بادی اسپلش (Body Splash) چیست؛ چرا و چگونه استفاده کنیم؟

بادی اسپلش چیست و نحوه استفاده از آن
بادی اسپلش چیست و نحوه استفاده از آن

بادی اسپلش چیست و چطور باید استفاده کنیم؟ داشتنن پوستی شاداب و سلامت، در کنار خوش بو بودن و حس رایحه ای دلنشین، همواره یکی از دغدغه های انسان عصر حاضر به شمار می رود. بادی اسپلش (Body Splash)، محصولی است که این دو ویژگی مهم را همزمان برای شما به ارمغان می آورد. در واقع به دلیل ماهیت آب رسانی و ترکیبات عطری، این محصولِ کمتر شناخته شده، طراوت و خوش بویی را تؤامان فراهم کرده است. پس چنانچه با این محصول جذاب و روش استفاده از آن آشنایی ندارید، توصیه می شود تا پایان این مطلب با ما همراه شده و با ویژگی ها و کاربردهای بادی اسپلش آشنا شوید.

بادی اسپلش چیست؟

اگر بخواهیم بادی اسپلش را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم یک محصول مایع رقیق که از آب، الکل و ترکیبات معطر تشکیل شده است. بادی اسپلش ها وظیفه آب رسانی به پوست و شاداب نگه داشتن آن، در کنار تأمین رایحه ای خوش و دلنشین را بر عهده دارند. به بیان دیگر، بادی اسپلش نوعی خوشبو کننده بدن محسوب می شود.

بادی اسپلش چیست؟
بادی اسپلش چیست؟

کاربردهای بادی اسپلش

از جمله مهم ترین و رایج ترین کاربردهای بادی اسپلش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بنر گل من و تو

تأمین کننده رطوبت و شادابی پوست

همان گونه که پیش تر بیان شد، یکی از کاربردهای بادی اسپلش ها، آب رسانی به پوست و ایجاد طراوت و شادابی است. چربی و طوبت بدن دو مشخصه مهم برای شادابی پوست هستند. این دو عنصر، پس از استحمام به وسیله شامپو و سایر مواد شوینده کاهش پیدا می کنند. در نتیجه بادی اسپلش ها می توانند این ویژگی را، پس از شست و شوی بدن به شما هدیه دهند. پس، اگر رطوبت و شادابی پوست برایتان حائز اهمیت است، این محصول می تواند انتخاب مناسبی باشد.

بو و رایحه ای خوش و دلنشین

از دیگر کاربردهای بادی اسپلش، خوش بو کردن بدن و ایجاد رایحه ای دلنشین است. یکی از ترکیبات موجود در ساختار این محصول، ترکیبات عطری هستند. این ترکیبات پس از استفاده، در منافذ و فضای موجود در پوست قرار گرفته و رایحه ای خوش و جذابی را برای شما فراهم می نماید.

بادی اسپلش جایگزینی برای انواع ادوکلن و اسپری نیست!

درست است که بادی اسپلش ها همانند اسپری ها و سایر خوشبوکننده ها، وظیفه تأمین رایحه و بویی خوش را برعهده دارند. اما تفاوت های مختلفی بین آن ها وجود دارد. در حقیقت، بادی اسپلش ها نوعی خوشبو کننده بدن محسوب می شوند. با این تفاوت که بر خلاف اسپری ها و ادوکلن های رایج، باید مستقیماً بر روی پوست بدن استفاده شود. البته این محصول به دلیل ساختار تشکیل دهنده خود، ماندگاری و قدرت پخش بوی کمتری نسبت به سایر خوشبوکننده ها دارد. همچنین بادی اسپلش ها از قیمت کمتری نسبت به سایر خوش بوکننده ها برخوردارند.

روش استفاده از بادی اسپلش
روش استفاده از بادی اسپلش

روش استفاده از بادی اسپلش

در محصولات بهداشتی، همواره روش استفاده صحیح، یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در کسب نتیجه موردنظر است. در ادامه سعی داریم بهترین نحوه بهره گیری از بادی اسپلش را با شما در میان بگذاریم.

استحمام و خشک کردن نسبی بدن

به منظور استفاده هر چه بهتر از بادی اسپلش، توصیه می شود ابتدا استحمام کرده و بدن خود را با شوینده مناسب بشویید. شست و شوی بدن باعث می شود منافذ پوست باز شده و استفاده از محصولات بهداشتی اثرگذاری بهتری داشته باشند. پس از استحمام، نیاز نیست بدن خود را کاملاً خشک کنید. وجود کمی رطوبت، می تواند بر ماندگاری و رایحه ی بادی اسپلش تأثیر مثبتی داشته باشد.

استفاده از لوسیون بدن و اسپری کردن بادی اسپلش

پس از خشک کردن بدن، لوسیون مورد استفاده خود را بر روی بدن بمالید. چون قصد استفاده از بادی اسپلش دارید و خود حاوی عطر و بوی خاصی است، بهتر است لوسیون بدون عطر استفاده کنید. هرچند استفاده از لوسیون های معطر منافاتی با استفاده از بادی اسپلش ها ندارند. پس از جذب لوسیون، بادی اسپلش را با اندکی فاصله، بر روی بدن خود اسپری کنید. توصیه می شود این محصول را بر روی نقاط نبض دار بدن، همانند مچ دست، پشت زانو، گردن و سایر نقاط اسپری نمایید. این کار باعث پخش بو و اثرپذیری بهتری خواهد شد.

خشک شدن بدن

بهتر است پس از استفاده از محصول، اندکی صبرکنید تا بدن کاملاً خشک شود. این کار علاوه بر آن که اثرگذاری و جذب بهتری از عطر و رایحه بادی اسپلش خواهد داشت، باعث می شود لکه احتمالی بر روی لباستان برجای نگذارد.

استفاده بر روی مو و لباس

معمولاً بانوان استفاده بیشتری از بادی اسپلش نسبت به آقایان دارند. لذا خانم ها می توانند مقدار اندکی از آن را بر روی موهای خود اسپری کنند. این کار به آب رسانی و تأمین رطوبت ساقه مو و خوش بو کردن آن کمک خواهد کرد.

همان گونه که اشاره شد، بهترین روش استفاده از بادی اسپلش، بر روی پوست بدن می باشد. اما چنانچه می خواهید لباستان نیز عطری ملایم و هماهنگ با بدنتان داشته باشد، می توانید چند بار در فضای پیرامون خود آن را اسپری کرده و یا از فضایی که اسپری کردید، عبور نمانید. این کار باعث می شود تا مقداری از عطر و رایحه بادی اسپلش بر روی لباستان بنشیند. این کار مانع از لک شدن لباس نیز خواهد شد.

استفاده از لوسیون بدن و اسپری کردن بادی اسپلش
استفاده از لوسیون بدن و اسپری کردن بادی اسپلش

حدود قیمت و شرایط تولید

بادی اسپلش ها علاوه بر ویژگی ها و کاربردهای جذابی که دارند، از قیمت نسبتاً مناسبی نیز برخوردار هستند. قیمت آن ها به مراتب کمتر از ادوکلن ها و برخی از خوشبوکننده های دیگر است. همچنین امروزه رایحه های مختلفی حتی مشابه با ادوکلن ها و برندهای معروف تولید وعرضه شده است. لذا چنانچه تهیه ادوکلنی با رایحه ای خاص برایتان گران است، انتخاب بادی اسپلش مورد علاقه، می تواند جایگزین مناسبی باشد. تقریباً می توان گفت با صرف هزینه ای در حدود هفتاد تا صد هزارتومان، می توانید یک محصول مناسب تهیه کنید.

برندها و شرکت های مختلفی در حوزه تولید بادی اسپلش فعالیت دارند. قیمت آن ها بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. در کنار برندهای معتبر و جهانی در زمینه تولید این محصولات، چندین برند ایرانی نظیر مای و سی گل نیز در این حوزه به فعالیت می پردازند که از قیمت نسبتاً مناسبی نیز برخوردار هستند.

مطالب مرتبط :

بالم لب چیست ؟

نحوه انتخاب نوار بهداشتی