نقد و بررسی کرم پودر میکاپ کاور درماکول (MAKE-UP COVER)

بررسی کرم پودر میکاپ کاور درماکول
بررسی کرم پودر میکاپ کاور درماکول

نقد و بررسی کرم پودر میکاپ کاور درماکول: سلام همراهان عزیز سایت گل من و تو. یکی دیگه از کرم پودرهای پرطرفدار که قیمت تقریبا مناسبی هم داره، کرم پودر درماکوله. این کرم محصول جمهوری چکه و به سبب پوشانندگی بسیار بالاش، در نوع خودش بهترین در اروپا و حتی دنیاست و مجوز اون به هالیوود فروخته شده. تو این مطلب سعی میکنیم این کرم رو بطور کامل مورد نقد و بررسی قرار بدیم و ببینیم با توجه به قیمت و کیفیتش گزینه ی مناسبی برای خرید هست یا نه؟

توضیحات شرکت سازنده:

کرم پودر میکاپ کاور درماکول با پوشانندگی بسیار بالا برای مدت زمان زیادی می تواند تمام عیوب و نواقص پوست از جمله جوش، لک، زخم و حتی تتو رو کاور کرده و پوستی صاف و یکدست را برایتان به ارمغان بیاورد. این کرم پودر بافت بسیار نرم و سبکی داشته و به خوبی روی پوست پخش می شود. هم چنین در برابر رطوبت و گرما حالت خود را حفظ کرده و ماسیده نمی شود. از دیگر ویژگی های مثبت کرم پودر درماکول این است که، به دلیل دارا بودن SPF 30 از پوست شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کند. این محصول به سبب فول کاور بودنش، برای گریم حرفه ای مناسب بوده و افراد با انواع مختلف پوست  می توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی های کرم پودر کاور درماکول:

  • پوشانندگی بسیار بالا
  • حاوی 50% پیگمنت (رنگدانه)
  • ضد آب
  • ضد حساسیت
  • عاری از مواد نگه دارنده
  • SPF 30
  • بافت سبک
  • فینیش مات
  • مناسب برای انواع پوست
  • مناسب برای گریم حرفه ای و فیلمبرداری
کرم پودر کاور درماکول
کرم پودر کاور درماکول

نقد و بررسی کرم پودر میکاپ کاور درماکول:

خب دوستان همونطور که گفته شد، این کرم پودر پوشانندگی فوق العاده بالایی داره و به جرات میشه گفت در این مورد یکی از بهترین ها در دنیاست. به راحتی میتونین جوش و هرنوع لک و تیرگی، تتو و حتی ماه گرفتگی رو هم باهاش پوشش بدین.

بنر گل من و تو

من اول که این کرمو استفاده کردم، پوستمو خیلی صاف و یکدست کرد اما بعد یه مدت روی پوستم سنگینی کرد. یعنی به خاطر کاور بالاش بعد چند ساعت پوستم احساس خفگی داشت و منافذ پوستو می بنده.

در کل بهتره این کرم پودر هم مثل بقیه کرم پودر ها بطور روزانه مورد استفاده قرار نگیره. ولی برای مراسم و زمان هایی که به گریم احتیاج دارین، میتونه نیازتون رو کاملا برطرف کنه. SPF دار بودن کرم پودر میکاپ کاور درماکول هم از پوست در برابر اشعه های مضر محافظت میکنه.

این کرم طیف رنگی متنوعی داره و به خوبی میتونین برای پوست صورت و بدن ازش استفاده کنین. فقط حواستون باشه که رنگ متناسب با پوستتون تهیه کنین تا به نتیجه دلخواهتون برسین.حجم کرم میکاپ کاور درماکول 30 میلی لیتر و قیمتشم حدودا 130 هزار تومنه که این رقم میتونه متغیر باشه.

رنگبندی و تست روی دست
رنگبندی و تست روی دست

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • من آرایشگرم و برای مشتریام ازش استفاده میکنم. این کرم چندین سالی هست که برای کار گریم چهره و پوشاندن جای جوش و لک، به کار میره. به دوستانی که به طور روزانه میخوان استفاده کنن باید بگم، این براشون مناسب نیست. بلکه برای مهمانی ها خوبه.
  • من خریدم پشیمون شدم. خیلیییی چرب و سنگینه. اصلا برای استفاده روزانه مناسب نیس.
  • این کرم پودر فقط به درد کسایی میخوره که لک و جای جوش زیاد دارن. بسیار سنگین و غلیظه و پوستو خسته میکنه. برای پوستای چرب که اصلا خوب نیست چون ده برابر پوستو براق نشون میده.
  • واقعا این کرم پودر عالیه و برای من که تعریقم بالاست خیلی خوبه. ضدآب بودنش هم یکی دیگه از ویژگی های مثبتشه. من که خیلی دوسش دارم.

تشخیص اصل و تقلبی کرم پودر کاور درماکول

در عکس زیر چند نمونه مقایسه اصل و تقلبی کرم پودر کاور درماکول رو مشاهده میکنید حتما موقع خرید به نوشته ها و بسته بندی دقت کنید. کرم اورجینال در یک لوله آلومینیومی به رنگ طلا با سطح ضخیم و ویژه بسته بندی شده است. بسته بندی این محصول در هر ظرف دیگری به غیر از یک لوله آلومینیومی امکان پذیر نیست ، زیرا بافت بی نظیر آن فقط با یک لوله آلومینیومی سازگار می باشد. بنابراین ، شما نمی توانید محصول اصلی را در یک  بسته بندی پلاستیکی پیدا کنید ، همچنین نمی توانید آن را در یک بطری شیشه ای یا هر نوع ظروف دیگری در بازار پیدا کنید.

تشخیص اصل و تقلبی کرم پودر کاور درماکول
تشخیص اصل و تقلبی کرم پودر کاور درماکول

دوستان شما از چه کرم پودری استفاده می کنید و نظرتون راجع بهش چیه؟ دوست دارین نقد بعدیمون در مورد چه محصولی باشه؟ خوشحال میشیم که نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارین.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم پودر میبلین مدل SUPER STAY 

آیا آرایش و استفاده روزانه از کرم پودر به پوست آسیب می‌رساند؟

کرم پودر دائم چیست؟ و مزیتهای استفاده از آن