آموزش ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی در خانه

آموزش ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی در خانه
آموزش ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی در خانه

آموزش ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی : شاید شما هم با دیدن تصویر اصلی این به ذهنتون نرسیده باشه که این کاغذ دیواری رو خودم درست کرده باشم و شما هم بتونید اون رو درست کنید ! خیلی خوشحالم . من از کار کردن در این پروژه بسیار لذت بردم و بسیار هیجان‌زده هستم که امروز آموزش اون رو با شما به اشتراک بذارم ! اما کاغذ دیواری هزینه بسیار زیاد هست که شاید شما برای چنین هزینه ای آماده نباشید و این زمانی است که چیزی ارزان و آسان برای اجرا مثل این اتفاق می‌افتد .درسته که اجای این پروژه زمان بر هست ولی شما مطمئن باشید بعد از اتمام کار خیلی رضایت خواهید داشت ! تقریبا زمان مورد نیاز برای این کا برای یک اتاق بزرگ یک هفته هستش.

مواد  لازم برای ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی

اول کاری بگم که شما یک کار بسیار راحت و ارزان در پیش دارید.

اول , به یک قلم طلایی نیاز دارید. حتمی در انتخاب رنگ طلایی دقت کنید که زیاد جیق نباشه.

بنر گل من و تو
مواد  لازم برای ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی
مواد لازم برای ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی

سپس تلاش خواهید کرد که یک طرح ساده و انتزاعی بسازیم . هیچ شکلی را با جزئیات بیشتر از این کاکتوس انتخاب نکنید (منظورم همانند تصویر هستش). من از فوم فلزی وپلاستیکی برای این کار استفاده کردم که شما میتونید از مقوا هم برای این کار استفاده کنید .بهتر هستش که به تعداد زیاد از این طرح ها درست کنید چون وقتی رنگی شدن کنار بذارید تا خوب خشک بشن و در مدتی که اون داره خشک میشه شما دست خالی نموید. چرا میگم خشک بشه چون اگه روش رنگ باشه و شما از اون طرح استفاده کنید دیوار شما رو به هم میریزه. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پروژه , انتخاب طرح برای من بود . حدود یک هفته وقت گذاشتم تا این طرح کاکتوس رو پیدا کردم.

برای شروع کار حتما از پایین به بالا شروع کنید این رو از روی تجربه به شما میگم و حتمی یک الگوی منظم برای فواصل رنگ آمیزی استفاده کنید و برای بهتر دیده شدن طرح قبل از شروع حتما نقاطی که قرار هست طرح در اونجا قرار بگیره رو اندازه بگیرید و یک علامت کوچک در اونجا قرار بدین تا کار شمت منظم دیده بشه و ایرادی در کارتون به وجود نیاد.

آموزش ساخت کاغذ دیواری کاکتوس
آموزش ساخت کاغذ دیواری کاکتوس

زمان مناسب برای کار کردن

برای ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی زمانی که شروع به کار می‌کنید , توصیه می‌کنم برای 1 تا 2 ساعت در روز کار کنید , یا هر 1 تا 2 ساعت استراجت کنید. نمیشه گفت که این کار چند روزه تموم میشه بسته به دیوار و مساحت کاری شما زمان پایان متفاوت خواهد بود. من خودم چهار دیوار ده ساعت دو نفره طول کشید. سعی کنید توهیه اتاق را خوب انجام بدین که هم رنگ خوب خشک بشه و هم بوی رنگ شما رو اذیت نکنه که بعدا به شکل نخورید. اگر پنجره نبود از پنکه برای اسن کار استفاده کنید.

ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی
ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی

هزینه ساخت کاغذ دیواری کاکتوس طلایی

برای اینکه یک اتاق رو کاغذ دیواری کنید شما بایستی نزدیک به یک میلیون و پانصد هزار تومان هزینه کنید ولی وقتی بخواهید خودتان این کار رو با قلم انجام بدین کمتر از 100 هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

کاغذ دیواری کاکتوس طلایی
کاغذ دیواری کاکتوس طلایی

مشاهده کردید که میشه با یک هزینه خیلی کم خانه خودمون رو زیبا کنیم و از ایده های نو برای تزیین خانه استفاده کنیم با ما همراه باشید با ایده های ناب دیگه تا به شما نشون بدیم که میشه خونمون رو با استفاده از وسایل و قیمت خیلی پایین هم زیبا کرد.