نقد و بررسی پالت چشم و صورت سیتی استایل گلدن رز

بررسی پالت چشم و صورت سیتی استایل گلدن رز
بررسی پالت چشم و صورت سیتی استایل گلدن رز

بررسی پالت چشم و صورت سیتی استایل گلدن رز : در سایت شاید کمتر به بررسی پالت ها پرداختیم که در این مطلب میخوام بررسی پالت City Style شرکت گلدن رز بپردازم خود راستی این پالت از 9 رنگ سایه چشم مات و شاین دار، 1 رنگ هایلایتر، 1 رنگ برنزر و 1 رنگ رژگونه با پیگمنت رنگ تشکیل شده است پالت دارای 2 شماره هست که من شماره 1 اونو داشتم و عکسهای که روی دستم تست کردم مربوط به این شماره هست پس با من همراه باشید تا این پالت رو مورد بررسی قرار بدیم.

توضیحات شرکت سازنده

خب طبق روال همیشه قبل از اینکه به بررسی این محصول بپردازیم ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای اون در نظر گرفته:

فرمولاسیون ویژه این محصول باعث شده که دوام خوبی داشته باشه و هماهنگی و هارمونی خاص رنگ های آن سبب میشود که این پالت دوست داشتنی را همواره در کیف خود نگه دارید.رنگ های هر یک از کیت های City Style به گونه ای انتخاب و در کنار هم قرار گرفته که یک آرایش جذاب و زیبا را برای شما به نتیجه خواهد داد. اگر شما هم جزو اشخاصی هستید که هیمشه وسایل آرایشی خود را در کیفتون نگهداری میکنید این پالت را همیشه کنار خودتون خواهید داشت.

بنر گل من و تو
ویژگی های پالت سیتی استایل گلدن رز
  • پالت چند کاره
  • دارای بافتی نرم و ابریشمی
  • دوام و ماندگاری بالا
  • کیفیت مطلوب
  • دارای 9 رنگ سایه-1 رنگ هایلایتر،1 رنگ برنزر و 1 رنگ رژ گونه
  • عرضه شده در دو رنگ و تناژ متفاوت 01-Warm Nude و 02-Smokey
پالت City Style گلدن رز
پالت City Style گلدن رز

نتیجه بررسی پالت چشم و صورت سیتی استایل گلدن رز

همین اول کاری بگم که گلدن رز تولید کشور ترکیه اس و قیمت محصولاتش مناسبه نسبت به کیفیتی که داره ، همانطور که در ابتدای مطلب گفتم این پلت ۹ رنگ سایه کاملا کاربردی و ملایم و سه رنگ برا صورت(هایلایتر،رژگونه و برنزر) داره، خیلی پودری نیست، از نظر ماندگای باید گفت که پیگمنت و موندگاریش خوبه، البته با پرایمر سایه استفاده بشه خب خیلی بهتره

از نظر من همه رنگاش (شماره یک) به درد بخور و قابل استفاده هستش باز هم تکرار میکنم دقیقا مطابق سلیقه من بود، خلاصه که خیلی خوشم اومده ازش دیگه به تناسب کارایی که داره قیمت نسبتا مناسبی داره که حدود 92 هزار تومن زمانی که من این مطلب رو برای شما آماده میکنم داره. تستش رو روی دستم میتونید در عکس زیر ببینید.

تست پالت سیتی استایل گلدن رز
تست پالت سیتی استایل گلدن رز

راستی من از اکثر چیزایی که از این برند داشتم راضی بودم ولی یه پلت سایه ۶تایی داره اصلا خوشم نیومد ازش، برای استفاده از این محصول هم میتویند به کمک براش و اپلیکاتور مخصوص از سایه، رژگونه، هایلایتر و برانزر این پالت استفاده کنید.

نظرات برخی مصرف کننده های پالت سیتی استایل گلدن رز
  1. من از این پالت خریدم رنگ های فوق العاده ای داره که کاربردی هست.
  2. واقعا محصول خوبی بود و اون اندازه که پول بابتش میدی میتونی استفاده کنید و راضی بودم ازش
  3. محصول با کیفتی خوبی هست ولی من این مدل رنگ رو دوست نداشتم ولی تو این رنج قیمت خوبه به نظرم

✅ پلت سایه مورد علاقه شما چیه و از کدوم برنده استفاده میکنید، حتما معرفی کنین بهمون و اگر نظری در خصوص این پالت دارید بنویسید تا بقیه دوستان هم استفاده کنند.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی پالت سفورا ۷۸ سایه

مقایسه کرم پودر گابرینی و لورال

نقد و بررسی کالر کورکتور گلدون رز