نقد و بررسی ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک (punk) + نظرات کاربران

بررسی ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک
بررسی ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک

نقد و بررسی ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک: سلام خدمت دوستان عزیز. همه ی ما دوست داریم مژه های بلند و پرپشت داشته باشیم  چرا که مژه های زیبا میتونه تاثیر زیادی در زیبایی و گیرا شدن چشم ها داشته باشه. کمپانی آمریکایی دوسه ریمل پانک خودش رو به بازار عرضه کرده که که یکی از محبوب ترین هاست. تو این مطلب سعی میکنیم که یه نقد کامل در موذد این محصول داشته باشیم. همچنین راه تشخیص ریمل دوسه اصل از تقلبی رو هم میتونین یاد بگیرید. پس تا انتهای این نوشته ما رو همراهی کنید.

توضیحات شرکت سازنده:

ریمل پانک دوسه علاوه بر ویژگی حجم دهندگی، مژه های شما رو بلند تر کرده و کمک میکند تا چشم هایی جذاب داشته باشید. این محصول با دارا بودن برس فوق العاده که از موهای کوتاه و بلند متناوب و زبر تشکیل شده، ریمل را به طور مساوی روی مژه ها پخش کرده و همه لایه ها را می پوشاند. علاوه بر آن به سبب فرمولاسیون سبک و خامه ای، مژه ها را به سمت بالا کشیده و آن ها را فر می کند. هم چنین بدون ذره ای چسبندگی و یا پوسته پوسته شدن و سیاه کردن زیر چشم، برای مدت طولانی مژه ها را حجیم و خوش حالت نگه می دارد. و در نهایت به دلیل داشتن رنگدانه های کاملا مشکی، مژه هایتان پررنگ تر شده و جلوه زیبایی به چشمانتان می دهد.

ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک
ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک
ویژگی های ریمل دوسه مدل پانک:
  • بلندکننده مژه ها
  • حجم دهنده و پرپشت کننده مژه ها تا 3 برابر
  • حالت دهنده مژه ها
  • بافت سبک و خامه ای
  • ماندگاری طولانی مدت
  • دارای برس مخروطی و کمک به تعادل در پخش
  • کمک به حفظ رطوبت و نرمی مژه ها
  • حاوی سیلیکا برای افزایش ضخامت مژه ها
  • دارای رنگدانه های کاملا مشکی
  • عدم چسبندگی و ریختن

نقد و بررسی ریمل دوسه مدل پانک:

خب عزیزان همونطوری که تا اینجای مطلب متوجه شدین، این ریمل حجم دهنده ست و به نظر من حجم دهندگی واقعا خوبی داره. یکی دیگه از ویژگی هاش که برای من خیلی مهم بود، حالت دهندگیشه و با کمک فرمژه، مژه ها عالی و خوش حالت میشن. ماندگاریش خیلی خوبه و همین باعث میشه که نریزه و زیر چشمو سیاه نکنه.

بنر گل من و تو

ریمل پانک دوسه بافت خیس داره و بستگی به خودتون داره که با چه جور ریملی راحتین. بعضیا ممکنه نتونن با ریمل های خیس خوب کنار بیان و مژه هاشون به هم بچسبه. اما این خیس بودن در حدی نیست که خیلی به چشم بیاد.

مژه ها رو به هم نمی چسبونه. البته به شرطی که فرچه رو از ریشه مژه ها بکشید. اگه فقط به نوک مژه ها ریمل بزنید، مژه هاتون به هم میچسبه و سنگین میشه. موقع پاک کردنش ممکنه یکم اذیت شین پس حتما با پد و محلول پاک کننده آرایش این کارو انجام بدین. چون با آب زیر چشما رو خیلی سیاه میکنه. باعث حساسیت نمیشه و کسایی که چشمشون حساسه میتونن با خیال راحت ازش استفاده کنن.

بررسی ریمل دوسه مدل پانک
بررسی ریمل دوسه مدل پانک

حجم این ریمل 13/5 میلی لیتر و قیمتشم تقریبا 110 هزار تومنه. با توجه به عملکرد خیلی خوب و جلوه طبیعیش من خریدشو پیشنهاد میکنم. فقط با توجه به اینکه نمونه تقلبیش تو بازار خیلی زیاده حتما حواستون باشه که اصلشو تهیه کنید.

تشخیص اصل و فیک ریمل دوسه مدل پانک

در زیر دو تصور از تفاوت ریمل های اصل و تقلبی براتون قرار دادم که با توجه به اونها میتونید به راحتی خرید کنید.

تشخیص اصل و فیک ریمل دوسه مدل پانک
تشخیص اصل و فیک ریمل دوسه مدل پانک
تشخیص اصل و فیک ریمل دوسه مدل پانک
تشخیص اصل و فیک ریمل دوسه مدل پانک

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • من این ریمل رو برحسب تعریفی که ازش شنیدم خریدم و واقعا مژه هامو بلندمیکرد. چون کاشت انجام داده بودم قبل ازخرید این ریمل، مژه هام ریخته بود که تقویت کردم وبعدش این ریمل رو زدم خیلی خوب شد. اما متاسفانه به ۱ماه نکشید که خشک شد. با این قیمت اینقد زود خشک بشه واقعا ارزش نداره. اینم بگم که اصلا نه واسه من ریخت نه زیر چشمام سیاه شد.
  • من این ریمل خیلی دوست دارم ۱۰ سال استفاده میکنم خیلی مژه ها رو پر میکنه حجم دهندگی و بلند کنندگی خوبی داره پیشنهاد میکنم.
  • خیلی استفاده ازش سخته بخاطر فرچه. چون فوق العاده پهن بود و زمان زیادی طول میکشه که مژه هارو به اندازه دلخواه برسونی از نظر مواد ریمل و حالت دادن. همه اینا دلیلش اندازه فرچه هست. ولی در طول روز حالت مژه ثابت میمونه خیلی خوب و اصلا ریزش نداشت. در کل میتونم بگم یه سری معایب و یه سری مزایا داشت. قیمتش هم بالاست البته.
  • با این قیمت ریملهای بهتری میتونستم بخرم چون بیشتر مژه ها را بلند میکنه و از نظر حجم دهندگی ضعیفه نسبت به اورال و بورژوا
  • به مژه ها حجم میده، مایع ریمل مژه ها رو خشک نمیکنه و مژه حالت طبیعی خودش رو حفظ می‌کنه ریزش نداره البته تا پنج شش ساعت. باعث حساسیت و ریزش مژه هم نشد که برای من خیلی مهم بود در کل با توجه به قیمت کیفیت مطلوبی داره و از خریدتون پشیمون نمی‌شید ریمل زود خشک نمیشه و حجم مایع داخل ریمل هم مناسبه.
ریمل دوسه
ریمل دوسه

آیا شما از ریمل دوسه استفاده کردید؟ به نظرتون به نسبت قیمت ارزش خرید داره؟ لطفا تجربه شخصی خودتون رو برامون در بخش دیدگاه ها بنویسید تا سایر دوستان هم انتخاب درستی داشته باشند.

مطالب مرتبط :

5 نکته مهم قبل از خرید ریمل که باید بدانید

نقد و بررسی ریمل حجم دهنده کاتریس مدل Rock Couture

با انواع برس ریمل و کاربرد آن آشنا شوید

نقد و بررسی ریمل ایزادورا حجم دهنده و بلند کننده