بهترین رسپی طرز تهیه اسنک قارچ و مرغ + ویدیو آموزشی

طرز تهیه اسنک قارچ و مرغ
طرز تهیه اسنک قارچ و مرغ

طرز تهیه اسنک قارچ و مرغ : شما هم دوست دارید که در یک زمان خیلی کم یک غذای خوشمزه و همه پسند درست کنید؟ قبول دارین اسنک از اون غذاهای خوشمزه و فوریه که سن و سال نمیشناسه و خیلیا مثل ما طرفدار پروپا قرصشن، اگر برای مهمونی ها و دورهمی هاتون میخواهید متفاوت باشید بهتون پیشنهاد میکنم اسنک مرغ و قارچ رو حتما امتحان کنید که در ادامه به صورت ویدیو براتون آماده کردم. راستی این اسنک رو میشه هم با کالباس و هم با گوشت درست کرد اون دیگه کاملا سلیقه ای هست.

مواد لازم برای تهیه اسنک قارچ و مرغ

  • سینه مرغ بدون استخون ۲ عدد
  • پیاز ۱ عدد متوسط
  • فلفل دلمه ای ۲ عدد متوسط
  • قارچ ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم
  • سیر له شده ۱ حبه
  • رب گوجه فرنگی ۱ قاشق
  • نان تست ۲۰ عدد
  • کره آب شده یا اسپری کره به مقدار لازم
  • پنیر گودا ۱۰ عدد
  • ادویه شامل زردچوبه، نمک، فلفل سیاه، آویشن پودر دارچین هر کدام به مقدار لازم
  • پودر پنیر پارمسان به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک قارچ و مرغ

برای درست کردن این خوشمزه ابتدا مرغ هارو از طول برش بدین و نگینی خرد کنید و کنار بگذارین حالا همانطور که در ویدیو میبینید توی یک تابه به مقدار “خیلی کم” روغن بریزین و پیاز نگینی شده رو اضافه کنین و تفت بدین تا سبک بشه و بعدش ادویه ها رو اضافه کنید و تفت بدین تا عطرشون آزاد بشه

حالا مرغای خرد شده رو به پیاز اضافه کنین و نمک بزنید و ۱۵ دقیقه تفت بدین تا مرغا سرخ بشن و بعد فلفل دلمه ای و قارچ خرد شده را اضافه کنین و تقریباً ۱۵ دقیقه زمان بدین تا مواد به خوبی پخته بشه، اگر میخواین عطر سیر به خوبی حس بشه تو این مرحله یه حبه سیر له شده رو به مواد اضافه کنین، اما اگر نمیخواین عطر سیر به خوبی حس بشع همون اوایل کار به همراه پیاز تفتش بدید

بنر گل من و تو

حالا یه قاشق غذاخوری رب گوجه یا سس کچاپ به مواد بزنید، یه کوچولو تفت بدین و تمام… لبه های نون تست رو از هر چهار طرف برش بدین، در این مرحله ساندویچ ساز و با کره آب شده یا اسپری کرده چرب کنین و یک ردیف از نون تست رو قرار بدین و مقدار مشخصی از مواد گوشتی روی نون تست بریزین و بعد پودر پنیر پارمسان و پنیر گودا بذارین و یه لایه دیگه نون‌تست بذارین و در ساندویچ ساز رو ببندین و اجازه بدین اسنک ها ۳ دقیقه گریل بشه به همین راحتی طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ رو تو خونه انجام دادید در زیر میتونید ویدیو مراحل رو ببنید.

ویدیو طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

سوالات شما در خصوص اسنک قارچ و مرغ

من که خونه ساندویج ساز ندارم چیکار کنم؟ خب میتونید از تستر یا فر استفاده کنید اگر اینها هم نبود از قابلمه به عنوان فر استفاده کنید.

من عاشق سس خردل هستم میتونم از اون استفاده کنم؟ بله سس رو خودتون انتخاب میکنید.

من مرغ دوست ندارم میتونیم از گوشت یا کالباس استفاده کنم؟ بله میتونید این کار رو بکنید ولی توجه کنید که اگر از کالباس استفاده میکنید دیگه اون مرحله تفت دادن رو انجام ندید.

رسپی و ویدیو از خانم پرستو جباری، دوست دارم نظر و تجربه خودتون رو در بخش دیدگاه برام بنویسید.

مطالب مرتبط :

طرز تهیه کالباس خانگی خوشمزه

طرز تهیه ساندویچ مونت کریستو خوشمزه