طرز تهیه پنه میگو با سس ریحان

طرز تهیه پنه میگو با سس ریحان
طرز تهیه پنه میگو با سس ریحان

طرز تهیه پنه میگو با سس ریحان : اگر دنبال یک پاستا با طعم غذاهای دریایی هستید این آموزش رو از دست ندید این پاستا عطر و طعم بسیار خوبی داره در کمتر از 25 دقیقه آماده میشه و میتونید برای کودکان و مهمون هاتون درست کنیدو البته خودتون دیگه بهتر از خواص میگو میدونید و نیازی به گفتن دوباره اون نیست. پس با ما همراه باشید تا یک پاستا میگو با سس ریحان رو درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه پنه میگو

پاستا پنه 500 گرم
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
پیاز ( خلالی خرد شده ) 1 عدد
روغن زیتون 60 میلی لیتر
میگو 250 گرم
پنیر پارمزان 80 گرم
سس ریحان به مقدار دلخواه

طرز تهیه پنه میگو با سس ریحان

برای تهیه پاستا میگو با سس ریحان ابتدا پنه را به همراه مقداری نمک ، در قابلمه ای حاوی آب جوش بریزید تا به مدت 20 دقیقه بپزد و کاملاً نرم شود. پس از این مدت ، پنه را آبکش کنید.پیاز را در تابه ای حاوی نیمی از روغن زیتون ، روی حرارت ملایم تفت دهید تا نرم و شفاف شود ، سپس میگو ، نمک و فلفل را افزوده و به مدت10 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید تا بپزد. پس از این مدت ، پنه آبکش شده را به همراه بقیه روغن زیتون ، مخلوط میگو ، پنیر پارمزان به تابه اضافه کرده و کمی تفت دهید ، سپس سس ریحان را به آن افزوده ، مخلوط کنید و در ظرف مورد نظر سرو کنید.

بنر گل من و تو
مواد لازم سس ریحان

برگ ریحان تازه 250 گرم
فلفل چیلی خشک 1 عدد(در صورت دلخواه اضافه کنید)
سیر ( کوبیده شده ) 5 حبه
روغن زیتون 150 میلی لیتر
آب لیمو تازه 50 میلی لیتر
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه سس ریحان :

ریحان ، سیر ، روغن زیتون ، آب لیمو ترش ، نمک و فلفل را در دستگاه مخلوط کن ، ریخته و مخلوط کنید تا سس یک دستی حاصل شود. به همین راحتی به همین خوشمزگی 🙂

 

مطالب مرتبط :

طرز تهیه پاستا با سس آلفردو

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه مجلسی و فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه مجبوس عربی با گوشت مرغ