نقد و بررسی ضدآفتاب سینره (آبی و زرد) + نظرات استفاده کنندگان

بررسی ضدآفتاب سینره
بررسی ضدآفتاب سینره

نقد و بررسی ضدآفتاب سینره: سلام به همراهان مجله اینترنتی گل من و تو. با نزدیک شدن فصل گرما و نیاز بیش از پیش به استفاده از ضدآفتاب ها، قبلا در خصوص کرم پودر ضد چروک  سینره صحبت کردیم و تصمیم گرفتم راجع به ضدآفتاب های بسیار با کیفیت سینره صحبت کنم. این برند ایرانی ضدآفتاب های رنگی و بی رنگ خودش رو در بسته بندی جدید به بازار عرضه کرده. تیوپ آبی ضدآفتاب های رنگی با SPF 60 و ضدآفتاب های بی رنگ با SPF 50 و در تیوپ زرد قابل خریداری هستند. نقد جامع و نظرات خریداران این ضدآفتاب ها رو در ادامه میتونید بخونید‌.

توضیحات شرکت سازنده:

ضدآفتاب های سینره به خوبی از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB نور خورشید محافظت می کنند. این محصولات با دارا بودن ویتامین E موجب نرمی و لطافت پوست شده و از ایجاد چروک روی پوست جلوگیری می کنند.

سایر ترکیبات:

هم چنین به دلیل وجود روغن جوجوبا در ضدآفتاب رنگی سینره، علاوه بر خاصیت نرم کنندگی و افزایش الاستیسیته پوست، اثرات ضد التهابی و ترمیم کنندگی نیز دارد. از دیگر ترکیبات این کرم میتوان به گلیسیرین در مدل بی رنگ آن اشاره کرد. مواد جاذب چربی ( مات کننده) در ترکیبات این کرم ها، موجب می شود که جلوه طبیعی و مات روی پوست داشته و مانع برق افتادن پوست می گردد. بعلاوه مدل رنگی این ضد آفتاب نیز پوشانندگی خوب و  ماندگاری بالایی دارد. این محصولات برای انواع پوست ها به ویژه پوست های چرب و جوشدار کاملا مناسب است. خبر خوش این که این کرم ها ضدآب و ضد تعریق بوده و پارابن در ترکیبات آن ها وجود ندارد.

بنر گل من و تو
ویژگی های اصلی ضدآفتاب های جدید سینره:
  • حفاظت از پوست در برابر اشعه UVA و UVB
  • دارای ترکیبات گیاهی
  • مات کننده
  • دارای  ویتامین E
  • فاقد پارابن
  • ضدآب و ضد تعریق
  • نرم کننده و ضد چروک
  • ترمیم کننده و ضد التهاب
  • بسیار سبک با جذب سریع
ضدآفتاب رنگی سینره
ضدآفتاب رنگی سینره

نتیجه استفاده و نقد ضد آفتاب های سینره:

ضدافتاب بی رنگ‌ سینره (زرد‌ رنگ)

اس پی اف پنجاه داره. از پوست دربرابر اشعه UVA و UVB محافظت میکنه، ایل فریه یعنی فاقد چربی و مناسب پوست چرب، فاقد پارابنه.

حالا تجربه من:

من پوستم مختلطه و تی زون صورتم چربه و اصلا نمیتونم ضدافتاب سنگین و چربو تحمل کنم و همینطور ضدافتابایی که روی صورت سفید میشن. این ضدافتاب رو خیلی دوس دارم و قطعا باز ازش می‌خرم.چون خیلییی سبکه، چرب نیست و روی پوست مات میشه. مثل اینه که شما یه مرطوب کننده مات به صورتتون زدین برای همین برای زیر ارایش هم گزینه خوبیه، اولش که  میزنید روی پوست یه مقداری سفیده ولی با ماساژ دادن کاملا جذب و مات میشه حجمش۵۰میل و قیمت ۵۵

کرم ضد آفتاب زرد سینره
کرم ضد آفتاب زرد سینره
ضدافتاب رنگی سینره (آبی رنگ)

مخصوص پوست چربه و ایل فریه، اگه پوست خشکی دارید ممکنه روی صورتتون پوست پوست شه. اینم از اشعه های UVA و UVB محافظت میکنه. رنگی که من دارم بژ روشن هست یه رنگ بژ طبیعی هم داره. فاقد پارابنه. راستی هردوتاشون هم رایحه دارن

تجربه من:

بافت سبکی داره و روی پوست چرب و سنگین نیست. اینم فینیش مات داره، پوشش دهیش متوسط رو به پایینه بنظرم در حد یه بی بی کرمه. تناژ رنگیش نخودی و قشنگه وقتی میزنید به صورتتون یه مقداری رنگش تیره تر و به اصطلاح اکسید میشه. پس حواستون باشه رنگشودرست انتخاب کنید. حجمش ۵۰ میل قیمت ۶۵ .

کرم ضد آفتاب آبی سینره
کرم ضد آفتاب آبی سینره

اگر بین این دوتا بخوام انتخاب کنم بی رنگش برای من خیلی بهتره و کلا ضدآفتاب های بی رنگو توصیه میکنم همیشه.

نظرات استفاده کنندگان:

  •  من که ازش راضیم تا قبل از این از بی بی کرم استفاده میکردم برا همین ضد افتاب نمیزدم اما الان که این رو زیر کرم پودر استفاده میکنم میشه گفت ازش راضیم و خیلی خوب محافظت میکنه از پوستم.
  • خوب روی پوست میشینه محافظتش خوبه ولی یکم پوست رو روشن میکنه برای کسایی که پوست یکم تیره دارن خوب نیست به نظرم
  • خیلی سفیده، وقتی میزنی رو پوست انگار یه لایه سفید کشیدی روی پوستت و جذبم نمیشه. خیلی سریع پوستو برق میندازه و چسبناک میکنه با اینکه نوشته فاقد چربی. سینره برند خیلی خوبیه ولی ضدآفتابش اصلا خوب نبود و من راضی نبودم.
  • پوستم چربه و هر ضدآفتابی میزدم روی صورتم مخصوصا بینی برق میفتاد و میماسید اما این کرم از این لحاظ عالی بود. تنها ایرادش بنظرم کاور خیلی معمولیشه برای کسانیکه همیشه از کرم پودر استفاده میکنن پوشش ضعیفی داره اما برای مصرف روزانه خیلی سبک و خوبه.
  • ضد تعریق نیست، بعد از مدتی قسمت‌های چرب پوست براق میشه، کاور خوبی نداره ولی پخش شدنش راحته و ماته. رنگش برای پوستهای روشن، تیره ست. با یه قطره آب شره می‌کنه به همین دلیل هم مطمئنا مناسب این فصل سال با این میزان گرما نیست.

دوستان شما از چه ضد آفتابی استفاده می کنید؟ ضد آفتابتون رنگیه یا بی رنگ و کدومو ترجیح میدید؟ آیا تجربه استفاده از این ضدآفتاب ها یا سایر محصولات سینره رو داشتید؟

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم ضدآفتاب شیسید

نقد و بررسی کرم پودر ضدجوش اکتی پور نوروا