19 بهترین برندهای کانسیلر ایرانی و خارجی که ارزش خرید دارن

بهترین مارک کانسیلر ایرانی و خارجی
بهترین مارک کانسیلر ایرانی و خارجی

بهترین برندهای کانسیلر : شاید بعد از مطالعه کانسیلر چیست، انواع کانسیلر به دنبال این باشید که از برندهای موجود در بازار باید کدام مدل را برای خرید انتخاب کنیم؟ شما میتوانید در ادامه برندهایی که ارزش خرید بالایی دارند رو پیدا کنید و همچنین اگر به دنبال نقد و بررسی هر کدام از آنها هستید میتونید در وب سایت گل من و تو بررسی آنها را مطالعه کنید.

در ادامه با ویژگی های بارز هرکدام از مدل و برندها خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید.

کانسیلر بورژوا مدل healthy mix

این برند فرانسوی یک کانسیلر خوب و مناسب برای انواع پوست  است. چرا که دو رنگ روشن و متوسط دارد که با توجه به پوست خود می توانید یکی از این دو را انتخاب نمایید. به همین علت در لیست بهترین مارک کانسیلر ها قرار داده شده.

بنر گل من و تو

از نکات مثبت این کانسیلر می توان به پوشانندگی خوب آن اشاره کرد. به طوری که این پوشانندگی برای مدت طولانی و طی یک روز کامل مناسب است. و نیاز به تجدید در فواصل زمانی ندارد.

علاوه بر آن برای دور چشم نیز مناسب می باشد. زیرا یک کانسیلر سبک بوده و استفاده از ان برای دور چشم حس خوبی به شما خواهد داد. به طوری که اصلا حس نکنید چیزی دور چشم شما وجود دارد.

هم چنین این کانسیلر با گذشت زمان پوست پوست نمی شود و حالت چروکیدگی ایجاد نمی کند. میتونید نقد و بررسی کانسیلر بورژوا رو از سایت گل من و تو مطالعه کنید.

کانسیلر مایع بورژوا
کانسیلر مایع بورژوا

کانسیلر شون سریappealing

این کانسیلر پوشش متوسطی را بر روی پوست ایجاد می کند و برای دور چشم هم می تواند مناسب باشد. البته به شرطی که تیرگی دور چشم زیاد نباشد. که در این صورت نمی توان این کانسیلر را گزینه مناسبی برای استفاده دانست.

نکته مثبت این محصول استفاده از روغن بادام می باشد که به لطافت و نرمی پوست کمک می کند و سبب می شود برای استفاده روزانه مناسب باشد. هم چنین این کانسیلر حالت چروکیده روی پوست ایجاد نمی کند. حجم محتوای این کانسیلر حدود 5/2 میلی لیتر است.

بهترین مارک کانسیلر - شون ایرانی
بهترین مارک کانسیلر – شون ایرانی

کانسلیر تارت مدل شیپ تیپ

کانسیلر مایع تارت با پوشانندگی و ماندگاری بالا تمام تیرگی های دور چشم ،لک، جوش، زخم و حتی منافذ پوست را برای مدت طولانی پوشش داده و جلوه ای کاملا طبیعی و یکدست به پوستتان می دهد.

کانسیلر مایع تارت دارای ترکیبات گیاهی بوده و با روغن دانه انبه، شی باتر و عصاره ریشه شیرین بیان غنی شده است. روغن دانه ی انبه سبب آبرسانی و رطوبت پوست شده و از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. شی باتر (نوعی روغن گیاهی که از خشکی پوست جلوگیری می کند) کمک می کند که پوست حالت الاستیکی و کشسانی بودن خود را حفظ کند. عصاره شیرین بیان با خاصیت روشن کنندگی، تیرگی ها و هاله سیاه اطراف چشم را برطرف می کند.

نقد و بررسی کانسیلر تارت رو حتما مطالعه کنید.

کانسیلر تارت
کانسیلر تارت

کانسیلر کالیستا مدلcover up

یکی از بهترین مارک کانسیلر ایرانی هست، این برند ایرانی می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. چراکه با پوشانندگی متوسط خود و یک فرمولاسیون سبک برای استفاده در طول روز بسیار کاربردی است.

هم چنین که این محصول به خوبی تیرگی دور چشم را پوشش داده و حالت چروک یا ریختگی در نواحی اطراف چشم ایجاد نمی کند. این محصول از یک برند ایرانی بوده و در حجم 6 میلی لیتر عرضه می شود.

بررسی کانسیلر کاور آپ کالیستا
بررسی کانسیلر کاور آپ کالیستا

کانسیلر میبلین

یکی از بهترین مدل کانسیلرهای موجود در بازار میبلین هست، این محصول نکات مثبت زیادی دارد. اما می توان گفت آن چه که شاخص است مناسبت برای دور چشم می باشد. چراکه به خوبی تیرگی و پف چشم را محو می کند و طراحی ویژه ان که حالت اسفنجی دارد سبب می شود به خوبی به تمام نواحی اطراف چشم پخش شود.

از طرفی استفاده مقدار کمی از آن هم می تواند پوشش مطلوبی ایجاد کند. پس با خرید این محصول می توانید مدت ها از داشتن کانسیلر خاطر جمع باشید و همین ویژگی سبب مقرون به صرفه بودن تهیه این برند می شود.

حتما مطالعه کنید: نقد و بررسی کانسیلر میبلین

کانسیلر میبلین
کانسیلر میبلین

کانسلیر مایع نارس

کانسیلر ضدجوش نارس که محصول کشور آمریکاست، بدلیل کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب بسیار پرطرفداره. شعار اصلی این کمپانی اینه که آرایش نباید پوست شما رو ماسکه کنه بلکه باید بر زیبایی های چهره ی شما تاکید بیشتری داشته باشه.

کانسیلر نارس سرشار از مواد معدنی و مرطوب کننده، ضدجوش و از بین برنده چروک های ریز اطراف چشم می باشد. این محصول بلافاصله بعد از استفاده روی پوست، کلیه نواقص و خطوط خستگی را کاهش داده و پوستی نرم، مخملی و بسیار درخشان را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این کاوردهی و ماندگاری بسیار بالایی داشته و تا 16 ساعت روی پوست شما می ماند.

بررسی کانسیلر نارس
بررسی کانسیلر نارس

کانسیلر my سری black diamond

این محصول از برند محبوب و پرطرفدار مای یک کانسیلر خوب و مناسب برای استفاده در سفر و حمل در کیف شما می باشد. زیرا طراحی و ابعاد مناسب برای این منظور را داراست.

از طرفی حالت رنگی تناژ صورتی موجود در ان باعث می شود جلوه خاصی به پوست دور چشم شما بدهد.

این محصول که از یک برند موفق ایرانی است حجمی حدود 9 میلی لیتر دارد.

بهترین مارک کانسیلر - مای بلک
بهترین مارک کانسیلر – مای بلک

کانسیلر پریم مدل trio active. ایرانی

از دیگر بهترین برندهای کانسیلر اریانی پریم هست، اگر علاوه بر استفاده آرایشی به دنبال خواص سلامتی برای پوست خود هستید ما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که علاوه بر پوشانندگی دور چشم به مرور زمان تیرگی اطراف آن را می تواند از بین ببرد. ویتامین E موجود در این کانسیلر برای پوست دور چشم مفید بوده و به روشنی  آن کمک می کند.

هم چنین مقداری ضدآفتاب هم در این محصول وجود دارد که برای محافظت پوست شما در برابر آفتاب و به ویژه در فصل تابستان مفید است.

بهترین برندهای کانسیلر - پریم
بهترین برندهای کانسیلر – پریم

کانسلیر مایع رولوشن REVOLUTIN

کانسیلر مایع رولوشن که یه برند انگلیسیه و این روزها خیلی هم پرطرفداره، کانسیلر مایع رولوشن فرمولاسیونی بسیار سبک داشته و برای هر سن و سال و جنسیتی مناسب است. کانسیلر فول کاوریج همه لکه ها و خطوط تیره پوست را پوشانده و پوست را صاف و مات می کند.

کانسیلر رولوشن با رنگدانه ها و پیگمنت های فشرده خود هم از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و هم برای کانتورینگ مناسب است. اپلیکاتور این کانسیلر به شکلی طراحی شده که از کشیده شدن روی پوست حساس زیر چشم جلوگیری می کند.

از ویژگی های مثبت برند رولوشن این است که، ضد خشونت علیه حیوانات بوده و هیچ کدام از محصولات تولیدی این برند روی حیوانات تست و آزمایش نشده‌اند.

تست کانسیلر رولوشن روی دست
تست کانسیلر رولوشن روی دست

کانسیلر پریم مدل trio active شماره 101

علاوه بر مواردی که در رابطه با سلامتی پوست در مورد محصول قبلی بیان شد، کانسیلر پریم شماره101 دارای عصاره جوانه گندم و عصاره چای سبز می باشد که برای آبرسانی به پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری پوست بسیار مناسب است. و علاوه بر آن استفاده ازاین کانسیلر برای افرادی که پوست حساس دارند توصیه می شود. چراکه ایجاد حساسیت و ریزش اشک ایجاد نمی نماید.

کانسیلر نوت سری full coverage Liquid

این کانسیلر برای استفاده در طول روز و انواع پوست ها مناسب است. دارا بودن روغن آراگان وویتامینE  از ویژگی های مثبت این محصول می باشد. که به شادابی و جوان سازی پوست شما کمک می کند. علاوه بر آن این کانسیلر با کلاژن سازی بر روی پوست موجب سفتی و شادابی آن می شود و یک آب رسان خوب برای انواع پوست می باشد.

اگر مدتی از این کانسیلر استفاده نمایید آثار مطلوب بر روی شادابی و جوان سازی پوست و رفع تیرگی دور چشم را مشاهده خواهید کرد. با توجه به ویژگی های فوق باید گفت یک پیشنهاد ویژه برای کانسیلر انتخابی شما این برند باشمی تواند. حجم این محصول حدود 2.3 میلی گرم می باشد.

بهترین مارک کانسیلر - کانسیلر نوت
بهترین مارک کانسیلر – کانسیلر نوت

کانسیلر هدی بیوتی مدل overachiever

کانسیلر مایع هدی بیوتی که محصول کشور آمریکاست، پوشانندگی و ماندگاری بالایی داره و برای داشتن آرایش بی نقص کمکتون میکنه. کانسیلر مایع هدی بیوتی به سبب دارا بودن مواد مراقبتی در ترکیبات خود، علاوه بر پوشش نقاط تیره و سایر عیوب به حفظ سلامت پوست نیز کمک می کند. این محصول بسیار سبک و نرم بوده و روی پوست لطیف و حساس اطراف چشم سنگینی نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی های دوست داشتنی کانسیلر هدی بیوتی خاصیت آبرسانی آن است که به لطافت و سلامت هرچه بیشتر پوست نازک و حساس اطراف چشم کمک میکند.

کانسیلر هدی بیوتی پوشش مات و مخملی دارد و به هیچ عنوان باعث خشکی و کشیدگی پوست نمی شود و حتی دارای خاصیت خنک کنندگی نیز می باشد.

بررسی کانسیلر هدی بیوتی
بررسی کانسیلر هدی بیوتی

کانسیلر مارک دبورا

این کانسیلر را می توان کانسیلری با بافت سبک و مناسب برای استفاده روزانه دانست. هم چنین می توان از آن برای دور چشم استفاده کرد و به خوبی تیرگی ان را محو نمود.

نکته قابل توجه دیگر این که کانسیلر دبورا طراحی منحصر به فردی دارد. به طوری که یک سمت آن رنگ روشن و سمت دیگر رنگ تیره دارد. و همین ویژگی سبب می شود بتوان از آن برای کانتور هم استفاده نمود و نقاط مختلف صورت را بر اساس ضرورت های گریم تیره یا روشن کرد.

کانسیلر مارک دبورا
کانسیلر مارک دبورا

کانسیلر لورآل مدل true match شماره2N

از ویژگی های مهم این محصول دارا بودن ماندگاری بالا است. می توانید این کانسیلر را با خیال راحت استفاده کرده و نگران تجدید دوباره نباشید.

علاوه بر آن کانسیلر روآل بافت سبکی دارد و به خوبی می تواند لک های پوست را محو کند.

هم چنین بیس وانیلی رنگی که این مدل دارد سبب جذابیت و جلوه بیش تر پوست شما می شود.

کانسیلر ایزادورا سری light Touch

این کانسیلر دارای بافتی سبک و ماندگاری بالا است. استفاده از ان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چراکه با داشتن چای سفید به رطوبت و سلامت پوست هم کمک میکند.

در کل پوشانندگی خوبی را نیز بر روی پوست با یک لایه نازک و سبک ایجاد می کند.

کانسیلر گلدن رز مدل stick شماره02

 یک کانسیلر جامد و استیکی که با داشتن قدرت پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی و فرمولاسیون سبک و نرم می تواند یک کانسیلر خوب برای شما باشد.

علاوه بر ان این کانسیلر برای پوشاندن لک ها و تیرگی های اطراف پشم نیز مناسب است.

کانسیلر فرماسی شماره 03

این کانسیلر با ماندگاری زولانی یک گزینه فوق العاده برای مهمانی ها و مراسمی که مدت زمان طولانی دارند می باشد. و می تواند با پوشش مناسب پوستی یک دست و صاف به شما بدهد.

کانسیلر میلوس شماره 02

علاوه بر قدرت پوشانندگی خوب و فرمولاسیون سبک، این محصول با داشتن ویتامین A  و موم های گیاهی و موم زنبور عسل و روغن های مرطوب کننده برای پوست بسیار مفید بودن و به سلامت آن کمک می نماید.

کانسیلر فشرده فلورمار شماره01

این محصول که از یک برند معروف ایتالیایی می باشد یک کانسیلر فشرده است و با داشتن قدرت پوشانندگی مناسب برای رفع لک و تیرگی پوست کاربرد دارد.

از بین برند های مختلف کانسیلر معرفی شده هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که سبب تفاوت و تماییز آن ها از سایر برند ها می شود. نکته مهم این است که در هنگام گزینش و انتخاب کانسیلر خود بهتر است با توجه به نوع و شرایط پوست خود به مطالعه هر یک از این محصولات مبادرت کنید. تا یک انتخاب درست و مناسب داشته باشید.

مطلب مرتبط :

فرق کانتور و کانسیلر چیست؟