ویدیو تهیه ماسک ضد پیری جای بوتاکس

تهیه ماسک ضد پیری جای بوتاکس
تهیه ماسک ضد پیری جای بوتاکس

ویدیو ماسک ضد پیری جای بوتاکس : همیشه لازم نیست برای از بین بردن چین و چروک از روش های پزشکی مانند بوتاکس استفاده کنید میتونید به راحتی برای از بین بردن چین و چوروک پیشانی و اطراف لب از یک ماسک خانگی استفاده کنید و مطمئن باشید که در دراز مدت مجزه اون رو خواهید دید. ما در ادامه یک ماسک خیلی جذاب که خودم استفاده کردم رو بهتون آموزش میدم که به ماسک بوتاکس هم معروف هست، با ما همراه باشید.

طرز تهیه ماسک ضد پیری

برای تهیه این ماسک ضد پیری به ماد زیر نیاز داریم که تو همه خونه ها به راحتی میشه پیدا کرد

موز 1 عدد

بنر گل من و تو

1 عدد لیموی تازه

عسل طبیعی 3 قاشق غذا خوری

ماست کم پرب 1 قاشق غذا خوری

مراحل تهیه ماسک ضد پیری یا ماسک بوتاکس

اول از همه باید موز رو داخل مخلوط کن خوب له کنید و 2 قاشق غذا خوری از اون رو درون ظرفی که میخواهیم ماسک رو درست کنیم اضافه میکنیم، حالا ماست ، عسل و چند قطره بهش لیمو ترش تازه اضافه میکنیم و سپس مواد رو خوب هم میزنیم تا یک دست بشه، حالا ماسک ضد پیری شما آمادس ولی قبل از استفاده صورت خودتون رو با آب سرد بشورید. با یک براش تمیز اون رو روی پوست صورتتون و حتی میتونید روی گردنتون بذارید و نیم ساعت صبر کنید و سپس با آب ولرم اونو بشورید.

ویدیو طرز تهیه ماسک ضد پیری

نکات خیلی مهم

اين ماسك و من حدودا ٢ ماهه دارم استفاده ميكنم و تاثيرش رو روى پوستم ديدم، واسه همين ويديوشو ساختم براتون😎

نكته مهم در مورد ماسك هاى خونگى اينه كه تو دراز مدت تاثيراى فوق العاده اى دارن و خيلى كمك ميكنن وقتى كه شما سنتون رفت بالا پوستتون جوون بمونه!

مثلا اين ماسك اصطلاحا ماسك بوتاكسه ولى قرار نيست همون لحظه اولين بار كه استفاده كرديد، همه چروك هاتون رو ببره!

ولى ماسك هاى خونگى اگر مداوم استفاده بشن تاثيراتشون فوق العادست!

چون پوست حتما حتما براى اينكه زيبا و جوون بمونه به مراقبت احتياج داره!👌🏽 من فكر ميكنم تا الان براى انواع مشكلاى پوستى ماسك هاى مختلفى بهتون ياد دادم،

پس از همين امروز ٢ الى ٣ تا ماسك مناسب با جنس و مشكل پوستتون رو انتخاب كنيد و شروع كنيد به استفاده مداوم از اين ماسك ها😌

مطالب مرتبط :

جوان سازی پوست

انار معجون ضد پیری

ساخت ۴ ماسک صورت خانگی برای پوست خشک