طرز تهیه لاوا کیک شکلاتی با مغزه کره بادام زمینی + ویدیو

طرز تهیه لاوا کیک شکلاتی با مغزه کره بادام زمینی
طرز تهیه لاوا کیک شکلاتی با مغزه کره بادام زمینی

طرز تهیه لاوا کیک شکلاتی : سلام خوشحالم که این مطلب رو برای خوندن و آموزش انتخاب کردیدحالتون خوبه؟با یک خوشمزه شکلاتی اومدم خدمتتون🤗اینم یک کیک شکلاتی خوشمزه مغزدار که بهش لاوا کیک شکلاتی با مغز کره بادام زمینی میگن این کیک (کاپ کیک) یکی از خوشمزه ترین ها به حساب میاد که با یک مغره مذاب فوق العاده جذاب میتویند میل کنید روی کیک هم طعم بسیار خوشمزه شکلات میده هرچقدر از خوشمزگی این کیکی بگم کمه پس بریم سراغ نحوه درست کردنش راستی ویدیو مراحل درست کردن لاوا رو براتون قرار دادم حتما مشاهده کنید.

موادی که برای تهیه لاوا کیک شکلاتی نیاز دارید

تخم مرغ کامل ۲عدد
زرده تخم مرغ ۲ عدد
شکر ۱/۲پیمانه
شکلات خرد شده ۲۰۰گرم
کره ۱۰۰گرم
آرد سفید ۶۰گرم
کره بادام زمینی ۵ قاشق مربا خوری
وانیل ۱قاشق مربا خوری

طرز تهیه لاوا کیک شکلاتی با مغزه کره بادام زمینی

خب برای درست کردن این کیک با بیشتر بهش کاپ کیک ابتدا شکلات خرد شده و کره را به روش بنماری ذوب کنید و سپس تخم مرغها و شکر را با همزن ۵ دقیقه بزنید تا سفید و کشدار شود. یعد از این که شکلات خنک شد اون رو به مایه تخم مرغی اضافه و هم بزنید. سپس وانیل و آرد الک شده را اضافه و با لیسک از یک جهت مخلوط کنید.زیاد هم نزنید فقط در حد مخلوط شدن.

بنر گل من و تو

ظرفهای رمکین یا فرق نمیکنه ظرف مافین را با کره خوب چرب کنید و در داخل فریزر قرار بدین تا چند دقیقه بمونه،خارج کنید و دوباره کره بمالید و کف ظرف کاغذ روغنی بذارید یا مقداری پودر کاکائو بریزید و با حرکت دست داخل ظرف را آغشته به پودر کاکائو کنید و اضافه ها رو خارج کنید .سپس تا نیمه ظرف را مایه بریزید و وسطش کره بادوم زمینی بزارید و روش دوباره مایع شکلاتی بریزید و داخل فر از قبل گرم شده بادمای ۲۰۰درجه سانتی گراد بمدت ۱۵دقیقه بپزید.

بعد از پخت اجازه دهید در دمای محیط خنک شود و اطراف را با چاقو آزاد و روی بشقاب برگردونید با یک اسکوپ بستنی و سس شکلاتی تزیین و سرو کنید بینهایت خوشمزه ست😋👌

لاوا کیک شکلاتی
لاوا کیک شکلاتی
ویدیو مراحل لاوا کیک شکلاتی با مغزه کره بادام زمینی
مطالب مرتبط :

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی موزی

طرز تهیه کاپ کیک کدو حلوایی

طرز تهیه پای شکلاتی