نقد و بررسی دقیق ماسک صورت اوتی + نظرات کاربران

نقد و بررسی ماسک صورت اوتی
نقد و بررسی ماسک صورت اوتی

بررسی ماسک صورت اوتی : از اونجایی که استفاده از ماسک ها در کنار مراقبت پوست، به عنوان مکمل بشدت میتونه توی بهتر شدن و‌ شفافیت پوست موثر باشه، پس مهم هست که شما از یک ماسک صورت خیلی خوب استفاده کنید در این مطلب میخوام ماسک اوتی رو مورد نقد و بررسی قرار بدم و ببینیم ارزش خرید داره یا خیر پس با من همراه باشید.

بررسی ماسک اوتی تمامی مدلها

همانطور که میدونید اوتی ماسک های مختلفی داره که هرکدوم یک ویژگی خاصی برای خودش داره که در ادامه هم معرفی میکنیم هم نقدشون رو قرار میدم.

ماسک سفید کننده آکواریچ اوتی

توضیحات شرکت سازنده

ماسک سفید کننده آکواریچ اوتی با خواص معدنی و گیاهی می باشد و مناسب پوست نرمال تا چرب و مختلط است و خستگی و کدری را از پوست صورت از بین می برد ماسک سفید کننده آکواریچ هم لایه بردار و هم ماسک می باشد چون بعد از استفاده از این محصول، لایه ای نازک از این ماسک بر روی پوست باقی خواهد ماندو بعد از خشک شدن آن، همزمان با برداشتن ماسک، لایه مرده پوست برداشته شده و مواد موجود در ماسک، باعث روشنی، آبرسانی، تازگی و شادابی پوست میگردد.

بنر گل من و تو

ویژگی های ماسک سفید کننده آکورایچ اوتی

آبرسان قوی پوست مختلط
شفاف کننده پوست صورت
سفید کننده
مرطوب کننده پوست
برطرف کننده خستگی و کدری پوست صورت
تهیه شده بر پایه مواد گیاهی و املاح معدنی و ویتامین C
لایه برداری ملایم
قابل استفاده برای پوست های نرمال تا چرب
پاک کننده سلول های مرده پوست
روشن کننده و صاف کننده پوست
فرمولاسیون کاملا گیاهی و ارگانیک

ماسک سفید کننده آکواریچ اوتی
ماسک سفید کننده آکواریچ اوتی
بررسی ماسک آکورایچ اوتی

درسته کار اصلی این ماسک، تعدیل کننده چربی و روشن کنندگی پوست هست، برای کسایی که پوستشون کدر شده و منافذ آلوده یا همون جوش های سرسیاه دارند مناسبه، پوست چرب کدر را روشن و شفاف میکنه، پیل آف هست و‌ بعد از خشک شدن از روی پوست براحتی برداشته میشه، آبرسانی هم داره، داخلش آبهای یخی و عصاره کیوی بکار رفته، بعد استفادش خستگی پوست هم از بین میره و پوست شاداب میشه. برای پوستای نرمال تا چرب  ولی من خیلی ازش راضی نبودم و فکر میکنم که این کار رو به درستی انجام نمیده. راستی یک نکته منفی دیگه این ماسک داشتن پارابین هست که خوب نیست

برخی از نظرات مصرف کننده ها

از نظر من قدرت ضعیف در لایه برداری و روشن کنندگی داره و ازش خرید نداره چون چیز های دیگه حتا ارزون تر هم هستن که بیشتر از این ماسک سفید میکنن، سفید کنندگی این ماسک نسبت به قیمتش خیلی کمه. بوی الکل میده و پارابن هم داره، حتی جوش ها رو هم کم نمیکنه

عالیه من دارم خیلی راضیم سفید کننده خیلی قوی من چند ساله استفاده می کنم، صورتم بعد استفاااده خیلی با نشاط می شه

ماسک انگور اوتی

توضیحات شرکت سازنده

لک ها و چروک های ناخواسته ای در صورت میتواند موجب ناراحتی و ایجاد حس بدی در شما شود برای درمان این چروک ها و تسکین پوست میتوانید از ماسک استفاده کنید. ماسک انگور اوتی با خاصیت ضدچروک ، رطوبت عمیقی به پوست صورت شما خواهد داد که این روطبت موجب لطافت و نرمی و شادابی پوست میگردد .ماسک انگور اوتی خاصیت آنتی اکسیدان فوق العاده ای دارد که پوست صورت را از اثرات مخرب رادیکال های آزاد محفوظ میدارد همچنین حاوی پلی فنول است که موجب ایجاد لایه ای محافظ روی پوست خواهد شد و مانع از تبخیر آب میان بافتی میشود.

ویژگی های ماسک انگور اوتی

– فرمولاسیون کاملا گیاهی و ارگانیک
– روشن کننده
– آنتی اکسیدان
– ضد چروک
– رطوبت رسان
– تسکین دهنده پوست
– جلوگیری کننده از تبخیر آب میان بافتی
– حفظ حالت کشسانی پوست
– برطرف کننده تیرگی پوست
– کاهش دهنده سلول های مرده سطح پوست
– مناسب پوست های نرمال و خشک

ماسک انگور اوتی
ماسک انگور اوتی
بررسی ماسک انگور اوتی

همانوطر که میبینید تمرکز اصلی این ماسک آبرسانی قوی و ضدچروک بودنش هست، بخصوص برای بالای ۳۰ سال عالیه، داخش پلی فنول بکار رفته که یه لایه محافظ روی پوست ایجاد میکنه و نمیذاره آب داخل پوست تبخیر بشه و از بین بره. بعد استفاده از این ماسک، پوست حالت کشسانی خودش رو حفظ میکنه، برای این فصل عاااالیه، مغذی هست، بیشتر مناسب نرمال رو به خشک، این ماسک مثل مواد هست و خشک نمیشه و بعد از ۲۰ دقیقه روی پوست باید شسته بشه، بعد از استفادش پوست کلی نرم و لطیف میشه.

من که از این محصول راضی بودم و حس میکنم تمام اون ویژگی هایی که گفته بود رو داره البته نمیشه کامل و مطلق در خصوص محصولات آرایشی نظر داد چون در پوست های متفاوت شاید کمی نظرات متفاوت باشه

ماسک چای سبز اوتی

توضیحات شرکت سازنده

یکی از مشکلاتی که میتونه برای پوست شما پیش بیاد تیرگی پوست هست، کدر و خسته به نظر اومدن اون هم میتونه از وجود چربی زیاد روی صورت باشه چای سبز منبع سرشار از پلی‌فنول‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که آن را به یک ماده ضد پیری، ضد التهاب و ضد سرطان تبدیل کرده است.

بررسی ماسک پای سبز اوتی

این ماسک آبرسان و ضدجوش هست، کمک میکنه به رفع جوش های زیر پوستی و سطح پوست، خاصیت روشن کنندگی هم داره، جریان خون زیر پوستی رو افزایش میده و اکسیژن بیشتری به سلول ها میرسونه و باعث شادابی از بین رفتن خستگی پوست میشه، این ماسک هم خشک نمیشه و بعد از ۲۰ دقیقه روی پوست باید شسته بشه

نظر استفاده کننده گان محصول

من از این مساک مدتی استفاده کردم، ماسک به حالت ژل بود، بوی خاصی نمیداد، زمان استفاده از ماسک احساس خنکی به پوست میداد و بعد از یک بار استفاده پوست صورت شاداب تر و روشن تر شد.

ماسک چای سبز اوتی
ماسک چای سبز اوتی

ماسک عسل اوتی

اگر دنبال یک ماسک آبرسان و ضد محرک هستید حتما ماسک عسل اوتی رو انتخاب کنید، این ماسک باعث برطرف شدن خارش و زبری پوست و از بین رفتن التهاب و قرمزی بافت آسیب دیده پوست شما خواهد شد. همچنین با رطوبت رسانی عالی ، و تقویت سیستم ایمنی ، پوست را در برابر عوامل آسیب رسان محافظت کرده و مانع از تبخیر آب پوست می شود. همچنین این ماسک با داشتن عصاره عسل موجب ترمیم سلولی ، آبرسانی ، افزایش انعطاف پذیری پوست و لطافت و روشنی آن خواهد شد.

نظر برخی از مصرف کننده های این ماسک

من راضی بودم حس تازگی و خوبی به پوست میده و پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید.

از نظر من معمولی و در حد ضعیت لایه برداری انجام میده و فکر کنم توی این رنج قیمت میشه محصول بهتری تهیه کرد.

مطالب مرتبط :

با خواص گلاب برای پوست بیشتر آشنا بشید

نقد و بررسی ماسک زغال لورال

ویدیو ماسک لایه بردار خانگی فوق العاده