بررسی پرایمر بنفیت Porefessional و تشخیص اصل و فیک

بررسی پرایمر پورفشنال بنفیت
بررسی پرایمر پورفشنال بنفیت

نقد و بررسی پرایمر بنفیت پورفشنال : دوستان عزیزم سلام امیدوارم حالتون خوب باشه، تو این مطلب میپردازیم به یکی دیگه از پرایمر هایی که با پر کردن منافذ باز پوست، به صاف شدن پوست و یکدست شدن آرایشتون کمک میکنه. پرایمر پورفشنال بنفیت محصول کشور آمریکاست و در دو مدل رنگی ( کرم طبیعی) و بی رنگ (ژله ای) به بازار عرضه شده. توجه کنید که فیک این محصول در بازار خیلی زیاد شده که در انتهای مطلب به بررسی ویژگی های پرایمر بنفیت اصل میپردازیم، این محصول در حال حاضر یکی از بهترین زیرساز های آرایش در دنیاست و تقریبا همه افرادی که منافذ پوست صورتشون باز و به حالت پوست پرتقالیه، از استفاده ی این پرایمر ابراز رضایت کردن.

توضیحات شرکت سازنده:

یکی از مهم ترین ویژگی های پرایمر بنفیت آبرسان بودن آن است. در نتیجه با وجود پر کردن منافذ باز به هیچ عنوان روی پوست سنگینی نکرده و به آن اجازه ی نفس کشیدن می دهد.

این زیرساز حرفه ای آرایش علاوه بر مافذ باز پوست، خطوط و چین و چروک و همینطور جای جوش را کمرنگ می کند. این محصول ماندگاری بالایی داشته و موجب دوام بیشتر آرایش می گردد.

بنر گل من و تو

از دیگر ویژگی های پرایمر بنفیت می توان به فرمولاسیون بسیار سبک و بافت نرم و مخملی آن اشاره کرد. بعلاوه وجود ویتامین E در این محصول به سلامت پوست کمک کرده و از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. هم چنین تا ساعت ها پس از استفاده تغییر رنگ نداده و اکسید نمی شود.

در صورتی که به کاور بالا در آرایشتان احتیاج ندارید، پوشش دهی بالای پرایمر رنگی بنفیت حتی شما را از کرم پودر برای استفاده روزانه بی نیاز می کند. پرایمر پورفشنال بنفیت فاقد چربی بوده و با دارا بودن طیف رنگی متنوع برای انواع پوست ها مناسب است.

پرایمر بنفیت مدل Pore fessional
پرایمر بنفیت مدل Pore fessional
ویژگی های مهم پرایمر بنفیت مدل Pore fessional:
  • زیرساز آرایش
  • دارای آبرسان
  • کمرنگ کننده منافذ و چین و چروک
  • افزایش ماندگاری آرایش
  • حفظ رنگ طبیعی بدون اکسید شدن
  • دارای ویتامین E
  • پوشش دهی بالا
  • فرمولاسیون سبک و نرم
  • فاقد چربی
  • دارای تنوع رنگی

پرایمر بنفیت خوبه؟ برسی مدل پورفشنال:

خب اگه موافق باشید، بریم سراغ نتیجه ی استفاده و نقد من از این محصول:

اول از همه این سوال پیش میاد که صلا پرایمر چیه؟ پرایمرها زیر ساز آرایش هستن و اکثرشون جنبه آرایشی دارن ‌و درمانی نیستن، پرایمر پوست شما رو برای اینکه کرم پودر و میکاپ روی صورتتون بهتر بخوابه آماده میکنه.

پرایمر بنفیت مدل پورفشنال ،مخصوص کسانی هست که منافذ باز دارن مثل خودم و بخاطر همین کرمپودر روی صورتشون خوب نمیخوابه. دیدین که روی منافذ بعضی از کرمپودرها چقد بد میشینن و حتی بزرگ‌تر نشون میدن؟ اگه شما پرایمر مناسب انتخاب کنید این مشکل رو تاحدود زیادی برطرف میکنید.

بررسی پرایمر پورفشنال بنفیت
بررسی پرایمر پورفشنال بنفیت

بافت این پرایمر بنفیت سیلیکونیه و منافذ رو تاحدودی زیادی کاهش میده، صورتتون رو مات و مخملی میکنهف موندگاری کرمپودر رو هم بالا میبره اما بیشتر تمرکزش روی منافذ صورت هست.

نحوه استفاده ش هم اینجوریه که باید حتما به صورت ضربه ای به صورتتون بزنید. من چون کنار بینیم منافذ دارم معمولا فقط برای همون قسمت استفاده میکنم. میذارید دو سه دقیقه بمونه بعد روش کرمپور میزنید.

سه تا سایز داره من سایز مسافرتیشو گرفتم ۷.۵میله یعنی کوچیکترینش ۲۲میل و ۴۵ میل هم داره که 22 میلش الان حدود ششصد هزار تومن  و فول سایزش تقریبا 900 هزار تومن قیمتشه.

البته با اینکه خیلیی تعریفشو شنیده بودم ولی واقعا انتظار نداشتم روی منافذام تاثیر داشته باشه. قیمت تراول سایزش همحدود 270 هزار تومنه. بچه ها تا دلتون بخواد این پرایمر فیک داره حواستون باشه از جاهای معتبر بخرید.

پرایمر بنفیت مدل پورفشنال
پرایمر بنفیت مدل پورفشنال

جایگزین قیمت مناسب این پرایمر:

با اینکه قیمتش خیلی  بالاست اما بنظرم می ارزه کسانی که منافذ دارن این پرایمر رو تهیه کنن واقعا بدرد بخوره. البته من به جای این پرایمر که قیمتشم خیلی بالاست در حال حاضر، پرایمر نیکس رو پیشنهاد میکنم که قیمتشم مناسب تره و عملکرد مشابهی داره. میتونید نقد این پرایمر رو هم تو سایت ما بخونید. اما یادتون باشه روزانه استفاده نکنید ازشون چون اینا درمانی نیستن.

نحوه تشخیص پرایمر بنفیت اصل از فیک

برای تشخیص باید خیلی دقت کنید چون نمونه های فیکی در بازار وجود دارند که بسایر بیایر شبیه به نمونه اصل است ولی وقتی استفاده میکنید تازه متوجه تفاوت اونها خواهید شد.

اولین نکته توجه به نوشته های روی جعبه است، در تصوری زیر میبینید که نسخه فیک این محصول دور کلمه پروفشنال یک لایه مشکلی وجود داره و پست زمینه جعبه هم متفاوت است و کلمه benefit نسخه اصلی کمی تیره تر هست. همچنین کد پشت جعبه رو هم حتما بررسی کنید.

پرایمر بنفیت تقلبی و اصل
پرایمر بنفیت تقلبی و اصل

بعد از اینکه پرایمر را از جعبه خارک کردیم و کنار هم قرار دادیم محصول فیک کمی بلندتر از محصول اصل بود، و نوشته “The Porefessional” براق تر است همچنین پرایمر بنفیت اصل نفشته سفیدی دارد. توجه کنید که نوشته های پشت محصول اصل کمی پررنگ تر است و اینکه هیچ غلط املایی ندارد.

پرایمر اصل و فیک بنفیت
پرایمر اصل و فیک بنفیت

در آخر هم بای به رنگ و عملکرد پرایمر دقت کنید، پرایمر بنفیت اصل دارای رنگ بژ و رایحه ای شیرین است ولی محصول فیک بافت چسبناک ، کمی رنگ صورتی گلگون و بسیار رایحه شیمیایی دارد.

تشخیص پرایمر بنفیت اصل از فیک
تشخیص پرایمر بنفیت اصل از فیک

عزیزان شما از چه پرایمری استفاده می کنید؟ آیا از پرایمر بنفیت استفاده کردین؟ فکر میکنید با توجه به قیمت بالاش ارزش خرید داره؟ لطفا نظراتتون رو در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بذارید.

مطالب مرتبط :