سه گیاه آپارتمانی که سلامتی، شانس و ثروت می‌آفرینند! (فنگ شویی)

گیاه آپارتمانی فنگ شویی - گیاهان خوش شانس

یک گیاه آپارتمانی می‌تواند از راه‌های مختلفی به بهبود زندگی انسان‌ها کمک کند. از سوی دیگر «فنگ شویی» (風水) که تکنیک باستانی چینی در مورد چیدمان صحیح اشیا است؛ در این رابطه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برای آگاهی بیش‌تر دراین‌باره، با گل من و تو همراه باشید.

سه گیاه آپارتمانی شگفت‌انگیز!

«مالبار چست‌نات» Malabar Chestnut:

گیاه آپارتمانی - مالبار چست‌نات

این گیاه آپارتمانی که به درخت پول فنگ‌شویی شهرت دارد؛ سمبل ثروت، رفاه و اطمینان خاطر است. تنه‌ی بافته‌ی آن، نماد و نشانه‌ی قفل شدن بر روی رفاه و آسایش و حفظ آن است.

در صورت نگهداری از این گیاه با تأمین رطوبت کافی، میوه‌ای قابل‌خوردن شبیه به فندق خواهد داد. این گیاه آپارتمانی هر یک هفته تا 10 روز، نیاز به آبیاری دارد و بهتر است در معرض نور کم قرار داشته باشد.

بنر گل من و تو

«درِسینا- لاکی بامبو» II:Draecen- Lucky Bamboo

بامبو و آموزش آن

بامبوی شانس در آئین فنگ‌شویی است و5 هزار سال قدمت دارد! طبق این اعتقاد باستانی چینی، نگهداری از این گیاه آپارتمانی، باعث آسایش خیال در خانه و خانواده و راحتی و انبساط خاطر می‌شود. در کشورهای غربی نیز بسیار موردتوجه قرار دارد و همه‌پسند است.

این گیاه آپارتمانی بسیار قوی است و نیاز به مراقبت چندانی هم ندارد، نور کم و آبیاریِ تا حد امکان ملایم در مورد آن مطلوب‌تر است. در شرایط مطلوب، هرماه حدود دونیم سانتی‌متر رشد می‌کند

«اسپاتی فیلوم -پئیس لی‌لی» III:Spathiphyllum- The Peace Lily

معرفی و نگهداری اسپاتی فیلوم- گل من و تو

چنین گفته می‌شود که این گیاه که آن را زنبق آشتی نیز می‌نامند، افراد را از درون بهبود می‌دهد. ادعا شده است که در درمان سردرد، بیماری‌های مزمن و حتی سرطان مؤثر است.

آنچه به‌یقین می‌توان گفت این است که این گیاه آپارتمانی موادی مانند فرمالدئید، بنزن و مونوکسید کربن و حتی دود سیگار را تصفیه کرده و از بین می‌برد.

در مطالب بعدی سعی میکنیم بیشتر در خصوص فنگ شویی و گیاهانی که به عقایدی ثروت، شانس و سلامتی برای ما به ارمگان می آورند مطالبی قرار بدهیم پس با ما همراه باشید.