طرز تهیه کیک موج دار فوق العاده

طرز تهیه کیک موج دار
طرز تهیه کیک موج دار

کیک موجدار : خلی ها دوست دارن کیک که درست میکنن خوشگل و خوشمزه باشه به نظر من کیک موج دار رو امتحان کنید که بعدش میدونم یکی از گزینه های خوب برای پخت کیک شما خواهد شد. در این آموزش طرز تهیه کیک موجدار رو بهتون آموزش میدیم که با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کیک موج دار

آرد دوليوان
تخم مرغ چهار عدد
شكر يك ليوان
روغن مايع نصف ليوان
شير ولرم نصف ليوان
آبجوش دو قاشق غذا خوری
شكلات تلخ ٢٠٠گرم
بيكينگ پودر دو قاشق مربا خوری
وانيل نصف قاشق مربا خوری

طرز تهیه کیک موج دار

فر و با دماي ١٨٠درجه گرم كنيد. قالبتون و با روغن جامد چرب كنيد و آردپاشي كنيد . آرد و با بيكينگ پودر الك كنيد و بذاريد كنار. زرده و سفيده رو از هم جدا كنيد. سفيده هارو بزنيد تا حجيم و پفكي و سفيد بشه ،كم كم يك سوم شكر و اضافه كنيد و به هم زدن ادامه بديد تاسفت بشه و وقتي ظرف و برميگردونيد از ظرف نريزه.بذاريد يخچال.

بنر گل من و تو

باقيمانده شكر و با زرده ها و وانيل بزنيد تا كرم رنگ و كشدار بشه. روغن مايع و بهش اضافه كنيد و هم بزنيد. شير و با آبجوش مخلوط و اضافه كنيد. آرد و به زرده اضافه كنيد و هم بزنيد با همزن. بعد سفيده رو اضافه كنيد و با ليسك به صورت دوراني و آروم هم بزنيد،نصف مواد و بريزيد تو كاسه. شكلات و با يك قاشق چای خوری روغن مايع بن ماري كنيد. به نصف مواد اضافه كنيد.آروم هم بزنيد. اول مواد سفيد و بريزيد تو قالب ،بعد شكلاتي و .ميتونيد مواد و كمي مخلوط كنيد تا ابر و باد بشه،يا همونجوري ساده بمونه. بذاريد تو فر طبقه وسط به مدت ٤٥دقيقه،با سيخ چوبي امتخان كنيد تا كامل پخته باشه.

طرز تهیه کیک موج دار
طرز تهیه کیک موج دار

رسپی کیک موج دار از لیلا وکیلی