مقایسه ضد تعریق های ایرانی (سینره،مای و شون)

مقایسه ضد تعریق های ایرانی
مقایسه ضد تعریق های ایرانی

مقایسه ضد تعریق های ایرانی : یکی از پرکاربرد ترین لوازم بهداشتی که در تابستان مصرف خیلی زیادی دارن ضد تعریق های هست که میخوام سه تا از ضدتعریق های ایرانی که جدیدا استفاده کردم رو معرفی و مقایسه کنم براتون این ضد تعریق های از مارک های سینره، مای و شون هست که در ادامه به بررسی هرکدوم می پردازیم.

مقایسه ضد تعریق های ایرانی

دئودرانت  چیست ؟ برای شروع باید بدانید که ضد عرق ها به وسیله ترکیبات آلومینیوم منافذ عرق را می بندند اما دئودرانت با از بین بردن باکتری های سطح پوست مانع از ایجاد بوی بد می شوند. بعضی از این محصولات هم خصوصیتی دوگانه دارند، یعنی هم عطر دانه هایی برای حذف بو دارند و در عین حال قادرند تا از میزان عرق کردن بکاهند.

سینره (lollipop 🍭)

خب ابتدا ببینیم شرکت سازنده چه توضیحاتی داده : دئودورانت سینره با بهره‌گیری از هر دو مکانیزم آنتی باکتریال و ضد عرق عمل می‌نماید. در فرمولاسیون دئودورانت گیاهانی مثل روغن درخت چای و عصاره مریم‌گلی با خاصیت آنتی باکتریال استفاده‌شده است تا از رشد میکروارگانیسم‌ها در محل جلوگیری کرده و از تجزیه عرق توسط این باکتری‌ها ممانعت به عمل می‌آورد. از سوی دیگر وجود عصاره گیاه دم‌اسب با دارا بودن خاصیت قابض باعث شده است تا از میزان ترشح عرق کاسته شده و کارایی محصول افزایش یابد.

بنر گل من و تو

بررسی ما

حاوی عصاره گیاه دم اسب،روغن درخت چای و عصاره مریم گلی که بخاطر ترکیباتی که داره از عرق کردن جلوگیری هم میکنه
باعث ایجاد لکه رو لباس نمیشه
بوی گرم و شیرینی داره
حاوی الکله

حجمش ۵۰ میل
قیمتش ۱۷ هزار تومن

مای (violet 🌸)

توضیحات شرکت سازنده :مرکبات تازه که با رایحه های شرقی همراه شده اند موجب طراوت و تازگی دئودورانت ضد تعریق زنانه ویولت مای شده اند و شمیمی که در آخر پس از رایحه اول خود نمایی می کند، بوی ملایم عنبر است.

ضد تعریق مای
ضد تعریق مای

بررسی ما

اول از همه در مورد رایحه شرقی و بوی ملایم عنبر باید بگم که خیلییی خوب و خوشبوعه😍🤦🏻‍♀️
و تا یک روز میشه بوی خوبش رو حس کرد😌
از عرق کردن،بوی نامطبوع و ایجاد لکه سفید رو لباس جلوگیری میکنه👗
برای پوستای حساس هم مناسبه
فاقد الکله

حجمش ۶۰ میل
قیمتش ۱۳ هزار تومن

شون (Tender leaf 🌿)

توضیحات شرکت سازنده : رول ضد تعریق «تندر لیف»(Tender Leaf) از محصولات ضد تعریق «شون»(Schon) یکی از دئودورانت‌های موثر و خوشبو برای این منظور است. این محصول رایحه‌ای خنک از گل‌ها و برگ‌های سبز گیاهان جنگل دارد. هنگام استفاده از این رول، بویی که از آن به مشام می‌رسد باعث حس شادابی و لطافت در فرد می‌شود.

ضد تعریق Tender leaf شون
ضد تعریق Tender leaf شون

بررسی ما

حاوی عصاره گیاه ها و گل های جنگلی🌸
مناسب انواع پوسته👌🏻
ضدتعریقه و از ایجاد لک رو لباس جلوگیری میکنه
فاقد الکل و‌ پارابنه
و ۲۴ ساعته اس تاثیرش

حجمش ۵۰ میل
قیمتش ۱۴ هزار تومن

نتیجه تست محصولات

هر سه تای این دئودورانت ها واقعا عالی بودن و همه انتظاراتی که ازشون میره رو برآورده میکننف ولی من بیشتر از همه مای مدل ویولت رو دوست داشتم چون عاشق بوش شدم ولی خب این نظر شخصی من هست و برای شما متفاوت باشه، اما در کل محصولات خوبی بودن.

شما کدومش رو داشتین؟نظرتون چیه راجع بهش؟ اصلا از دئودورانت استفاده میکنین؟اگه آره از چه برندی؟!