استفاده از خمیر دندان برای بازیابی کفش قدیمی

استفاده از خمیر دندان برای بازیابی کفش قدیمی
چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان

خمیر دندان نه تنها برای از بین بردن لکه ها از دندان های ما استعداد دارد، بلکه به طور موثر و کلی از بین برنده لکه نیز هست. خمیر دندان یک ساینده ملایم است که می تواند خطوط مداد رنگی و ماژیک را از دیوارها، میزها، لباس ها و کفش های مورد علاقه ما تمیز کند. آموزش مرحله به مرحله ما در مورد استفاده از خمیر دندان برای بازیابی کفش قدیمی را دنبال کنید! این ساینده ملایم، خاک، خراش ها و علائم روی کفش تنیس و کفش کرباسی را حذف می کند.

 

استفاده از خمیر دندان برای بازیابی کفش قدیمی
تمیز کردن کفش

 

حدف خراش های قسمت لاستیکی:

می توان از خمیر دندان سفید برای حذف خراش های تاریک و کثیفی هایی که در بخش لاستیکی کفش کتانی ظاهر می شوند، استفاده کرد. یک خمیر دندان سفید را روی یک مسواک قدیمی، نرم و تمیز اعمال کنید. خمیردندان را روی قسمت های خراش دار با استفاده از حرکات دایره ای کامل بمالید. فرآیند را تا زمانیکه نشانه های خراش برداشته شوند، ادامه دهید. خمیردندان اضافی و باقی مانده را با پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که هر علامتی از خمیر دندان را کاملا حذف کنید تا از پس مانده های شیری رنگ جلوگیری شود. از استفاده از خمیر دندان برای چرم، جیر یا ابریشم، که حساس هستند و احتمالا به جای تمیز شدن خمیر دندان را جذب می کنند، اجتناب کنید.

 

بازیابی قسمت کرباسی و پارچه ای:

خمیر دندان بدون ژل کارهای عجیب و غریبی را هم روی کرباس سبک وزن در کفش ها برای حذف خاک و کثیفی انجام می دهد. هر گونه خاک و کثیفی روی کفش را حذف کنید، و سپس کمی منطقه مشکل دار را مرطوب کنید. قطره ای از خمیر دندان را روی یک پارچه تمیز اعمال کنید. خمیر دندان را روی ناحیه لکه شده بمالید و به آرامی تا چند دقیقه ماساژ دهید تا لکه از بین برود. خمیردندان باید در حین کار در منطقه مرطوب کف کند. بلافاصله خمیر دندان باقی مانده روی کفش را با پارچه ی تمیز و مرطوب حذف کنید و بگذارید به طور کامل با هوا خشک شود.

بنر گل من و تو

نکته:

این تکنیک ها را در یک ناحیه کوچک و غیر قابل تشخیص روی کفش های خود آزمایش کنید تا مطمئن شوید که قسمت پارچه ای به خمیر دندان واکنش نشان نمی دهد.

 

شستشو کامل:

اگر کفش های تنیس شما به شستشو کامل احتیاج داشته باشند، نه تنها یک درمان موضعی. یک قاشق غذا خوری خمیر دندان را با یک یا دو قاشق غذا خوری آب مخلوط کنید تا یک خمیر درست کنید. با استفاده از یک مسواک قدیمی، مخلوط را روی کل کفش اعمال کنید و بسابید. کفش را با آب بشویید تا خمیر دندان باقی مانده را حذف کنید، سپس بر طبق دستورالعمل های مراقبت از کفش های تنیس، آنها را در ماشین لباسشویی شستشو دهید.

 

امیدوارم از آموزش استفاده از خمیر دندان برای بازیابی کفش قدیمی لذت برده باشید.