پرایمر نیکس مدل pore filler بهترین انتخاب برای پر کردن منافذ باز پوست

پرایمر نیکس مدل pore filler
پرایمر نیکس مدل pore filler

نقد و بررسی پرایمر نیکس مدل pore filler: دوستان گلم سلام، وقتتون بخیر. تو این مطلب میخوایم بپردازیم به یه پرایمر خیلی پرطرفدار که محصول کشور آمریکاست. پس اگر جزو افرادی هستید که منافذ پوستتون بازه و موقع آرایش کردن اذیتتون میکنه، این مطلب رو از دست ندید. منافذ باز پوست مانع داشتن آرایش صاف و یکدست میشن. برای حل این مشکل پرایمر های پرکننده ی منافذ به کمک میان تا بتونید آرایش ایده آلی داشته باشید.

توضیحات شرکت سازنده:

پرایمر پر کننده منافذ باز نیکس، قبل از استفاده از کرمپودر و به عنوان زیرساز آرایش با صاف و یکدست کردن پوست، آن را برای یک آرایش بی نقص آماده می کند. هم چنین از آن می توان به عنوان سرم روزانه برای کاهش منافذ نیز استفاده کرد. این محصول دارای ویتامین E می باشد و به تقویت و مرطوب شدن پوست نیز کمک می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده، این پرایمر فاقد چربی و تالک است بنابراین به خوبی روی پوست پخش شده و حتی افراد دارای پوست چرب نیز میتوانند از آن استفاده کنند.

بنر گل من و تو

پرایمر نیکس هم چنین دارای بافت بسیار نرم و سبک بوده و اجازه می دهد پوستتان نفس بکشد. همینطور موجب افزایش ماندگاری آرایش شما نیز می شود. این محصول وگان بوده و ضد خشونت علیه حیوانات است.

پرایمر نیکس
پرایمر نیکس
ویژگی های اصلی پرایمر نیکس مدل pore filler:
  • کاهش منافذ باز پوست
  • افزایش ماندگاری آرایش
  • قابل استفاده بصورت سرم روزانه
  • قابل استفاده بعنوان زیرساز آرایش
  • فاقد چربی و تالک
  • غنی شده با ویتامین E
  • وگان
  • دارای بافت نرم و سبک
  • مناسب برای انواع پوست
  • قابل استفاده بعنوان پرایمر روی چشم

نتیجه بررسی پرایمر پر کننده منافذ باز پوست:

خب حالا قبل اینکه بریم سراغ نقد من باید بگم که:

پرایمر های پر کننده منافذ، متاسفانه اعتیاد آورن یعنی دیگه نمیشه مثل قبل آرایش کرد چون تغییرو کامل میشه حس کرد. البته که پرایمر ها باعث جوش نمیشن. کافیه پوست رو دابل کلینز کنید یعنی اول با روغن یا میسلار آرایش رو حل کنید و بعد با شوینده بشورین .

پرایمر pore filler نیکس جز پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات نیکس هست. پوست رو مثل ساتن از لحاظ بافت میکنه و پوست یکدست میشه کاملا برای میکاپ . بافت خود پرایمر قبل از زدن روی منافذ کمی عجیبه اما روی‌ پوست که آروم به حالت ضربه ای بزنید کاملا نرم و مخملی میشه .

پرایمر نیکس مدل pore filler
پرایمر نیکس مدل pore filler

مهم ترین خاصیتی که داره پر کردن منافذ هست که به نحو احسن منافذ رو میپوشونه و حتی بعضی جا ها خوندم که گفتن از پرایمر بنفیت هم بهتره. نمیدونم این ضعف محسوب میشه یا نه اما قرمزی پوست رو کاور نمیکنه که انتظاری هم ازش نمیره و چیزی که من شخصا تجربه کردم روی ماندگاری میکاپ خیلی تاثیری نداره. خط خنده رو پر میکنه کاملا ( البته خط خنده های شدید رو فک نکنم) و جلوی چرب شدن پوست رو واقعا میگیره.

با اینکه معمولا کسایی که پوستشون چربه منافذ دارن ، اما این پرایمر حتی برای کسایی که پوستشون خشکه و منافذ داره پوستشون کاملا جواب میده. حجمش ۲۰ میل هست که برای پرایمر کافیه چون برای هر بار استفاده فقط اندازه یه نخود یا کمتر احتیاج هست، یادتون باشه بیش از اندازه پرایمر زدن خوب نیست . قیمتشم تقریبا 270 هزار تومنه.

عملکرد این محصول خیلی مشابه پرایمر محبوب بنفیته با این تفاوت که بنفیت خیلی گرون تره. پس اگر دنبال پرایمر قیمت مناسب تر هستید که تقریبا همون کیفیتو تجربه کنید، پرایمر pore filler نیکس رو امتحان کنید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی پرایمر مات کننده میلانی

نقد و بررسی پرایمر فارسالی تمامی مدل ها