همه چیز درباره کرم پودر دیور فور اور(Dior) + نقد و بررسی

کرم پودر دیور فور اور(Dior)
کرم پودر دیور فور اور(Dior)

نقد و بررسی کرم پودر دیور فور اور: سلام به همراهان مجله اینترنتی گل من و تو. در این مطلب می پردازیم به یه کرم پودر پرطرفدار که محصول کشور فرانسه ست. کرم پودر دیور فور اور، دارای SPF 35 هست که همین باعث میشه به عنوان یک ضدآفتاب هم عمل کنه. هم چنین این کرمپودر برنده ی جایزه allure در سال 2019 بود. در ادامه میتونید ویژگی های این کرمپودر رو که باعث محبوبیتش شده و نتیجه استفاده ی خودم از این محصول رو بخونید و در نهایت راجع به خریدش تصمیم بگیرید.

توضیحات شرکت سازنده:

کرم پودر دیور فور اور یک پوشش مات مخملی روی پوست ایجاد می کند. هم چنین با دارا بودن فرمولاسیون غنی شده با مواد مغذی در ترکیبات خود، علاوه بر زیباتر کردن ظاهر پوست به سلامت آن نیز کمک کرده و از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند.

این کرم پودر با ماندگاری 24 ساعته تمام عیوب از جمله لک، جوش، قرمزی پوست و سیاهی زیر چشم را به خوبی پوشش می دهد.

بنر گل من و تو

سالهاست که عصاره گل رز از عناصر اصلی محصولات دیور است که از خواص آن می توان به مبارزه با مهاجمان خارجی، پاکسازی و کوچک تر شدن منافذ باز پوست اشاره کرد. هم چنین وجود عصاره بنفشه فرنگی (pansy) با خاصیت آبرسانی از خشکی پوست پیشگیری کرده و موجب نرمی و درخشش آن می شود

همانطور که گفتیم این کرم پودر دارای SPF 35 است که از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB نیز محافظت می کند. کرمپودر دیور فور اور فاقد چربی بوده و موجب چرب شدن پوست و ایجاد ظاهر براق نمی گردد بنابراین برای انواع پوست از جمله پوست های چرب و مختلط نیز قایل استفاده است. این کرم پودر برای انواع پوست با توناژ های رنگی مختلف مناسب است و در حال حاضر 33رنگ این محصول به بازار عرضه شده.

کرم پودر دیور فور اور
کرم پودر دیور فور اور
ویژگی های کرم پودر دیور فور اور:
  • پوشش طبیعی و یکدست
  • فینیش مات
  • ماندگاری 24 ساعته
  • SPF 35
  • دارای آبرسان و مرطوب کننده
  • تقویت پوست و کوچک کردن منافذ باز
  • فاقد چربی
  • مناسب برای انواع پوست
  • تنوع رنگ

نتیجه نقد و بررسی کرم پودر دیور فور اور:

 قبل از هرچیز پوست من یه پوست خشک و خیلی حساسه، فینیش طبیعی داره و مثل اینه که روی صورتتون کرمپودری نیست، کاورش مدیوم هست، روی پوست واقعا سبکه.

ضدآفتاب داره، بیلدبل هست یعنی اگه کاور بیشتری بخواین میتونین بازم ازش بزنین ولی اصلا به کاور فول نمیرسین، رنگ های متنوعی داره و با هر رنگ پوستی به راحتی میتونین رنگتون رو پیدا کنید اما یه درجه اکسید میشه پس توی انتخاب رنگ دقت کنید.

کاملا مات نیست و اینم برای من یه مزیته. پمپی هست و دقیقا به اندازه میزنه و حیف و میل نمیشه، رایحه داره و رایحش منو اذیت نکرد.اصلا هم باعث قرمزی،حساسیت، جوش و … نشد، بسته بندیش هم جذابه، بافت نسبتا خشکی داره متاسفانه، بین خطوط نمیره.

بررسی کرم پودر دیور فور اور
بررسی کرم پودر دیور فور اور

اونایی که بینی هاشون چربه بعد ۵ ساعت روی بینی کمی برق میفته که با زدن یکمی پودر درست میشه و اینکه درخشندگی رو هم کنترل میکنه. روی پوست تیکه نمیشه، ماندگاریشم خوبه، روی دستم ۲ پمپ ازش میزنم و با ۲ قطره بایواویل با براشم میکسش میکنم و روی صورتم با همون براش میزارمش. با بیوتی بلندری که مرطوبه و دوقطره بایواویل هم روی بیوتی بلندرم ریختم، کرمپودر رو پخش میکنم و واقعا خیلی خوب میشه (پوستای خشک اینکار رو کنن اگه پوستتون خشک نیست بهتون اینکارو پیشنهاد نمیکنم) این کرمپودر همونی بود که میخواستم و اگه بهتر از این رو پیدا نکنم باز همینو میخرم.

۳۰ میل هستش و قیمتشم ۵۲ دلار که حدود 770 هزار تومن میشه و اگه کرمپودر با قیمت مناسب تر میخواید، لورال و میبلین رو امتحان کنید.

خب دوستان عزیز آیا شما تجربه استفاده از این کرم پودر رو داشتید؟ لطفا نظر و تجربه خودتون رو در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم پودر فلوئید دِرمابلند

نکاتی که حتما قبل از خرید کرم پودر ضدجوش بیوتی درما

نقد و بررسی کرم پودر مایع کاتریس مدل HD