کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه(15بهترین) برای کیف آرایش شما

لیست وسایل آرایش دخترانه

لیست وسایل آرایش دخترانه : داشتن آرایشی ملایم و دخترانه برای خانمها و دختران جوان باعث زیباتر جلوه‌ کردن آنها می‌شود. دختران این روزها علاقه زیادی به آرایش دارند و معمولاً کیفی از لوازم آرایش همراه دارند. اما نیازی نیست وسایل زیادی را با خود حمل کنند و پولی گزاف بابت وسایل آرایشی گران پرداخت‌ کنند دانستن اینکه چه لوازمی مورد نیازشان است ضروری است تا در عین سادگی بتوانند آرایشی کامل و بی‌نقص داشته‌باشند، قسمتهای زیبای صورت را برجسته‌تر کرده و عیبهای آن را بپوشانند. در اینجا به تهیه لیستی از وسایل آرایشی دخترانه می‌پردازیم.
حتما مطلب جذابترین آموزش میکاپ دخترانه ۲۰۱۹ و آرایش ملایم + تصاویر مطالعه کنید.

نکاتی که هنگام خرید لوازم آرایشی باید به آن ها توجه کرد:

  • این را بدانید که با کمترین وسایل می‌توان زیباترین و ملایم‌ترین آرایش دخترانه را انجام داد. این تصور که هر چه وسایل بیشتر و گرانتر باشد، بهتر است را از ذهنتان پاک‌ کنید.
  • اگر فردی هستید که زیاد آرایش چشم نمی‌کنید پس لازم نیست پالتهای گران سایه چشم بخرید حتی از یک سایه تکی متناسب با رنگ پوستتان هم می‌توانید استفاده‌ کنید.
  • اگر به پوستتان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید پوستتان بدرخشد در انتخاب کرم پودر و سایر لوازم پایه دقت به خرج‌دهید.
  • اگر پوستی حساس دارید، از خرید وسایل آرایشی بدون برچسب و اسم مواد تشکیل‌دهنده خودداری‌ کنید.
وسایل آرایش دخترانه
وسایل آرایش دخترانه

تغییر چهره با هوش مصنوعی آمبرلا یکی از جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین راه‌های بهبود ظاهر فرد است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ای مثل هوش مصنوعی، امکان تغییر جزئیات چهره را به شکلی جذاب ارائه می‌دهد. این فناوری می‌تواند با ترکیب مواردی از جمله شناسایی چهره، تجزیه و تحلیل پوست، و تصحیح ویژگی‌های ظاهری، به افراد امکان تغییر به ظاهر طبیعی و دلخواه را بدهد. به عنوان مثال، می‌توان از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای انطباق رنگی پوست و استفاده از لوازم آرایشی به منظور ایجاد یک آرایش چهره متفاوت استفاده کرد.

بنر گل من و تو

لیستی از وسایل آرایش دخترانه :

در ادامه تقریبا لیست کاملی برای شما ارائه میکنیم حتما مطالعه کنید.

انتخاب یک مرطوب‌ کننده خوب:

اولین چیزی که برای هر آرایشی مورد نیاز است یک مرطوب‌کننده متناسب با نوع پوست است. پوست باید ابتدا و قبل از آرایش نرم و مرطوب باشد و رطوبت لازم را داشته‌باشد تا به اصطلاح آرایش رویش بنشیند. روی یک پوست خشک و دهیدراته به هیچ عنوان آرایش جلوه‌ای ندارد . چه بسا پوستتان بدتر بنظر آید.

پرایمر استفاده کنید:

درست است که تهیه پرایمر آرایشی اختیاریست، اما بهتر است بدانید استفاده از پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش می‌شود. پرایمر را نیز باید با توجه به نوع پوستتان تهیه‌کنید. اگر پوستی خشک دارید از پرایمرهای با خاصیت آبرسان استفاده‌کنید و اگر پوستتان چرب و دارای منافذی باز است، از پرایمر مات‌کننده آرایش استفاده‌ نمایید.

لوازم آرایش دخترانه؛ کانسیلر:

کانسیلر از این نظر اهمیت دارد که با آن می‌توانید تیرگیهایی مانند تیرگی زیر چشم و یا لکها را بپوشانید. رنگ کانسیلر را بسیار نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب‌ کنید. با انتخاب کانسیلر مناسب و پوشاندن لکه‌ها دیگر نیازی نیست کرم پودرهای سنگین استفاده‌ کنید و می‌توانید به یک کرم پودر سبک اکتفا کنید.

وسایل آرایشی لازم داریم
وسایل آرایشی لازم داریم

کرم BB یا کرم پودر:

بعد از پوشاندن لکه‌ها و تیرگی ها با کانسیلر می‌توانید از یک کرم پودر سبک استفاده‌کنید. کرم BB یکی از کرمهایی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. بافت سبکب داشته و بعد از کانسیلر می‌توانید یک لایه نازک و سبک از این کرم روی پوست خود زده و پوستی بسیار طبیعی و زیبا داشته‌ باشید. برندهای دیگری نیز در بازار موجود است که با توجه به پوستتان می‌توانید از نوع سبکش بخرید.

حتما مطلب بی بی کرم چیست چرا باید برای پوست استفاده کنیم؟ مطالعه کنید.

برای لوازم آرایش دخترانه باید پنکیک داشت :

پنکیک به دوام آرایشتان کمک می‌کند. مخصوصاً اگر پوستی چرب دارید و آرایشتان بعد از کمی از بین‌می‌رود، به شما توصیه‌ می‌کنیم پنکیکی مناسب با نوع پوست خود تهیه‌ کنید. در صورتی که پوستتان خشک است می‌توانید پنکیک نزنید.

برنزر یکی از وسایل اختیاری است اما چندان مورد نیاز نیست.

برنزر یکی از وسایل اختیاری است اما چندان مورد نیاز نیست. برنزر برای تقلید درخشش آفتاب و تقویت برنزه استفاده می شود، می توانید از آن برای بیدار کردن پوست خسته یا ایجاد توهم استخوان گونه استفاده کنید و در عین حال به شما کمک می کند برخی از ویژگی های کمتر مورد علاقه خود را کم رنگ کنید.همچنین یک راه عالی برای درخشان و سالم به نظر رسیدن پوست شما است. محصولات برنزینگ فرمول های مختلفی دارند: ژل، کرم، پودر و مایعات. برخی از محصولات در تمام بدن و نه فقط برای صورت استفاده می شوند.

مداد ابرو:

ابرو از قسمتهایی است که باید همیشه تمیز و زیبا باشد. پس یک مداد ابرو از واجبات است.

لیست وسایل آرایشی میکاپ - مداد ابرو
لیست وسایل آرایشی میکاپ – مداد ابرو

خط چشم:

خط چشم چشمها را زیباتر نشان داده و در رنگهایی چون مشکی، قهوه‌ای، بژ در بازار هست. برای درشت‌تر نشان دادن چشمها این وسیله لازم است.

فرمژه برای کیف لوازم آرایش دخترانه:

داشتن مژه‌هایی فر چشمها را زیباتر می‌کند. فرمژه یکی از وسایل آرایش دخترانه است که به مژه انحنای لازم را داده و آن را زیبا می‌کند.

ریمل عضو اصلی وسایل آرایشی دخترانه:

ریمل چشم، یکی از محبوب ترین و متداول ترین ابزارهای زیبایی چشم می باشد که استفاده از آن بسیار ساده و آسان است.
ریمل باعث می شود مژه های شما حجیم تر، ضخیم ترو بلندتر جلوه کند و باعث زیبایی چشمان شما شود. ریمل ها را به سه دسته اصلی تقسیم می کنند، پودر، مایع و کرم.
ریمل ها دارای انواع مختلفی هستند. ریمل ضد آب، این محصول ساختار خاصی دارد به همین دلیل از نفوذ آب و شکستن ساختار خود جلو گیری می کند. ریمل بلند کننده،این محصول باعث می شود مژه های شما بلند به نظر برسد. ریمل حجم دهنده، این مدل ریمل ضخامت مژه ها را زیاد می کند.

هایلایتر:

هایلایتر اخیراً کاربرد زیادی در آرایش پیدا کرده است و با آن می‌توان صورت را کوچک‌تر نشان داد.

رژ لب جذابیت بیشتر:

رژ لب انواع و رنگهای مختلفی دارد که با توجه به میل خود و رنگ پوستتان می‌توانید انواع آن را از بازار تهیه‌کنید. رژ لبهای مات یا براق که هر یک برای موقعیتی بکار می‌روند. بهتر است از رژ لب همرنگ با لبهایتان استفاده‌کنید تا حالت دخترانه‌تان حفظ‌ شود.

رژ خوب انتخاب کنید برای کیف آرایش
رژ خوب انتخاب کنید برای کیف آرایش

برس آرایشی:

برسهای آرایشی در سایزها و شکلهای مختلف برای زدن سایه شم، رژگونه و پودرها لازمند. حتما چند برس برای کارهای مختلف داشته‌باشید یا می‌توانید یک ست تهیه‌ کنید.

پاک‌کننده آرایش:

در نهایت همیشه یک پاک‌کننده آرایش داشته‌باشید تا بتوانید در انتهای روز آرایشتان را پاک‌کنید. البته اگر هم آرایش نکنید، تمیزکردن پوست در آخر شب برای مراقبت از پوست ضروری است تا آلودگیها را از بین ببرد. حتی اگر از خانه خارج نشوید باز هم پاک و تمیز کردن صورت با پاک‌کننده حالت پاکساز داشته و چربیها و آلودگیهای پوست را از بین می‌برد و پوستی لطیف به شما هدیه خواهد داد.

در این مطلب با ولیست وسایل آرایش دخترانه که باید داخل کیف آرایش شما باشد آشنا شدید، اگر شما هم نظری داشتید و یا وردی به ذهنتون رسید که باید به لیست بالا اضافه کنیم حتما در بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا سایر دوستان هم بتوانند استفاده کنند.

مطالب مرتبط :

بهترین ترندهای لوازم آرایشی پاییزی 2019

کاملترین لیست لوازم آرایشی برای میکاپ عالی و بی نقص

تمامی نکات برای انتخاب وسایل آرایشی و خرید آن