نقد و بررسی ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

نقد و بررسی ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus
نقد و بررسی ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

بررسی ادکلن کرید اونتوس : یکی از ادکلن که این روزها خیلی پرطرفدار شده و بوی اونو دوست دارند اونتوس هست (Creed Aventus) این ادکلن رایجه ای تلخ و خنک داره و از مرکبات گل میوه گیاهان معطر اسموکی خاک و زمین وانیل چوب تهیه شده که در ادامه به بررسی و نقد اون میپردازیم پس با ما همراه باشید و در انتهای مطلب حتما نظرات برخی از مصرف کننده ها رو مطالعه کنید.

تاریخچه ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

ابتدا تاریخچه کوتای در خصوص شرکت کرید باید بدونید بینانگذار این شرکت آقای جیمز هنری کرید هست، او فعالیت خود را در این زمینه از سال ۱۷۶۰ در مرکز شهر لندن و با مغازه ای تحت عنوان هاوس کرید یا همان خانه کرید آغاز کرد. این موضوع در واقع نقطه آغازین شروع به کار لوکس ترین و پر طرفدار ترین عطر جهانی بود. کرید به سرعت جای خود را در بین طرفداران عطرهای خاص و البته افراد مهم و مشهور پیدا کرد. ملکه ویکتوریا و دربار پادشاهی انگلیس از جمله افرادی بودند که توجه زیادی به این عطر نشان دادند. مدت زیادی طول نکشید که برند کرید وظیفه تأمین عطر دربار پادشاهی انگلیس را بر عهده گرفت.

تاریخچه ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus
تاریخچه ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

امروزه، اولیویر کید و پدرش، اوریون کید، نسل ششم و کارشناسی ارشد عطر و ادوکلن، که آزمایشگاه اصلی خود را به پاریس منتقل کرده اند، در حال تولید عطر های خاص و همه پسند هستند. این شرکت در سال 2010 برند مشهور و فرانسوی «کرید» (Creed) برای بزرگداشت دویست‌ و پنجاهمین سالگرد شروع به کار خود، ادکلن اونتوسAventus خود را معرفی کرد. بوی این عطر، بسیار قوی و هوشمندانه عمل می‌کند.

بنر گل من و تو

نت های اصلی

نت آغازی : نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز
نت میانی : گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین
نت پایانی : مشک، عنبر، اوک‌موس و وانیل

توضیحات شرکت سازنده

اونتوس برای کادودادن به کسانی که دوستشان دارید، بسیار مناسب است. به محض اسپری، رایحه‌ی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب به‌خوبی فضای اطراف را به تسخیر خود درمی‌آورد. این ترکیب حس اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی وارد عرصه می‌شوند که شامل گیاه جادویی پاتچولی، گل رز و یاسمین هستند. با وجود این مخلوط سه‌گانه، شیرینی و گرمای هم‌زمان را خواهید داشت. کم‌کم و با گذشت مدتی نه‌چندان طولانی، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد که شامل مشک، اوک‌موس، عنبر و شیرینی وانیل هستند‌.

ادکلن اونتوس
ادکلن اونتوس

بررسی ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

یکی از ویژگی های خوب این محصول ماندگاری اون هست که اگر محصول اصل رو خرید کنید ماندگاری فوق العاده ای داره و بوش به این زودیا نمیره حتی یادمه روی کتم که زده بودم دادم خشک شویی بعد از شستشو وقتی رفتم تحویل بگیرم بهم گفت ادکلنت ماندگاریش خیلی خوبه و موقع اتو کردن بوی عطر میومد. در این رنج قیمت هم بوی خوبی داره و هم تقریبا همه پسند هست.

یکی از ویژگی های جالب این ادکلن و کلا ادکلن های برند کرید میتونید به راحتی میزان اسپری که میخواهید انجام بدید رو کنترل کنید و خیلی به دردتون میخوره ، در کل باید بگم که من و خیلی از مصرف کننده های این عطر ادکلن ازش راضی هستند و تقریبا میشه گفت بوشو همه دوست دارند و سعی کنید اصلشو بخرید.

راستی اگر خواستید میتونید از تستر این ادکلن هم استفاده کنید که یکی از پیشنهاد های خوب هست برای خرید.

نظرات برخی مصرف کننده ها :
  1. مگه داریم از این بهتر لحظه ای در خرید خودتون شک نکنید، کاملاً با اعتماد به نفس قدم بزنید، اطرافیان شما شیفته رایحه معرکه آن خواهند شد.
  2. بسیار مجذوب کنندس و بسیار خانمهارو جذبت میکنه معمولا هروقت بزنی باید اسمشو برای همه توضیح بدی
  3. به نظر من یکی از بهترین ادکلن های جهان میتونه باشه ، از نظر کیفیت که عالی هست و از لحاظ بوی یک بوی سنگین مردانه داره و اگر دنبال بویی هستید که امضای ادکلنیتون بشه این میتونه مناسب باشه
  4. از نظر بوش واقعا بینظیره از نظر زیبایی هم بسیار شیک هستش و ماندگاریش نمیگم عالی ولی خیلی خوبه. یعنی تا چند روز یک ته بوی ملایم و بسیار خوش بو روی لباس شما وجود خواهد داشت.
بررسی ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus
بررسی ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

تشخیص اصل و فیک محصولات کرید

در خصوص خرید هر ادکلنی مخصوصا ادکلن هایی با قیمت بالا باید بگم که یکم زیادی وسواس به خرج بدین جنسی که سایتش ۴۳۵ دلار قیمت زده براش،از ویژگی های ظاهریش دقت کنید، خب اولین نکته که باید توجه کنید این هست که  هیچکدوم از محصولات کرید سلفون نداره اگه داشت اصل نیست از دیگر ویژگی های اصل بودن این محصول لبه های جعبه یا همون edge باید کاملا سیاه باشه همش حتی جاهایی که برش داره نباشه در غیر اینصورت جنس اصل نیست.

نکته بعدی هم که باید دقت کنید همه محصولات کرید اسپری شون یجوریه میتونی زیر دستت کنترلش کنی که چقد اسپری کنه، بعدش زیرش یه برچسب سفید رنگ هست که بچ کد و مشخصات نوشته روش دقت کنید اون برچسب باشه و قابل جدا کردن از قوطی تو محصولات تقلبی چاپش کردن برچسب نیستش.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ادکلن تانگو سن سیرو

گیاهانی که داخل خانه شما را منحصر به فرد می کند

چرا باید براش های آرایشی را شست؟