بهترین کاری که صبح ها بعد از بیدار شدن باید انجام دهید تمیز کردن سیستم بدن تان باشد. این عادت خوب را در خود تقویت کنید که روزتان را با دفع تمامی ضایعات بدنتان شروع کنید. از خوردن هر چیزی به محض بیدار شدن خودداری کنید.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید این کار را بکنیم؟ اگر بعد از بیدار شدن شروع به خوردن هر چیزی بکنید بدن تان از عمل دفع ضایعات روز قبل به عمل هضم فیبرهایی که تازه وارد بدن شدند منحرف می‌شود. پس بهترین کاری که صبح ها بعد از بیدار شدن باید انجام دهید اینست:

سم زدایی بدن

سم زدایی بدن با آب لیموی گرم
سم زدایی بدن با آب لیموی گرم

یک فنجان آب داغ (نه آب جوش) برای خودتان آماده کنید و اگر لیمو تازه در منزل دارید آن را نصف کرده و در آب داغ بچکانید ولی در صورتی که لیمو در دسترس نبود می توانید از آب لیموی تازه نیز استفاده کنید. فقط دقت کنید که آب جوش نباشد زیرا آنزیم و ویتامین های لیمو را از بین می برد. یک لیوان از این مخلوط را 15 تا 20 دقیقه قبل از صبحانه می توان خورد.

بنر گل من و تو

وقتی شما این نوشیدنی خوشمزه را می خورید کل سیستم بدنتان تقویت می شود چون عمل دفع آسان تر می شود. مخاط های بدن را حل می کند و کبد را پاکسازی می نماید و مواد معدنی را بهتر جذب می کند.

⇐ لیمو سیستم گوارش را پاکسازی می کند، ادرارآور است و باعث تحریک فعالیت کلیه می شود که در نتیجه موجب سم زدایی می شود.

⇐ در تغییر هر فصل یا تغییر عادات غذایی، سم زدایی کنید تا بدنی سالم داشته باشید و بیمار نشوید.

پس بعد از این صبح ها ناشتا با خوردن یک لیوان آب لیموی گرم اجازه بدهید قوه چشایی‌تان لذت بی‌حد و حصری ببرد و بدنتان را سم زدایی کنید.

مطالب جالب:

چطور مایکروفر را با لیمو تمیز کنیم؟

خواص درمانی لیمو ترش

۱۱ غذایی که نمی گذارد سرما بخورید