نقد و بررسی موس اسنس مدل Mousse Makeup

موس اسنس مدل Mousse Makeup
موس اسنس مدل Mousse Makeup

نقد و بررسی موس اسنس: سلام به همگی، تو این مطلب میخوایم موس اسنس رو بصورت خیلی مفید و مختصر مورد بررسی قرار بدیم و ببینیم که بهتره برای چه نوع پوست هایی و در چه زمان هایی مورد استفاده قرار بگیره و با توجه به برند و قیمتی که داره خریدش مقرون به صرفه هست یا نه؟ اگر براتون سوال پیش اومده که موس چیه باید بگم یه نوع کرم پودره که بافتش غلیظ تر و نرم تره و یه حالت خامه ای مانند داره.

توضیحات شرکت سازنده:

کرم‌ پودر به‌علت داشتن بافت سنگین، بیشتر تو مهمونی ها استفاده میشه در حالی‌که موس با بافت نرم و لطیفش مناسب برای استفاده در طول روز بوده و تفاوت اصلی موس و کرم پودر در اینه که بعد از کرم پودر باید ازتثبیت‌کننده‌ها برای پوست استفاده بشه که معمولا پنکک یک نوع از تثبیت کننده‌ها به شمار میره؛ در حالی‌که استفاده از موس بخاطر پوشانندگی بالا احتیاجی به تثبیت‌کننده نداره و رنگی مات و طبیعی به صورت میده. شرکت اسنس Essence آلمان موس مدل Mousse Makeup رو در رنگ های مختلف تولید کرده که فاقد چربی و SPF بوده و محفظه ی شیشه ای داره.

ویژگی های موس اسنس

دارای بافت نرم و فوق‌العاده ظریف
رنگ مات و طبیعی
سبک

بنر گل من و تو
موس اسنس مدل Mousse Makeup
موس اسنس مدل Mousse Makeup

بررسی موس اسنس (Mousse Makeup):

در مورد این موس باید بگم که مثل بقیه موس ها کاورش متوسط به بالاست و راحت روی پوست پخش میشه، فینیش ماتی داره و مهم تر از همه اینکه نیازی به پودر زدن و تثبیت کردنش نیست چون خودش این کارو انجام میده. موس اسنس برای پوستای چرب مناسبه و من برای کسایی که پوست خشک دارن پیشنهاد نمی کنم ولی اگر خواستین استفاده کنین قبلش حتما مرطوب کننده بزنین.

برای پخش کردنشم میتونین از براش یا حتی انگشتتون کمک بگیرین چون ممکنه با اسفنج سختتون بشه. قیمت این محصولم به نسبت حجم و کیفیتش مناسبه. اینی که من دارم ظرفیتش 16 گرمه و قیمتشم حدودا 60 تومن.

بررسی موس اسنس
بررسی موس اسنس

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • بار اولی که زدم باور نمیشد انقدر خوب باشه، پوست رو یکدست و صاف و نرم میکنه،پوشانندگی خوبی داره، خصوصا اگه جایی از صورت قرمز شده باشه، خیلی خوب روی صورت میخوابه. من خیلی ازش راضی بودم.
  • سبکه ولی پوشانندگی و ماندگاری کافی نداره، بنظر من حجمشم کمه و ضد آب هم نیست.
  • چون سبکه واسه استفاده روزانه خوبه، فاقد چربیه واسه همین من که پوستم چربه باهاش جوش نزدم، کاورش متوسطه و اگه لک و جای جوش دارید کامل نمیپوشونه، یک ضعفش اینه که اگه دستتونو روی صورتتون بذارید، کرم اون قسمت پاک میشه.
  • پوشش دهی خیلی بالایی نداره اما ماندگاری و سبک بودنش بینظیره. البته انتظار من از پوشش دهی یه چیز خیلی خاص هست وگرنه این موس به نوبه خودش پوشش دهی قابل قبولی داره و بسیار مخملیه و مهمتر از همه اینکه روی صورت برق نمیندازه.
مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم مرطوب کننده هیدروسنس نئودرم (Optimal Hydrosense)

نقد و بررسی دقیق ماسک صورت اوتی + نظرات کاربران

نقد و بررسی کامل اسپری فیکس مک (تثبیت کننده آرایش)