بررسی کامل سرم مو 2 فاز مارال ایرانی با کیفیت، بخرم یا نه؟

بررسی سرم مو دو فاز مارال
بررسی سرم مو دو فاز مارال

بررسی سرم مو 2 فاز مارال: این سرم ایرانی در دو رنگ زرد و سبز در بازار موجود هست که یکی با روغن آرگان ساخته شده و دیگری کراتین دار هست که از نظر رایحه بخوام بگم: سبزش خوشبوتره، زردش عطرش شیرین و گرمه ولی بازم بنظرم اونقد بد نیست اما همه پسندم نیست، حالا بیاید ببنیم ارزش خرید داره یا نه؟ پس همراه من باشید

توضیحات شرکت سازنده سرم 2 فاز مارال

طبق گفته شرکت سرم مو دو فاز مارال به منظور محافظت از مو ساخته شده و میشه خیلی راحت برای انواع مو به ویژه موهای خشک و آسیب‌دیده استفاده کرد. سرم دو فاز آرگان با فرمولاسیون خاصی خود ترکیبی از مایع و روغن آرگان میباشد که فقط کافی است شما آن را تکان دهید تا با هم ترکیب شوند. حالا روی مویهای  خشک یا مرطوب خود استفاده کنید.سرم موی دو فاز مارال باعث تقویت مو، کمک به رفع موخوره، شفافیت، شادابی و استحکام ساقه مو خواهد شد.

سرم مو 2 فاز مارال - روغن آرگان
سرم مو 2 فاز مارال – روغن آرگان

نقد و بررسی سرم مو 2 فاز مارال

اسپری دو فاز همونجور که از اسمش مشخصه از دو فاز تشکیل شده، قبل استفاده باید خوب تکونشون بدین تا دو فازش ترکیب بشن. خوبی این سرم این هست که میتونید قبل از سشوار و اتو ، بعد از حمام، در طول روز هر زمان که احساس کردیم موهامون نیاز به نرم کننده داره روی ساقه موها اسپری کنید.

بنر گل من و تو

از نظر من اسپری های دو فاز مارال وز مو رو خوب میگیرن و مو رو نرم میکنن. به موها شاین میدن، همچنین گره موها رو باز میکنن و شونه کردن رو آسونتر.

سبزش (کراتین): ضد وز هست و حاوی کراتین و آلوئه‌ورا، میتونه خیلی خوب برای موهای شما آبرسانی انجام بده و حس نرمی به موها خواهد داد از نظر من بوی خوبی داره و حاوی ویتامین ب5 هم هست دیگه چی از این بهتر میخواهید؟

زردش(ارگان): روغن آرگان داره، وز رو میگیره و به خوبی مو رو نرم میکنه در ترکیب اون میشه کراتین و ویتامین ب۵ هم دارهپیدا کرد و به خوبی آبرسانی هم میکنه.میگه ضدشوره هم هست، من اینو ندیدم، چون به ریشه نمیزنم یعنی جرات نمیکنم دو فاز رو به ریشه بزنم، راستی بوش میمونه روی مو کاش نمیموند چون عطرش سلیقه من نیست.

این اسپریها دو سایز دارن : ۲۵۰میل و ۴۵۰ میل برای تست ۲۵۰ میلش رو بگیرید که کوچکتره. قیمتاشونم به نسبت حجمشون حدود ۴۰ و خوردی و ۶۰ و خوردی هست.

یه سری اسپری دوفازا رو وقتی میزنیم انگار آب زدیم به موهامون اما اینا برای من اینجوری نبودنو خوب بودن، نمیدونم برای شما هم خوب بودن یا نه! پس نظرتونو بنویسین و به بچه ها کمک کنین، دو فاز ایرانی و خارجی خوبم معرفی کنین.

بررسی سرم مو 2 فاز مارال - کراتین
بررسی سرم مو 2 فاز مارال – کراتین

نظرات خریداران سرم دو فاز مارال

  • من ه ازش راضی هستم چون موهامو دکلره کرده بودم و خیلی خشک بود، از این اسپری استفاده میکنم ، موهامو نرم میکنه.
  • قبل از سشوار به موهام زدم عالی بود مدت زمان سشوارم خیلی این دفعه کم بود بازم میخرم ازش
  • خیلی از این سرم مو راضی هستم واقعا عالیه مو رو چرب نمیکنه به موها حجم میده و تقویت کننده هم هست که از ریزش موهام جلوگیری کرده
  • من تا الان از روغن ارگانش استفاده نکردم ولی کراتینشو با یه ژل وکس دیگه باهم میزنم سشوار میکنم موهای فرمو لخت می کنه
  • من خیلی وقته از این سرم مو استفاده میکنم و کاملا راضیم
  • قبلا قیمتش خوب بود الان گرون شده ولی برای موهای آسیب دیده و خشک خیلی خوبه فقط اول که اسپری می کنین بوی روغن یکمی تند هست شاید بعضی ها دوست نداشته باشند ولی مشکل محسوب نمی شود

کدومشون مو رو بیشتر نرم میکنن؟ آرگان(زرده) ولی من سبزشو بیشتر پسندیدم، حالا شما بگید که کدوم مدل رو داشتید؟ حتما نظر و تجربه خوتون رو در دیدگاه بنویسید تا بقیه دوستان هم بتونن انتخاب درستی داشته باشند.

مطالب مرتبط :