آیا پنکک ایرانی کالیستا مدل smooth انتخاب هوشمندانه ای است؟

بررسی پنکیک کالیستا مدل smooth
بررسی پنکیک کالیستا مدل smooth

نقد و بررسی پنکیک کالیستا مدل smooth: سلام دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه. یه آرایش خوب زمانی کامل میشه که از یه تثبیت کننده در انتهای کار استفاده بشه. تثبیت کننده ها کمک میکنن که آرایش ماندگاری بیشتری داشته باشه و پوستتون رو یکدست کنه. پنکک یکی از همین تثبیت کننده هاست که پودر فشرده ای داره. پنکیک ایرانی کالیستا با جلوه ی مات و پوشانندگی خوبش برای تکمیل آرایش به کمکتون میاد. حالا بریم که بیشتر راجع به این محصول بدونیم

توضیحات شرکت سازنده:

پنکیک اسموت کالیستا بافتی کاملا نرم و لطیف دارد و به سبب جلوه ی مات خود پوششی طبیعی و یکدست به پوست می دهد. این محصول از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و تا ساعت ها می تواند به خوبی نواقص پوست را کاور کند. ترکیبات این پنکک به گونه ای است که از کشیده شدن و خشکی پوست جلوگیری می کند. همچنین پنکک اسموت کالیستا دارای 6 رنگ متنوع است که افراد می توانند با توجه به رنگ و تناژ پوست خود از آن استفاده کنند.

ویژگی های کلی پنکیک اسموت کالیستا:
  • پوشش صاف و یکدست
  • ماندگاری بالا
  • دارای جلوه مات
  • بافت نرم و لطیف
  • جلوگیری از خشکی و حساسیت پوست
  • دارای طیف رنگی متنوع
پنکیک کالیستا مدل smooth
پنکیک کالیستا مدل smooth

بررسی پنکیک کالیستا مدل smooth

این پنکیک کالیستا مدل smooth که مناسب انواع پوسته، بافت مخملی و قشنگی روی پوست داره، خیلی سبکه، پوست رو خیلی خشک و غیر طبیعی نمیکنه و رو پوست نمیماسه و مثل بعضی از پنککا تیکه تیکه نمیشه.خلاصه همونیه که میخواستم و بهتون پیشنهاد میکنم اگه دنبال یه پنکیک خوب با قیمت مناسب هستید اینو امتحان کنید فک نمیکنم پشیمون شید
البته انتظار پوشش دهی بالا ازش نداشته باشید چون همونطور که گفتم خیلی پنکیک سبکیه و میتونید تو مصرف روزانتون روش حساب کنید شاید برای مهمونی خیلی مناسب نباشه.
این پنکیک ۶ رنگ داره من رنگ ۰۱ رو دارم که شاید برای پوست من یکم روشن باشه!

بنر گل من و تو

من پنکیک رو فقط برای خشک کردن کرم پودر یا ضدافتابم استفاده میکنم (درمورد ضدافتاب هم مطمئن نیستم که کار درستی میکنم یا نه !) و ازون پدی که توش هست هم استفاده نمیکنم معمولا با یه براش تپل به صورت ضربه ای میزنم به صورتم اینجوری رو پوستتون خیلی طبیعی تر میشینه

یه نکته دیگه ،کسانی که پوست خشکی دارند هیچوقت پنکک رو تنها استفاده نکنند چون خطوط صورتشون رو بیشتر نشون میده،حتما زیرش مرطوب کننده یا کرم پودر بزنن. حجم این محصول 10 گرم و قیمتشم تقریبا 54 هزار تومنه که واقعا ارزششو داره.

بررسی پنکیک کالیستا مدل smooth
بررسی پنکیک کالیستا مدل smooth

نظرات برخی از استفاده کنندگان:

  • پوشش‌دهی خوبی داره، در حد فول کاور نباید ازش انتظار داشت اما لک یا جوش رو تا حد خوبی پوشش میده. به نسبت قیمتش پنکیک خوب و مناسبیه. من همیشه نسبت به خرید کالاهای آرایشی ایرانی تردید داشتم اما از این برند همین پنکیک و یک خط چشم خریدم که باعث شد نظرم عوض شه نسبت به کالاهای ایرانی و بسیار راضی‌ام.
  • پوست رو مات میکنه روی کرم پودر استفاده میکنم‌ ازش. فقط بعد ۳ ۴ ساعت پوستم رو چرب میکنه که این اتفاق برای همه اونایی که پوستشون چربه میفته بعد این مدت دوباره باید تمدیدش کنید روی پوست که چربی رو بگیره. پوشش خوبی داره برای استفاده روزانه. بوی خوبی هم داره خیلی هم سنگین نیست در کل خوبه.
  • من واقعا فکر نمیکردم پنکیک ایرانی کالیستا انقدر عالی باشه. واقعا محصولات ایرانی پیشرفت کردن. این پنکیک پوشانندگی عالی داره. همینطور ماندگاری عالی تر. من چون پوستم خوبه گاهی اوقات کرم پودر نمیزنم ضدافتاب بی رنگ و پنکیک کالیستا رو استفاده میکنم. از صبح رو پوست میمونه تا عصر. واقعا سبکه
  • رنگ طبیعی بسیار سبک رو پوست حالت کیکی نمیشه و اکسید نمیشه بعد از چند ساعت، جلوه ی طبیعی به پوست میده

دوستان عزیز شما از چه نوع پنکیکی استفاده میکنید؟ آیا تا الان تجربه استفاده از محصولات کالیستا رو داشتید؟ حتما نظر و تجربه خودتون رو در بخش دیدگاه با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط :

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه برای کیف آرایش شما

کاملترین لیست لوازم آرایشی برای میکاپ عالی و بی نقص

نقد و بررسی کانسیلر کالیستا مدل Cover Up