بهترین درمان برای سردی رحم با عسل + نظرات کاربران

درمان برای سردی رحم با عسل
درمان برای سردی رحم با عسل

بهترین درمان برای سردی رحم با عسل : سلام به کاربران عزیز گل من و تو. در این مطلب قصد داریم در مورد رحم و سردی رحم و مهمتر از همه درمان سردی رحم با عسل صحبت کنیم. خیلی از بانوان عزیز ممکنه لکه بینی ، کوتاه شدن دوران خونریزی پریود و یا برعکس افزایش لکه بینی ، خون قهوه ای پریود و فیبروم ، پولیپ و …. در دوران پریود مشاهده کنند و دلیل اصلی ان را ندانند ولی من در این مطلب با اشاره کوتاهی به سردی رحم و یکی از روش های درمان سردی رحم یعنی درمان سردی رحم با عسل می پردازم.

سردی رحم چیست؟

قدیمی‌ها اعتقاد داشتند که گاهی رحم سرما می‌خورد و با روش‌های خاصی آن را گرم نگاه می‌داشتند. چرا که می‌گفتند سردی رحم بر باروری و حاملگی تاثیر بدی دارد و باعث عادت ماهیانه نامنظم و دردناک می‌شود. اگر از مادربزرگ ها بپرسید حتما توصیه آجر گرم را می کنند. آجری را گرم کرده و درون دستمال تمیزی بپیچید و روی آن بنشید. چای زنجبیل را فراموش نکنید و خود را گرم نگهدارید. ولی امروزه تنها کاری که انجام می دهید استفاده از کیسه آب گرم است که این به تنها موثر نیست و فقط مسکنی بی ضرر حساب می شود.

درمان سردی رحم با عسل

درمان سردی رحم با عسل
درمان سردی رحم با عسل

1- ژل رویال زنبور عسل یک الی سه نخود ناشتا درروی زبان و یا عسلاب تا ۴۰ روز.

بنر گل من و تو

2- گرده گل زنبور عسل یک قاشق چایخوری در عسلاب ناشتا برای ۱۲۰ روز

3- مصرف صبحانه کره با عسل + ارده شیره با شیره انگور+ نان و پنیر و گردو + مقویات طبیعی+ و….

4- پودر زنجبیل رقیق با عسلاب

5- پودر دارچین رقیق با عسلاب

6- مصرف نوبه ای نیمکوب نصف قاشق چایخوری سیاهدانه با دوقاشق عسل

7- تزریق عسل با دستگاه اپلیکاتور به زنان ازدواج کرده و درایام غیر پریود (از روز 14 پریود تا شروع پریود ماه بعد) پنج تا ده سی سی برای ۱۴ روز تا کیست و عفونت زایل گردد و تخمدان تقویت شود.

طرز استفاده از عسل برای درمان سردی رحم

طرز استفاده از عسل برای درمان سردی رحم
طرز استفاده از عسل برای درمان سردی رحم

1. تزریق در داخل واژن، ویژه زنان متاهل می باشد و برای مجردها بجای تزریق برای ورود عسل به داخل واژن می بایست مقداری عسل را شبها روی گاز استریل (یا پارچه آب ندیده) ریخته و کاملاً گاز را آغشته با عسل کرد و روی بدنشان بگذارند و طاقباز بخوابند تا کم کم عسل به داخل واژن هدایت شود.

2. به اصطلاح برای افراد مجرد، برای ورود عسل داخل واژن از عنوان “عسل برداشتن” و برای افراد متاهل از عنوان “تزریق واژینال عسل” استفاده می شود.

3.  انجام این کار در در دوران قاعدگی ممنوع می باشد.

نظر یکی از کاربران در مورد تزریق واژینال عسل

تزریق واژینال عسل ، رحم رو از هر گونه قارچ و عفونت و اگر زخمی در دهانه رحم داشته باشید پاکسیازی میکنه و مهمتر از همه باعث گرمی رحم میشه و رحم رو قوی میکنه. نکته ای که هست اینه که در صورت امکان حتما از عسل مرغوب استفاده کنید چون شنیدم عسل های تقلبی باعث سوزش و خارش میشن قبل از تزریق واژینال کمی از عسل رو روی ران پا بمالید تا اگر حساسیت دارید به عسل نشون بده.

روشش هم به این صورته که با قاشق چای خوری عسل رو به آرامی توی اپلیکاتور بریزید و یک بالش زیر باسن قرار بدین و بعد عسل رو وارد رحم کنید؛ سعی کنید حتما نیم ساعت همینطور دراز بکشین تا عسل سریع خارج نشه. بهتره این کار رو شبها انجام بدین تا بهترین کارایی رو براتون داشته باشه و برای تمیز موندن لباس زیر از پدهای روزانه میتونید استفاده کنید.

ممنوعیت استفاده از عسل در زمان اقدام به بارداری

نکته بسیار مهمی که در ممنوعیت استفاده از عسل وجود دارد در زمان بارداری و یا اقدام به بارداری می باشد عزیزان دقت کنید که اگر در دوره اقدام به باردار شدن هستید به هیچ عنوان از تزریق واژنال عسل استفاده نکنید زیرا باعث سقط جنین میشود.

مطالب مرتبط :

دلایل افتادگی رحم و درمان آن

فیبروم رحمی چطور بوجود میاد؟

فیبروم چیست و از کجا بفهمیم فیبروم رحم داریم؟