نقد و بررسی ضدآفتاب دور چشم سان سیف ( Sun Safe) + نظرات

ضدآفتاب دور چشم سان سیف
ضدآفتاب دور چشم سان سیف

نقد و بررسی ضدآفتاب دور چشم سان سیف: سلام به همران عزیز سایت گل من و تو. همونجوری که خودتون میدونید، پوست اطراف چشم بسیار حساسه و زودتر از سایر قسمت های صورت نیاز به مراقبت داره. برای این منظور بهتره از کرم ضدآفتاب مخصوص دور چشم یا ضد آفتاب هایی که روش قید شده قابل استفاده برای اطراف چشم، استفاده بشه. ضد آفتاب دور چشم سان سیف یه محصول ایرانی با SPF 30 هست، که علاوه بر محافظت از پوست اطراف چشم در برابر نور خورشید، خواص درمانی هم داره. اگر به دنبال یه ضدآفتاب دور چشم با کیفیت بالا و قیمت مناسب میگردید این مطلب رو تا انتها بخونید

توضیحات شرکت سازنده:

ضدآفتاب مخصوص دور چشم سان سیف با SPF 30 تا 97% از پوست حساس اطراف چشم در برابر اشعه های UVA و UVB نور خورشید محافظت می کند. این کرم ضد آفتاب با دارا بودن اثرات ضد قرمزی، ضد التهاب و هیپوآلرژنیک، احتمال ایجاد حساسیت ها و مشکلات پوستی را کاهش می دهد. محصول فوق علاوه بر ماندگاری بالا، بسیار سبک بوده و موجب سفت شدن پوست اطراف چشم می گردد. سفت شدن پوست اطراف چشم نیز از ایجاد چروک های جدید جلوگیری می کند. کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم سان سیف هم چنین در رفع سیاهی و پف دور چشم نیز موثر است. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به فاقد اسانس و پارابن بودن آن اشاره کرد.

ویژگی های اصلی ضدآفتاب دور چشم سان سیف:
  • محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید
  • ضد التهاب و ضد آلرژی
  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
  • کاهش لکه های تیره و چروک پوست
  • مرطوب کنتده و جوانسازی پوست اطراف چشم
  • فاقد اسانس و پارابن
  • ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر آلودگی

نتیجه استفاده و نقد کرم ضدآفتاب دور چشم سان سیف:

این ضدآفتاب دور چشم اس پی اف ۳۰ داره و از دورچشماتون در برابر اشعه uva و uvb محافظت میکنه. ادعای ضدچروک ،ضدپف و ضد تیرگی هم داره یعنی علاوه بر ضدآفتاب یه کرم درمانی هم هست.
توش ویتامینc و e داره،حاوی کوانزیم q10 هست که یه آنتی اکسیدان قویه. توی ترکیباتش من الکل و پارابن ندیدم فاقد رایحه هم هست دیگه اینکه رنگیه و فقط یه رنگ داره رنگشم نه تیره ست نه روشن.

بنر گل من و تو

بافتش سبکه، با اینکه رنگیه دورچشمو سنگین نمیکنه، پوشش دهی متوسطی داره برای استفاده روزانه خوبه انتظار کاور بالا ازش نداشته باشید. یکم چربه و ممکنه بره تو خطوط چشم بهتره روش پودر بزنید یا با پنکک خشکش کنید.

حجم این کرم ۲۰ میل و قیمتش الان حدود ۳۵ هست.

بررسی ضدآفتاب دور چشم سان سیف
بررسی ضدآفتاب دور چشم سان سیف

نظرات برخی از استفاده کنندگان:

  • خیلی براق میکنه دور چشم رو و بعد از مدتی خطوط اطراف چشم رو نمایان تر میکنه. در کل راضی نبودم و انتظار بیشتری داشتم.
  • اولین باری هست که این کرم رو خریدم. اصلابراق نبود و کاملا همرنگ پوست شاید برای کسانی که سیاهی دور جشم دارند پوشانندگی زیادی نداشته باشد .زود جذب شد و با توجه به این که چشمهای فوق العاده حساسی دارم اصلا باعث سوزش و تحریک چشمهای من نشد در کل راضی بودم
  • اولین باری هست که این کرمو خریدم. پوشانندگی متوسطی داره به عنوان کانسیلر نمیشه ازش استفاده کرد ولی به عنوان مرطوب کننده دور چشم و ضد آفتاب عالیه اصلا فکر نمیکردم با این قیمت بشه همچین کرمی خرید.
  • دوستان این کرم خیلی خوبه رنگش هم عالیه. دیگه الان خیلی مد نیست که دور چشم سفید باشه این کرم دور چشم و فقط یک دست میکنه. ایرانی و خوبه.اگر چروک زیاد دارید حتما زیرش یک کرم دور چشم قوی تر بزنید. برای چروک های کم موثر اما برای چروک زیاد این به عنوان ضدآفتاب چشم باشه.
  • برای مراقبت پوست دور چشم عالیه، از نظر زیبایی پوستو برق میندازه و کاورش کمه، من اگه جایی بخوام برم که ظاهرش مهم باشه روی این کانسیلر میزنم

[button type=”3d” color=”#ff004e” target=”_blank” link=”https://affstat.adro.co/click/5216037f-bd5b-452f-b613-541743eb24ef”]وسايل مورد نياز آرايش[/button]

آیا شما از این ضدآفتاب استفاده کردید؟ حتما تجربه شخصی و همچنین نکات رو در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم ضدآفتاب شیسید

نقد و بررسی ضدآفتاب سینره (آبی و زرد)