نقد و بررسی ادکلن فراگرنس ورد ECLAT La Violette

بررسی ادکلن فراگرنس ورد ECLAT La Violette
بررسی ادکلن فراگرنس ورد ECLAT La Violette

بررسی ادکلن فراگرنس ورد ECLAT La Violette : سلام به شما که این مطلب رو انتخاب کردید برای مطالعه میخوام یک ادکلنی که این روزا در اکثر لوازم آرایشی فروشی ها میبیند رو بررسی کنم اگر دنبال ادکلی هستید که بوی نسبتا خنک، ملایم و یه کوچولو شیرین داشته باشه میتونه گزینه خوبی باشه رایحه این ادو پرفیوم شباهت بسیاری با محصول مشهور برند لنوین (lanvin) یعنی Eclat d’Arpège داردما در این مطلب به بررسی و برخی نظرات استفاده کنندگان این ادکلن میپردازیم پس با ما همراه باشید.

توضیحات شرکت سازنده

قبل از بررسی محصول ببینیم شرکت تولید کننده چه ویژگی هایی برای این محصول بیان کرده است طبق گفته شرکت سازنده به‌محض اولین اسپری از ECLAT La Violette روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو میشوید.با گذشت زمان نت های میانی که از ترکیب پونه، مشک و ویستریا تشکیل‌شده‌اند جای خود را به نت آغازی داده و استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامش و اعتمادبه‌نفس، جایگزین آن خواهد شد.و در آخر نت پایانی که از چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر تشکیل‌شده‌اند، به‌خوبی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این ادکلن برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب می باشد.

نت آغازی: برگ چای و شکوفه هلو

بنر گل من و تو

نت میانی: پونه، مشک و ویستریا

نت پایانی: سدر، عنبر و اوسمانتوس

رایحه : خنک، ملایم و یه کوچولو شیرین

ادکلن فراگرنس ورد
ادکلن فراگرنس ورد

بررسی ادکلن فراگرنس ورد ECLAT La Violette

درباره ماندگاری و پخش بو کلا ادکلن یه بوی خصوصیه یعنی قرار نیست جزخودتون و افراد نزدیک بهتون کسی متوجهش بشه ولی موندگاری روی لباس رو داره ولی اون اندازه که مشا بخواهید مثل کرید اونتوس باشه نخواهد بود توقع خودتونو به اندازه مبلغی که پرداخت میکنید قرار بدید.

به نظر من بوش حس آرامش و زیبایی رو القا میکنه من وقتی بوش میکنم روحم تازه میشه این ادکلنی که من داشتم اماراتی بود و از شرکت فراگرنس که همه ادکلناش رایحه ادکلن های اصل میده و خوبم هستن ولی این اکلتش و لانکومش یه چیز دیگه س

قیمت این ادکلن صدوخورده ایه و حجمش ۱۰۰میله در ضمن اگر به عطر های شیرین علاقه دارید من پیشنهاد میدم حتی تو نظرات کسانی که این محصول رو خرید کردن خیلی تناقض هست بین خوب بودن یا بد بودن

ادکلن ECLAT La Violette
ادکلن ECLAT La Violette
نظرات برخی مصرف کننده های
  1. بوی فوق العاده ملایم ، خاص و خوبی داره، اما ماندگاری چندان بالایی نداره با این حال نسبت به قیمت واقعا به صرفه ست . خریدشو به کسانی پیشنهاد میکنم که دنبال یک عطر ملایم و شیرین هستند اما اگه از اون دسته آدمایی هستین که میخواین با عطر از خودتون ردی به جا بذارین این محصول انتخاب مناسبی نیست.
  2. درصد الکلش بالاس اما خب به نسبت قیمتش ارزش داره و اینکه ماندگاریش چند ساعتی هست.
  3. این عطر بسیار خوشبو و ملایم و خاص هست، اما متاسفانه بو بعد از چهل دقیقه تا یک ساعت قوت خودشو از دست میده
  4. اصلا کیفیت ندارد و با توجه به قیمت های متفاوتی که دارد هیچ کدام اصل نیست و اصلا بویی ندارد و دوام مطلوبی هم ندارد

نظر شما در خصوص این ادکلن چیه؟ حتما در قسمت نظرات بیان کنید.

مطالب مرتبط :

گیاهانی که داخل خانه شما را منحصر به فرد می کند

نقد و بررسی ادکلن تانگو سن سیرو

همه چیز در خصوص نگهداری و پرورش گل کوکب