نقد و بررسی ریمل حجم دهنده کاتریس مدل Rock Couture

ریمل حجم دهنده کاتریس مدل Rock Couture
ریمل حجم دهنده کاتریس مدل Rock Couture

بررسی ریمل حجم دهنده کاتریس Rock Couture : یکی از ریمل های 24 ساعته که ضد آب اونو به سختی میتونید پاک کنید و حتما باید برای پاک کردنش از شوینده های دو فاز استفاده کنید، پس با من همراه باشید تا این ریمل رو بررسی کنیم و ببینیم آقا واقعا حجم دهنده هست یا بلند کننده. راستی چندتا از نظرات استفاده کننده این محصول رو هم براتون قرار دادم که مطالعه کنید.

توضیحات شرکت سازنده

قبل از بررسی هر محصولی توضیحات شرکت سازنده رو بیان میکنیم، جنس کاملا سیاه به همراه برس الاستومری حالت دهنده و بلند کننده، حجمی فوق العاده ایجاد می کند. حجم دهندگی بینظیر این محصول تنها با یک دور استفاده مشخص است. فرمولاسیون به کار رفته در تولیدات کاتریس آن را به برندی لوکس تبدیل کرده که با نرخ و بسته بندی مناسب محصولات ارائه شده، موجب اطمینان خاطر مشتریان از خرید خود شده است. ریمل حجم دهنده کاتریس با بهره گیری از یک برس الاستیک و بافت فوق العاده مشکی تاثیر چشمگیری در آرایش دارد.

ویژگی های ریمل حجم دهنده کاتریس Rock Couture
  • ماندگاری 24 ساعته
  • برس عالی جهت حجم‌دار کردن مژه‌ها
  • افزایش حجم مژه‌ها به‌صورت محسوس
  • ریملی مملو از رنگ دانه های غلیظ
  • ایده آل برای داشتن مژه هایی تفکیک شده
Rock Couture
Rock Couture

یک نکته برای ساتفاده از این محصول :

بنر گل من و تو

البته مژه های بلند و پرپشت چشم ها را بزرگتر نشان می‌دهند. برای ایجاد این ظاهر در ابتدا مژه‌ها را با استفاده از فرمژه حالت داده و ریمل را از ریشه به سمت بالا با حرکات زیگ زاگ بزنید. در صورت نیاز به استفاده بیشتر از یک لایه ریمل برای جلوگیری از ایجاد چسبندگی صبر کنید تا لایه اول خشک شود و بعد لایه دوم را بزنید.

بررسی ریمل حجم دهنده کاتریس Rock Couture

این محصول ادعا میکنه حجم دهنده اس ولی بنظر من کاملااا بلند کننده اس که البته مطابق میل منه Tمژه هارو دونه دونه بلند و لیفت میکنه و یه مقدار خیلی کم حجم هم میده که میتونید تستش رو در عکس زیر مشاهده کنید.

تست ریمل کاتریس Rock Couture
تست ریمل کاتریس Rock Couture

از نظر ماندگاری ، موندگاریشم خوبه و زیر چشم نمیریزه ( البته من ۲۴ ساعت امتحانش نکردما کلا قبل خواب باید هرچی آرایش دارین پاک کنین) از تکات مثبت دیگه ای که کار سنگین نبودنش هست و باعث ریزش مژه ها نمیشه هم مدل ضدآب داره و هم معمولی و با پاک کننده هم دو فاز راحت پاک میشه

فرچش بلند و پلاستیکیه دقیقا از هموناس که من خیلی خوشم میاد(مثل ریمل صورتی اسنس)، موادش خیلی خیس نیس و به اندازه با فرچه بیرون میاد و خوبیش اینکه مژه ها رو بهم نمیچسبونه و خراب کاری نمیشه، حجمش ۱۲ میل،قیمتش حدودا ۶۰ تومن و تا ۶ ماه بعد باز شدن میتونین ازش استفاده کنید. در کل ازش راضی بودم و تقریبا تمام ویژگی ها که در مشخصات محصول اومده رو داره بجز حجم دهندگی اگر دنبال ریملی برای حجم دادن هستید بهتره یک انتخاب دیگه داشته باشید.

ریمل کاتریس
ریمل کاتریس
نظرات برخی استفاده کننده های این محصول
  1. ویژگی هایی که من در این محصول دیدم ضد آب واقعی، پررنگ و حدود یکساله ازین مارک استفاده میکنم و راضی هستمپ
  2. به سختی از روی مژه ها پاک میشه و بعد از پاک کردن زیر چشم رو سیاه میکنه.من از بیرون تهیه کردم. مناسب استخر باشه فکر میکنم فقط. به خاطر اینکه موقع پاک کردنش مژه ها آسیب میبینن. البته شاید با دو فاز بهتر پاک بشه من از شوینده استفاده کردم.
  3. من از کاتریس استفاده می کنم و راضی هستم

اگر شما هم از این محصول استفاده کردید نظرات خودتون در بخش دیدگاها بنویسید تا بقیه دوستان هم استفاده کنند.

بررسی از : arayeshihayeman

سایر نقد و بررسی ها :

نقد و بررسی ریمل ایزادورا حجم دهنده و بلند کننده

نقد و بررسی ریمل اینلی INLA

با انواع برس ریمل و کاربرد آن آشنا شوید