من پرایمر مات گلدن رز رو حدود چهار ساله استفاده میکنم و نسبت به برندهای مشابه این بهترینه. منافذ رو کامل میپوشونه و پوست رو نرم و لطیف و آماده ی یک میکاپ حرفه ای میکنه.این پرایمر بهترین گزینه برای افرادی با پوست چرب و مختلطه که میخوان هزینه زیادی نکن ولی یک پرایمر عالی داشته باشن که مشکلات پوستشون رو بپوشونه. البته اگه میخواین بیشتر هزینه کنید پرایمر کوزارت هم عالیه ولی اختلاف قیمت زیادی با هم دارن.

آیا پرایمر گلدن رز خوبه؟

اگر به دنبال بستن منافذ باز پوست هستید انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود ولی برای نرم و ابریشمی کردن پوست فوق العادس و به خوبی پوست رو مات میکنه قیمت پرایمر گلدن رز حدود 150 الی 180 هزار تومان هست که دارم این مطلب رو مینویسیم.

تجربه شما:

شما از چه پرایمری استفاده می کنید؟ آیا تجربه استفاده ار پرایمر گلدن رز رو دارید؟ شما فک میکنید چه پرایمر هایی بهتر از پرایمر گلدن رز هستند و خریدشون رو پیشنهاد می کنید؟

بررسی های مرتبط :