نقد و بررسی کالر کورکتور گلدون رز

بررسی کالر کورکتور گلدون رز
بررسی کالر کورکتور گلدون رز

بررسی کالر کورکتور گلدون رز : اگر دنبال اصلاح کننده رنگ های صورت هستید باید از کالرکورکتور استفاده کنید(قیمت مناسب گلدون رز)، کالرکورکتور برای خنثی کردن قرمزی،سیاهی زیرچشم، جوش، کبودی و …صورت استفاده میشه من در این مطلب میخوام کالرکورکتور گلدون رز رو مورد بررسی قرار بدمف پلت گلدن رز رو چند وقت پیش خریدم ببینم چطوره چون نسبت به بقیه قیمتش مناسب تره😁 بریم و بررسی کنیم.

کالر کورکتور چیست؟

قبل از بررسی اصلا ببینیم کالر کورکتور چیست و چه کاربردهایی داره،این مواد در اصل برای اصلاح کردن رنگ استفاده میشه یعنی برای درست کردن و اصلاح قسمت هایی از پوست که از رنگش راضی نیستید کاربرد داره، به این صورت که کالر کورکتورها یک سری از رنگ دانه های خاص پوست رو اصلاح میکنند در مواردی کاربرد داره که شما نمیتونید با استفاده از کانسیلر و کرم پودر این اصلاح رو انجام بدین

بررسی کالر کورکتور گلدون رز

من بعد از خرید و استفاده ازش خیلی راضیم کاور و ماندگاریش خیلی خوبه،کلا انتظاراتی که از یه کالرکورکتور میشه داشت رو برآورده میکنه، امروز که این مطلب رو قرار میدم قیمتشم حدودا ۶۰-۷۰ تومنه (با این وضعیت قیمت ها فردا نمیدونم چند میشه) اگر دنبال یک کالر کورکتور خوب با قیمت مناسب هستید حتما سراغ همین پلت برید.

بنر گل من و تو
کاربرد هر رنگ تو این پلت

خب بیاید رنگ های این پلت رو مورد بررسی قرار بدیم و ببینیم برای چه چیزهایی کاربرد داره از سمت راست

🧡نارنجی-قرمز: شما میتونید از این رنگ برای برای پوشوندن لک و سیاهی دور چشم (برای کسایی که پوستشون تیره اس بهتره) استفاده کنید. کارایی خیلی خوبی داره

💜بنفش: خنثی کننده رنگ زرده،برای کسایی که پوستشون زرده یا رنگ پریده اس مناسبه👌🏻

💚سبز: پوشاننده قرمزی و جوش و…من بیشتر از همه رنگ سبز رو استفاده میکنم(کسایی که پوستشون سفیده میفهمن چی میگم🤣)

💛زرد: اینم برای پوشوندن رنگ بنفشه،مثل کبودی و…

💖صورتی هم برای خنثی کردن رنگای آبی،تیرگی و کبودی ملایم و روشن کردن دور چشم استفاده میشه،برای پوستای روشن مناسبه

👱🏻‍♀️کِرِمی: از اینم من به عنوان پرایمر سایه استفاده میکنم،البته توجه کنید که فقط بعدش باید فیکس شه که تو خطوط چشم نره

میتونید تستش رو روی دستم مشاهده کنید.

تست کالر کورکتور گلدون رز
تست کالر کورکتور گلدون رز

کاربرد رنگ های مختلف در کالرکورکتور

کلا یک اصل در کالر کورکتور هست که رنگها کاربردهای خاص خودشون رو دارند ولی میتونه در پلت های مختلف کمی تغییر کنه ولی اصل کار یکیه که در ادامه براتون قرار دادم

شما از رنگ زرد میتونید برای پشت چشم برای بیس سایه استفاده کنید(یجورایی جبران کننده بی رنگی هست)، زمانی که شما از از رنگ زرد کالر کورکتور برای پشت چشم استفاده میکنید باعث میشه که سایه خودشو بهتر نشون بده.

از رنگ سبز میتونید برای خنثی کردن قرمزی های پوستتون استفاده کنید مثلا برای جای جوش ، کناره های بینی و گونه هاتون ازش استفاده کنید.

رنگ بنفش برای رنگ چهره و شاداب نشون دادن اون استفاده میشه، کسانی که حس میکنند چهره بی روحی دارند اگر از این رنگ استفاده کنن چهرشون درخشان نشون داده میشه.

از رنگ نارنجی برای کاور کردن هاله تیره زیر چشم استفاده میشه و هاله تیره زیر چشم را خنثی میکنه و باعث میشه که لازه نشه کاور زیاد به کانسیلر بدیم که زیر چشم را چروک و خسته کنه!

بررسی از arayeshihayeman

مطالب مرتبط:

پرایمر چیست و چرا باید استفاده بشه ؟

نکاتی مهم در میکاپ و آرایش روزانه

فیلم آموزش آرایش کرم قهوه ای فوق العاده