نقد و بررسی کرم پودر ضد چروک سینره

نقد و بررسی کرم پودر ضد چروک سینره
نقد و بررسی کرم پودر ضد چروک سینره

نقد و بررسی کرم پودر ضد چروک سینره : من خیلی وقت پیش اینو خریدم واوایل مرتب ازش میزدم. دوباره چند روزیه به قصد پست گذاشتن فقط اینو میزنم .ضدچروکه و چروکای پوستو از هم باز میکنه. روی دست هم که تست کنین میبینین خطوط رو از هم باز میکنه ، بنظرم انتخاب خوبی برای مصرف روزانه هست ، ولی اگه توقع کاور خیلی بالایی ازش دارین نخرین .

اینکه من خریدم شماره دو بژ روشن هست. و رنگش خیلی روشنه و سفید میکنه پوستو شماره روشنتر از اینم داره شماره یک که وانیلیه رنگش. رنگنبدیش متنوعه و تا شماره شش داره پس با من همراه باشید تا این محصول رو نقد و بررسی کنیم.

بررسی کرم پودر ضد چروک سینره

خیلی قشنگ رو پوست میخوابه و هرنوع پوستی میتونن ازش استفاده کنن من پوستم خشک و مختلطه ولی بدون مرطوب کننده هم که میزنم خیلی خوب میشینه رو پوستم و وقتی دست میکشم حالت مخملی و لطیفی میده به پوست ، برق نمیندازه و تقریبا مات میشه ، کاور نسبتا خوبی داره بخصوص برای مصرف روزانه عالیه چون ضدآفتاب هم هست spf 30 داره.

بنر گل من و تو

با توجه به اینکه هم ضدآفتابه هم کرم پودر و ضدچروک ، گزینه مناسبی برای مصرف روزانه میتونه باشه. تا چندساعت موندگاری داره و اکسید نمیشه تا پنج ، شش ساعت اول ، روی پوست سنگین نیست و حس سبکی و لطافتش کاملا حس میشه. برای پوست بدون مشکل کاورش خوبه ، ولی اگه جوش ولک وجای جوش دارین با کانسیلر سبز نقطه ای روی جوشها بزنین بعد کرم پودر استفاده کنین که بپوشونه معایب و قرمزی جوشهارو ، برای یکبار خریدن من دوستش داشتم ولی دفعه بعدی بخوام بخرم شماره سه میگیرم چون همین شماره دو هم خیلی روشن بود برام.

من از ده نمره من هفت بهش میدم.

بررسی کرم پودر ضد چروک سینره
بررسی کرم پودر ضد چروک سینره
کرم پودر ضد چروک سنیره برای پوست چرب

ولی به نظرم اونایی که پوست چرب دارن اصلا سراغش نرن چون خودش خیلی چرب و سنگینه رو صورت مات نمیشه و بعد از ۲ یا ۳ ساعت برق میافته مخصوصا اگه پوستتون حتی کمی چرب باشه پوشش هم معمولیه و پوشش بالایی نداره، ولی خوب اگه پوست خشکی دارین این کرم پودر میتونه گزینه خوبی برای مصرف روزانه باشه

نظر برخی مصرف کننده های

در ادامه برخی از نظرات کسانی که کرم پودر ضد چروک سینره رو استفاده کردن قرار میدم تا بتونید بخوبی انتخاب کنید.

  1. خیلی پر برکته و زیاد میمونه با اینکه زیاد استفاده میکنم حدود یکسال شاید بیشتر برام جواب میده، خیلی پوشش سبک و رنگ طبیعی و عالی لکها را میپوشانه و همچنین از چین و چروک هم جلوگیری میکنه،چون غلضت زیادی داره یه مقدار کمش خوب صورت را پوشش میده
  2. این کرم پودر بیشتر شبیه یه ضدآفتاب رنگی با کیفیت هست.از نظر من پوشش دهی متوسطی داره ولی خب سبک هست و روی پوست چرب یه ذره برق میندازه. ولی مهمترین مزیتش این هست که ضرری برای پوست نداره و برای استفاده روزانه خیلی مناسبه.
  3. پوشش معمولی داره و برای استفاده روزمره خوبه. من از کیفیت و قیمت کاملا راضی بودم.
  4. کرم سبک برای استفاده روزمره .ماندگاری و پوشش دهی کم دارد
  5. من شماره 2 و 3 این کرم رو دارم، کاور خیلی خوبی داره اما صورت رو بسیار براق میکنه و تمام خطوط و چروک صورت رو عمیق‌تر نشون میده و صورت بعد از چند دقیقه خیلی خسته به نظر میاد. ضمن اینکه کلا پوست رو طوری نشون می‌ده که انگار چرکه! اما در کل با توجه به پوشانندگی خوبش نسبت به قیمتش ارزش داره، اگر با یه پنکیک یه درجه روشن‌تر از خودش فیکس بشه هم مات‌تر خواهد شد و هم دوامش بیشتر میشه، اون حالت چرک بودن پوستش هم کم‌تر می‌شه.

خیلی ممنون که با نقد و بررسی کرم پودر ضد چروک سینره همراه بودید ، شما هم میتونید در قسمت نظرات اگر از این محصول ساتفاده کردین نظر بدین تا دیگران در انتخاب خودشون راحتر باشند.

مطالب مرتبط :

مقایسه کرم پودر گابرینی و لورال

فیلم آموزش آرایش کرم قهوه ای

نقد و بررسی پرایمر صورت مای