نقد و بررسی اسپری فیکس اربن دیکی URBAN DECAY

بررسی اسپری فیکس اربن دیکی URBAN DECAY
بررسی اسپری فیکس اربن دیکی URBAN DECAY

بررسی لیپری فیکس اربن دیکی URBAN DECAY : سلاام امیدوارم که حالتون خوب باسه این شما و این تجربه من از اسپری کنترل کننده چربی و تثبیت آرایش از برند معروف اربن دیکی، تا آخر بخووونید، شرکت سازنده خیلی ویژگی برای این اسپری تثبیت کننده آرایش اربن دیکی گفته که میخوام بررسی کنم ببینم درسته یا نه و واقعا در این رنج قیمت ارزش خرید داره یا خیر پس با من همراه باشید.

توضیحات شرکت سازنده

قبل از نقد این محصول بهتره ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی های برای آن در نظر گرفته :
استفاده از تثبیت‌کننده‌های آرایشی در مرحله‌ی پایانی آرایش به دوام و ماندگاری آرایش روی پوستتان شما کمک شایانی خواهد کرد.برند اوربان در همین راستا مایع تثبیت‌کننده را به بازار عرضه کرده است که به صورت اسپری عمل می‌کند. این محصول با انواع پوست‌ها سازگاری دارد و کاملا بی‌رنگ است.این اسپری فیکساتور میکاپ رو طوری در سرجاش نگه میداره که نه ذوب میشه، نه محو میشه و نه بین خطوط صورت میماسه.

ویژگی های محصول
  • کیفیت عالی
  • تثبیت کننده آرایش
  • عدم ایجاد ماسیدگی و چسبندگی
  • قابلیت خشک شدن سریع
  • بدون ایجاد خشکی
  • افزایش ماندگاری آرایش برای مدت طولانی
  • عدم آسیب به پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • بدون الکل
  • بدون پارابن
فیکس اربن دیکی
فیکس اربن دیکی

نتیجه بررسی اسپری فیکس اربن دیکی URBAN DECAY

اولین نکته ای که باید بدانید این است که اربن دیکی سه مدل اسپری فیکس دارد که ظاهرشون خیلی شبیه هم هست که در تصویر زیر میتونید اونهارو مشاهده کنید، من دو مدل از اسپری های فیکسش رو دارم یکی all nighter که کارش اینه که زمان زیاد آرایش رو فیکس نگه میداره که خوبه، و یکی همین مدل De-Slick که مخصوص پوست چربه و ادعاش کنترل چربی پوست، پیشگیری از برق افتادنِ کرمپودر، مات نگه داشتن و فیکس آرایش هست.

بنر گل من و تو
مدل های اسپری تثبیت کننده آرایش اربن دیکی
مدل های اسپری تثبیت کننده آرایش اربن دیکی
نتیجه استفاده من

اسپری تثبیت کننده آرایش اربن دیکی مدل De-Slick ، برعکس تمام ادعایی که داره اصلاً کوچکترین تاثیری روی کنترل چربی پوست نداره، تازه پوست من مختلطه و خیلی هم چرب نیست! حتی حس میکنم وقتی ازش استفاده میکنم بیشتر صورتم برق میفته، مشکل دیگه ای که روی من باهاش دارم اینه که آرایش رو خراب میکنه با اینکه از فاصله مشخصی که باید اسپری میشه! اصلا ارزش هزینه ۳۳ دلاری که بابتش پرداخت میشه برای این سایز رو نداره، به هیچ عنوان مجدد تهیه‌ش نمیکنم🤯

زود خراب میشه

از همه بدتر اینکه فقط ۶ ماه بعد از باز شدن قابل استفادس، برای همین مدل آلنایتر رو من دیگه سایز کوچک خریدم(نقدش بزودی).گاهی هم برای خیس کردن بیوتی بلندر ازش استفاده میکنم که تموم شه بره، دلمم نمیاد بندازمش دور، درست شاید خیلی ها از این پست استقبال نکنند ولی میخوام آگاهی بهتون بدم تا پولتونو برای وسایل آرایش مناسب هزینه کنید.

نکته: بدترین یا بهترین از نظر من، از لحاظ قیمت محصول و ادعایی که داره و در نهایت نتیجه واقعی که روی پوستم داره مشخص میشه، وگرنه من اسپری بدتر از ایشونم داشتم ولی هم قیمت و هم ادعای خیلی کمتری از ایشون داشت.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش نینو

چرا باید براش های آرایشی را شست؟

همه چیز در مورد آرایش لب