چند همبرگر گیاهی سالم و پرطرفدار!

همبرگر گیاهی - معرفی همبرگر های معروف

همبرگر گیاهی شاید نام چندان آشنایی به نظر نرسد ولی یکی از غذاهایی است که طرفداران خاص خود را دارد، ما در این مقاله به‌طور اختصاصی به بررسی چند همبرگر گیاهی پرطرفدار در جهان که در ضمن، سالم‌ترین همبرگرهای دنیا نیز محسوب می‌شوند؛ می‌پردازیم. با گل من و تو همراه باشید.

معرفی چند همبرگر گیاهی سالم و پرطرفدار در جهان

همبرگر راو Raw Burger

همبرگر گیاهی - همبرگر راو Raw Burger

آیا به دنبال یک همبرگر سبک برای شام می‌گردید؟ به این منظور، همبرگر موسوم به همبرگر راو ، انتخاب خوبی به شمار می‌رود. نان فرانسوی، برنج، نخود، نعناع، اسفناج طبخ‌شده، گوجه‌فرنگی و سس مایونز در انتظار شماست!

همبرگر مارکت Butcher’s Market

معرفی چند نوع همبرگر گیاهی پرطرفدار

این همبرگرگیاهی، برنده‌ی یکی از مسابقه‌های غذایی شده است و محتوی گردو، عدس، لوبیای سفید، تخم‌مرغ، هویج و قارچ فرانسوی به همراه موزارلا (پنیر نیمه نرم ایتالیایی)، گوجه‌فرنگی، آرژول (گیاهی شبیه به شاهی)، سس ماست و البته نان همبرگر است.

بنر گل من و تو

همبرگر جوینت Burger Joint

همبرگر گیاهی

محتویات این همبرگر، عبارت است از: پنیر کامبر (نوعی پنیر سوخاری است که رویه‌ی ترد و پر از ادویه دارد و داخلش پر از پنیر آب‌شده و سس هست)، کاهو، گوجه‌فرنگی، پیاز بنفش با سس مایونز!

همبرگر ماتیلدا لانچس Matilda Lanches

معرفی چند همبرگر معروف

این همبرگر گیاهی پرطرفدار، چندین نوع است ولی محتویات اصلیِ مشهورترینِ آن شامل کلم بروکلی، ترشی، گوجه‌فرنگی، کاهو، پیاز سرخ‌شده، آووکادو (نوعی میوه‌ی مقوی) و سس مایونز است.

همبرگر Borger Burger

همبرگر گیاهی

در این همبرگر گیاهی، پنیر به‌جای نان در کاهو پیچیده شده و به شکلی جالب ارائه می‌شود. نوع دیگری از این همبرگر گیاهی حاوی لوبیا و لبو است، خیلی‌ها ابتدا از سر کنجکاوی، این همبرگر را امتحان می‌کنند.

همبرگر ریورا بار Riviera Bar

معرفی همبرگرهای معروف

مواد آن از نان گندم کامل، سس مایونز با پنیر، آرژول (گیاهی شبیه به شاهی)، گوجه‌فرنگی، قارچ کبابی و ریحان تشکیل شده است.

همبرگر لانچ‌نت دسی‌دئید Lanchonete da Cidade

معرفی چند نوع همبرگر گیاهی پرطرفدار

ترکیبی فرموله شده از قارچ‌ها و سبزیجات، موزارلا (پنیر نیمه نرم ایتالیایی)، خمیر سیر و گوجه‌فرنگی در نان سیاه است.