نقد و بررسی ماسک زغال لورال

نقد و بررسی ماسک زغال لورال
نقد و بررسی ماسک زغال لورال

بررسی ماسک زغال لورال : یکی از ماسک های فوق العاده برای پوست که میتونه به راحتی جوش های سر سیاه رو از بین ببره ماسک سیاه یا همون بلک ماسک هست در این مطلب میخوام براتون بررسی و نتیجه استفاده خودم از ماسک زغال لورال که ماسک سم زادیی هم بهش میگن رو بررسی کنم پس با من همراه باشید.

در ضمن اگر دوست دارید بلک ماسک را در خانه درست کنید حتما این آموزش را در سایت گل من و تو مشاهده کنید که براتون به همراه ویدیو قرار دادیم.

توضیحات شرکت سازنده

خب قبل از بررسی ببینیم چه ویژگی هایی برای این محصول گفته شده ، ماسک خاک رس و زغال لورال ترکیبی بسیار قوی جهت سم زدایی و رفع خستگی و کدری پوست می باشد. این ماسک با دارا بودن خواص منحصر به فرد ذغال و خاکستر خالص  تنها در 10 دقیقه پوست را شاداب تر و درخشان تر می نماید. ماسک خاک رس و زغال لورال  تمامی منافذ پوست را پاکسازی نموده و آلودگی های سطحی و چربی مازاد پوست را از بین می برد.

بنر گل من و تو

اين ماسك حاوى سه نوع خاك رس و زغال چوبِ ، پوست رو سم زدايى ميكنه،چربى و ناخالصى رو از بين ميبره و صورت رو شفاف تر و تميز ميكنه در ضمن روش نوشته مناسب انواع پوست هست.

– پاکسازی پوست
– رفع آلودگی و چربی مازاد پوست
– تسهیل تنفس پوستی
– روشن  کننده پوست
– عدم ایجاد خشکی
– افزایش شفافیت و درخشندگی  پوست
-افزایش لطافت پوست
-تاثیر فوری بعد از شست و شو

ماسک زغال لورال
ماسک زغال لورال

نتیجه بررسی ماسک زغال لورال

من ازش راضيم، همه كارايى اون ویژگی هایی که در لالا گفته شده رو به خوبی انجام میده ولى براى من يه چيز غيرضروري بود، چون همه کارهارو با همون ژل شست و شو كارم راه ميوفته (ژل شستشو لورال) بنظر من اگه ميخواين تهيه كنين يكيش كافيه،يا ژل رو بخرين يا ماسك🌸 البته توجه داشته باشید که فوق العاده بوي عطر ميده،كسايي كه به بو حساس هستن من بهشون توصیه نمیکنم

نظر برخی مصرف کننده ها
  1. من داشتم,راضی هم بودم.تموم شده الان.بنظرم همچین چیز واجبی نمیاد…تونر و شوینده کافیه,دیگه نخریدم ازش
  2. این ماسک عالیه هم صورت را نرم هم شفاف میکنه و هم پاکسازی میکنه
  3. منم از این ماسک استفاده کردم و ازش راضی هستم

نحوه استفاده ماسک زغال لورال

صورتتون رو كاملا تميز كنين و بعدش خشك كنين، يه مقدار از ماسك رو به صورتتون بزنين و ١٠ دقيقه صبر كنين تا خشك بشه، و بعد با آب ولرم صورتتون رو بشورين اگر میخواهید از این ماسک استفاده کنید پيشنهاد ميشه هفته اى ٣ بار استفاده بشه

شما هم اگه از اين ماسكا استفاده كردين نظرتونو برام بنويسين، راضى هستين يا نه؟!

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ماسك زغال سه كاره گارنيه (گارنیر)

آموزش ساخت ماسک لایه بردار قهوه

نقد و بررسی کرم آبرسان لورال

آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: