جذابترین آموزش میکاپ دخترانه 2019 و آرایش ملایم + تصاویر

آموزش آرایش ملایم  و میکاپ دخترانه
آموزش آرایش ملایم  و میکاپ دخترانه

آموزش کامل میکاپ دخترانه : آیا میدانید که میکاپ ملیح و ملایم به میکاپ اروپایی معروف است؟ یکی از روشهای برجسته‌تر نشان دادن زیبایی صورت و چهره بانوان، آرایش هست، لوازم آرایش با زیباتر نشان‌دان لبها، چشمها و گونه‌ها زیبایی را دو چندان می‌کند. دختران جوان بهتره در مورد آرایش‌کردن کمی دقت‌ کنند و یک آرایش دخترانه را انتخاب کنند، میکاپ دخترانه به اصطلاح همان آرایش ملایم و ملیح یا لایت است.

اگر دختر جوان هستید سعی کنید زیاد سمت آرایش های غلیظ نروید زیرا آرایش غلیظ سن شما را بالاتر نشان‌می‌دهد. اگر آرایش می‌کنید، سعی‌کنید حالت دخترانه و معصوم چهره‌تان حفظ‌ شود. میکاپ دخترانه و لایت باعث می‌شود صورت بسیار طبیعی جلوه‌ کند و حالتی مصنوعی به خود نگیرد. آرایش‌های کمرنگ معمولاٌ بیشتر در این دسته جای می‌گیرند، رژ لبهای ملایم و سایه‌های روشن و ملایم.

درست است که تمایل به زیبایی در بانوان بش از حد است، اما هر چیز جای خود را دارد و باید با هم در هماهنگی کامل باشد. عیبهای صورت خود را بپوشانید تا زیباتر جلوه‌ کنید.

بنر گل من و تو

میکاپ غلیظ یا جیغ زیاد مناسب سن دخترهای بسیار جوان نیست. همه ساله میکاپ‌های مد روز و جدید توسط افراد حرفه‌ای و میکاپ آرتیست‌ها آموزش داده‌ می‌شود که می‌توانید از آن ترفندها بیاموزید. در اینجا ما ترفندهای آرایش 2019 را به شما یاد خواهیم‌ داد تا در مهمانی‌ها و جشن‌ها بدرخشید راستی حتما مدلهایی که در انتهای مطلب قرار دادیم رو مشاهده کنید.

میکاپ دخترانه سال 2019:

در سال 2019 اصل بر داشتن پوستی سالم بنا نهاده شده، یعنی برای یک میکاپ بی‌عیب و نقص باید ابتدا پوستی سالم داشته‌ باشید. اما این را بدانید که پوست شما یک شبه زیبا و شاداب نمی‌شود و نیازمند مراقبت است. لذا از پوست خود مراقبت‌کنید. این مراقبتها شامل استفاده از ماسک، پاکسازی و تغذیه پوست در طول شبانه‌روز می‌ باشد. در این سال میکاپ‌هایی به روز و بسیار جذاب برای دختران جوان معرفی‌ شده که می‌توانید از آنها بهره‌ ببرید.

مدل میکاپ دخترانه برای عروسی
مدل میکاپ دخترانه برای عروسی

میکاپ لایت یا دخترانه:

این را بدانید که زیبایی و طراوت همیشه در گرو داشتن آرایش غلیظ و زیاد نیست. گاهی آرایشی لایت و سبک زیبایی شما را بیش از پیش می‌کند، در صورتی که آرایش غلیظ پیر و مسن نشانتان خواهد‌ داد. اما تأثیر آرایش را هم نادیده نگیرید و اگر دوست دارید مرتب آرایش داشته‌باشدی و از جمله کسانی هستید که بدون آرایش بیرون نمی‌روید، آرایش لایت مناسب شماست.

میکاپ دخترانه مات و لایت امروزه مورد توجه دختران زیادی قرار دارد. میکاپ لایت علیرغم اینکه چشم‌ها، لب‌ها و پوست را می‌آراید، اما غلیظ نیست. در سالهای اخیر حتی بسیاری از عروس‌ها به سمت آرایش لایت و دخترانه کشیده شده و آن را بیشتر می‌پسندند.

جالب است بدانید میکاپ لایت با هر رنگ پوستی سازگار بوده و به آن می‌آید، پس ابتدا با یک کرم‌پودر که یکی دو درجه از پوستتان روشن‌تر است، پوست خود را بپوشانید.

میکاپ لایت دخترانه
میکاپ لایت دخترانه

میکاپ چشم و ابرو دخترانه 2019

برای میکاپ ملیح و لایت سایه‌ ابرو و سایه چشم کمرنگ و مات استفاده‌ کنید. بهتر است سه درجه تیره تر از رنگ پوستتان باشد. چنین سایه‌ای مناسب آرایش دخترانه است، هم چشمها را زیباتر و خوش فرم‌تر کرده و هم حالت طبیعی آنها را حفظ‌ می‌کند.

حالا نوبت ریمل و خط چشم است. یک خط چشم دخترانه نازک و زیبا کشیده تا چشمانتان خیره‌کننده شود و ریمل بزنید. اگر آرایش لایت انجام‌می‌دهید توصیه ما به شما این است که از مژه مصنوعی استفاده‌نکرده و به ریمل اکتفا‌کنید. از فر مژه برای حالت دادن به مژه‌ها استفاده‌کنید. کمی فرمژه را چرب‌کنید تا مژه‌ها نشکنند.

در صورتی که مژه مصنوعی نیاز بود، از نوع سبک و ساده استفاده‌ کنید تا با آرایش لایت همخوانی بیشتری داشته‌باشد. چندین سال است که ابروهای پهن مد است، ابروهای پهن و پرپشت و ضخیم. در سال 2019 افراد بیشتری خواهان ابروهای پهن و ضخیم هستند. در سال 2019دیگر ابروها را هنگام شانه‌زدن بصورت افقی شانه‌نزنید، بلکه آنها را رو به بالا شانه‌کنید.

آرایش دخترانه - سایه چشم
آرایش دخترانه – سایه چشم

آرایش لب در سال 2019:

یکی از نکات مهم در آرایش دخترانه آرایش لب می باشد، آرایش لب‌ها یکی از تأثیرگذارترین قسمتها در آرایش صورت بوده که باید به آن بیشتر اهمیت‌ داد. ابتدا با خط لب دور لب را بکشید و سپس با رژی متناسب با رنگ خط لب، به لبها حالت و فرم‌دهید. همانطور که می‌دانید رنگ مرجانی رنگ سال 2019 است. لذا این رنگ به آرایشگاه‌ها نیز راه پیدا کرد. برای چشم‌ها، لب‌ها و رژگونه از رنگ مرجانی که اتفاقاً رنگی دخترانه است استفاده‌ کنید.

اگر پوست برنزه‌ای دارید در فصل تابستان رژ قرمز روشن، مرجانی، و هلویی با پوستتان همخوانی زیبایی دارد. سال گذشته رژ لبهای مات مد شده بود اما امسال رژ لب‌های براق و اکلیلی مد شده‌ است. در سال 2019نیازی نیست لبهای خود را بزرگ و حجیم‌ کنید می‌توانید از برق لب برای براق شدن لبها نیز استفاده‌ کنید.

انتخاب رژ لب برای میکاپ صورت
انتخاب رژ لب برای میکاپ صورت

پوست براق در میکاپ 2019:

در سال قبل صورت براق مد بود، یعنی از هایلایترها بیشتر استفاده‌ می‌شد تا قسمتهایی برجسته و براق شود. امسال درست است که صورت براق مد است اما نه با هایلایتر بلکه بصورت طبیعی صورتتان صاف و براق و درخشان باشد. پس برای میکاپ دخترانه لایت سعی کنید کمتر از هایلایتر های براق استفاده کنید.

رژگونه در سال 2019 بازگشت:

مژده به کسانی که رژگونه‌ را دوست دارند: در سالهای اخیر استفاده از رژگونه بدان صورت رایج نبود و کمتر دیده می‌شد خانمها رژگونه پررنگ و مشخص بزنند. در سال 2019رژگونه‌های براق مد شده‌اند. آرایش گونه‌ها با استفاده از رژگونه‌های با رنگهای ملایم و ملیح بسیار تأثیرگذار است.

استفاده درست از رژ گونه
استفاده درست از رژ گونه

میکاپ دخترانه برای مجالس عروسی و جشن:

اگر به مراسم عروسی و جشنی رسمی دعوتید زمان نشان‌ دادن زیباییتان است. حالا باید بدرخشید پس به سراغ آرایش و میکاپ دخترانه بروید. مدل مورد نظرتان را انتخاب‌کرده و با آرایشگرتان صحبت‌ کنید که آرایشی ملیح، ملایم و لایت می‌خواهید که در عین زیبایی و سادگی بدرخشید.

میکاپ دخترانه عروسی
میکاپ دخترانه عروسی
آرایش دخترانه عروسی
آرایش دخترانه عروسی
آرایش لایت دخترانه
آرایش لایت دخترانه
آرایش ملایم و لایت
آرایش ملایم و لایت
آرایش لایت عروسی
آرایش لایت عروسی

امیدوارم که از مطالب و عکسها خوشتان آمده باشد و برای آرایشتان از آنها ایده و الهام بگیرید.

مطالب مرتبط :

آموزش میکاپ کلاسیک به همراه ویدیو کامل

کاملترین لیست لوازم آرایشی برای میکاپ عالی و بی نقص

جدیترین روشها برای میکاپ صورت 2019 به همراه آموزش تصویری