توصیه هایی برای عفونت قارچی ناخن

عفونت قارچی ناخن
عفونت قارچی ناخن
وقتی ناخن قارچ می زند چه روش های درمانی را باید در پیش بگیریم و با چه روش هایی از بروز آن می توانیم پیشگیری کنیم به این عارضه اونیکومایکوزویس می گویند دستور و توصیه های پزشکان پوست و مو در این زمینه را برایتان اورده ایم. در ادمامه مطلب همراه باشید با توصیه هایی برای عفونت قارچی ناخن.

مراحل کم کردن عوارض عفونت قارچی ناخن

دوش گرفتن در چنین مکان‌هایی ممکن است فرد را بیشتر مستعد ابتلا به قارچ ناخن کند که به عنوان یک بیماری پزشکی شناخته شده و نام دیگر آن اونیکومایکوزیس است.
متخصصان کلینیک مایو اعلام کرده‌اند که علائم قارچ ناخن از این قرارند: ضخیم شدن غیر طبیعی ناخن، ترد و شکننده شدن ناخن، پاره پاره یا زرد شدن شدن، تیرگی غیر منتظره ناخن. البته باید گفت ک 8 ه شدت این عفونت مختلف است، برخی افراد فقط یک لکه سیاه روی ناخن خود می‌بینند، ولی برخی دیگر دچار درد و ناراحتی می‌شوند.
برای درمان این مشکل ناخن متخصصان درماتولوژی توصیه می‌کنند: ناخن خود را خشک نگه دارید، لاک روی ناخن را پاک کنید، از کرم یا پمادهای ضد قارچ ناخن استفاده کنید، با مراجعه به پزشک داروی خوراکی دریافت کنید، ناخن عفونی شده را کوتاه کنید، ناخن گیر یا سوهان را ضد عفونی کرده و بعد از استفاده دور بیندازید.

منبع: medicinenet