نقد و بررسی کامل کرم پودر فنتی بیوتی+ نظرات استفاده کنندگان

بررسی کرم پودر فنتی بیوتی
بررسی کرم پودر فنتی بیوتی

نقد و بررسی کرم پودر فنتی بیوتی: سلام به همراهان عزیز. میدونید که کرم پودر تاثیر قابل توجهی روی کیفیت آرایش داره و علاوه بر اون میتونه سلامت و شادابی پوست رو هم تحت تاثیر قرار بده. کرم پودر فنتی بیوتی محصولی از شرکت ریحانا در کشور آمریکاست و تونسته در سال 2018 هم جایزه ی زیبایی رو از آن خودش بکنه. در این مطلب کرم پودر فنتی بیوتی رو از نظر ماندگاری، پوشانندگی، فرمولاسیون و سایر ویژگی ها مورد بررسی قرار میدیم. همین طور میتونید از نظرات افرادی که این محصول رو استفاده کردند هم بهره ببرید تا ببینید به طور کلی ارزش خرید داره یا نه؟

توضیحات شرکت سازنده:

کرم پودر فنتی بیوتی دارای پوشانندگی متوسط به بالا بوده و تا 24 ساعت ماندگاری دارد. از این رو تمام طول روز می تواند عیوب پوستی از جمله سیاهی اطراف چشم، جوش و قرمزی ها، لک ها، منافذ و سایر موارد را پوشش داده و دوام خود را حفظ می کند. هم چنین فرمولاسیون این کرم پودر مات بوده و جلوه ای کاملا طبیعی و صاف به پوست می دهد. با اینکه کرم پودر فنتی بیوتی از قدرت پوشانندگی خوبی برخوردار است، اما بسیار سبک بوده و به پوست اجازه ی تنفس می دهد. به علاوه این محصول دارای خواص ضدپیری وضد چروک بوده و موجب شادابی و جوانی پوست شما می گردد.

کرم پودر فنتی بیوتی در برابر رطوبت و تعریق مقاوم بوده و در آب و هوای گرم و شرجی می تواند حالت خود را به خوبی حفظ کند. این کرم پودر فاقد چربی و پارابن بوده و برای انواع پوست های چرب، مختلط و معمولی مناسب است. داشتن 50 سایه باعث می شود افراد با رنگ پوست های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

بنر گل من و تو
کرم پودر فنتی بیوتی
کرم پودر فنتی بیوتی

ویژگی های اصلی کرم پودر فنتی بیوتی:

  • ماندگاری 24 ساعته
  • پوشانندگی متوسط به بالا
  • فرمولاسیون مات و طبیعی
  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
  • ضد چروک و ضد پیری
  • دارای خاصیت جوانسازی
  • سبک و بدون ایجاذ حس مزاحمت روی پوست
  • مناسب پوست های چرب و مختلط و معمولی
  • فاقد چربی و پارابن
  • دارای رنگ بندی متنوع

نتیجه استفاده و بررسی کرم پودر فنتی بیوتی:

باید بگم این کرمپودر برخلاف تصور اکثریت فقط مخصوص پوست چرب نیست، بلکه برای انواع پوست مناسبه! .

برعکس بقیه کرمپودرهای مات، این کرمپودر اصلا بین خطوط نمیره! بیشتر مناسب پوستای چربه، پوستای خشک بهتره بخصوص با استفاده از مرطوب کننده یا پرایمر فنتی ازش استفاده کنند.

کاورش متوسط رو به بالاس و با توجه به اینکه buildable هست، قابلیت اینکه کاور فول هم ازش بگیرید وجود داره. ضمنا فوق العاده سبک هست! جوری که اصلا حس نمیکنید کرمپودر زدین.
یه خوبی دیگه هم که داره اینه که تو هوای گرم نمیماسه و صورتو برق نمیندازه

رنگبندی کرم پودر فنتی بیوتی
رنگبندی کرم پودر فنتی بیوتی

کرمپودر رقیقی هست و نکته ای که داره اینه که وقتی روی پوست خشک میشه بین ۱ تا ۲ درجه تیره تر میشه. بهتره ۱ درجه روشن تر از پوست انتخاب بشه. شامل 50 طیف رنگی هست و میتونید رنگ دقیق پوست خودتون رو پیدا کنید.

حجم این محصول از کرمپودرای دیگه یکم بیشتره! ۳۲ میل هست و با یک پمپ کل صورت رو پوشش میده قیمتشم تقریبا 650 هزار تومن هست. ضمنا محصولات فنتی، بدون خشونت(وگان) و فاقد پارابن، سولفات و فتالات هست.

به طور کلی من این کرم پودر رو به دلایلی که گفته شد خیلی دوست داشتم و خریدش رو پیشنهاد میکنم. فقط مثل همیشه یادآوری میکنم که بهتره کرم پودر رو به صورت روزانه استفاده نکنید. در صورتی که این کار رو انجام میدید حتما زیرش ضدآفتاب بزنید.

[button type=”3d” color=”#f7490e” target=”_blank” link=”https://affstat.adro.co/click/49b9922f-793f-4658-a04f-a95930b30ec5/aHR0cHM6Ly93d3cuZGlnaWthbGEuY29tL3NlYXJjaC9jYXRlZ29yeS1mb3VuZGF0aW9uLz9zb3J0Ynk9MjI=”]مشاهده انواع کرم پودر[/button]

نظرات برخی از استفاده کنندگان:

  • من این کرم پودر رو خریدم و اصلا به پوستم نساخت. منافذ پوست رو بیشتر نشون میده و کل پوستم خشک و پوست پوست به نظر میرسه. حتی با اینکه از مرطوب کننده و پرایمر هم استفاده کردم باز این مشکل حل نشد.
  • من پوستم شدیدا چربه کرم خوب و سبکیه ولی شاداب نیست. پوستم بعد دو ساعت برق میفته.
  • این کرم پودر برای پوست های چرب عالی عمل میکنه ولی کسایی که پوستشون خشکه باعث میشه پوست پوست نشون بده. برای حل این مشکل بهتره از پرایمر فنتی که برای پوست های خشک هست استفاده کنید اونوقت می بینید که چقدر جلوه ی خوبی به پوستتون میده این کرم و ماندگاریشو بیشتر هم میکنه.
  • این کرم واقعا خوبه پوست رو مثل مخمل میکنه. منافذ رو به خوبی میپوشونه و زیر چشمم خط نمیندازه. نسبت به قیمتش کارایی عالی داره و من واقعا راضی ام.
مطالب مرتبط :

معرفی بهترین کرم پودر ارزان ایرانی

نقد و بررسی کرم پودر فلوئید دِرمابلند

نقد و بررسی کرم پودر مایع کاتریس مدل HD