نقد و بررسی کانسیلر پرطرفدار تارت مدل شیپ تیپ (shape tape)

بررسی کانسیلر تارت مدل شیپ تیپ
بررسی کانسیلر تارت مدل شیپ تیپ

نقد و بررسی کانسیلر تارت: سلام دوستان عزیز. همونجوری که تو مطالب قبلی گفتیم کانسیلر، کرم پودر فشرده ای هست که برای پوشوندن عیوب و نواقص اطراف چشم ازش استفاده میشه و این روزها از اجزای جدا نشدنی یک آرایش تمیزه. کانسیلر تارت یه محصول محبوب آمریکاییه که بیشتر آرایشگرای حرفه ای هم ازش استفاده میکنن و در حال حاضر یکی از بهترین ها در دنیاست. تو این مطلب سعی میکنیم تمام نکات مربوط به این کانسیلرو بگیم تا در نهایت شما بهترین تصمیمو در مورد خرید و استفاده ازش بگیرین.

توضیحات شرکت سازنده:

کانسیلر مایع تارت با پوشانندگی و ماندگاری بالا تمام تیرگی های دور چشم ،لک، جوش، زخم و حتی منافذ پوست را برای مدت طولانی پوشش داده و جلوه ای کاملا طبیعی و یکدست به پوستتان می دهد.

این کانسیلر بافت کاملا ماتی داشته و به هیچ عنوان موجب برق افتادن پوست نمی شود. علاوه بر این از خط افتادن در قسمت های مورد استفاده، جلوگیری می کند.

بنر گل من و تو

از دیگر ویژگی های این محصول فرمولاسیون سبک آن است که روی پوست سنگینی نمی کند و به راحتی پخش می شود.

کانسیلر مایع تارت دارای ترکیبات گیاهی بوده و با روغن دانه انبه، شی باتر و عصاره ریشه شیرین بیان غنی شده است. روغن دانه ی انبه سبب آبرسانی و رطوبت پوست شده و از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. شی باتر (نوعی روغن گیاهی که از خشکی پوست جلوگیری می کند) کمک می کند که پوست حالت الاستیکی و کشسانی بودن خود را حفظ کند. عصاره شیرین بیان با خاصیت روشن کنندگی، تیرگی ها و هاله سیاه اطراف چشم را برطرف می کند.

این محصول روی حیوانات تست نشده و فاقد پارابن است. همچنین برای انواع مختلف پوست مناسب است.

کانسیلر تارت
کانسیلر تارت
ویژگی های مهم کانسیلر تارت:
  • ماندگاری و دوام بالا
  • پوشانندگی فوق العاده (فول کاور)
  • دارای ترکیبات گیاهی (روغن دانه انبه، شی باتر، عصاره ریشه شیرین بیان)
  • دارای فینیش کاملا مات
  • بافت نرم و سبک
  • ضد چروک
  • رفع نواقص و عیوب پوستی
  • پخش شدن راحت و سریع
  • فاقد پارابن و روغن های معدنی
  • مناسب برای انواع پوست
  • دارای خاصیت نرم و مرطوب کنندگی

نتیجه بررسی کانسیلر مایع تارت مدل شیپ تیپ:

خب ببینیم نتیجه استفاده من از کانسیلر پر سر و صدا اما نه کاملا بی نقص تارت چیه؟

کانسیلر تارت مورد استقبال خیلی از بلاگرا و میکاپ آرتیستای مطرح بوده و به همین دلیل خیلی مشهور شد. این کانسیلر فینیش ماتی داره و همین باعث میشه سریع تر روی پوست خشک شه. در نتیجه فرصت کمتری برای پخش کردنش بهتون میده.

کاور خوبی داره ولی فول کاور نیست و برای آرایش های طولانی، ماندگاره و نمیماسه. اما نقص بزرگش خشکی زیادشه (البته ناگفته نمونه که همین خشکی تا حدودی به ماندگاریش کمک میکنه) و باعث میشه خطوط زیر چشم به دلیل خشکی زیاد به ویژه در طولانی مدت کاملا واضح بشن.

بنابراین برای جلوه بهتر آرایش با کانسیلر تارت دو اقدام لازمه: اول استفاده از آبرسان مناسب در پایه آرایش برای جلوگیری از خشکی زیاد و دوم بیک کردن خوب با پودر بیک مناسب. اگر این دو نکته رعایت بشن، فینیش بهتری از میکاپتون خواهید گرفت.

رنگبندی کانسیلر مایع تارت مدل شیپ تیپ
رنگبندی کانسیلر مایع تارت مدل شیپ تیپ

من سه رنگ این کانسیلر رو دارم: فیر، لاین سند و دیپ. که از رنگ دیپ برای کانتور استفاده می کنم. به نظر من علی رغم سر و صدای بسیار زیادش، هنوز ممکنه گزینه های بهتری وجود داشته باشه.

یه نکته مهم در مورد این کانسیلر اینه که به نظر من حجمش خیلی با صرفه ست و مواد داخلش خیلی دیر تموم میشه و چون کاور خوبی داره، یکم ازش کاملا جواب میده.

این محصول تنوع در رنگ بندی داره و انواع پوست با توناژ های مختلف میتونن ازش استفاده کنن.

یه نکته دیگه راجع به این کانسیلر اینه که میتونین رنگای تیره و روشنو ترکیب و ازش برای کانتور هم استفاده کنید. حجم کانسیلر تارت 10 میلی لیتر و قیمتشم حدودا 550 هزار تومنه.

نظرات برخی از استفاده کنندگان:

  • من به خاطر تبلیغات زیاد خریدم اتفاقا سبکه و کاور خوبی داره تنها نقصش اینه که خطوط زیر چشم بیشتر مشخص میشه واسه همین زیاد دوسش ندارم.
  • موقع زدن یکم بایو اویل قاطیش کنین خیلی بهتر میشه. ولی من در کل محصولات تارت رو به نسبت تعریفایی که ازش میشه دوست ندارم. اونجوری که میگن نیست.
  • من یه دونه از این داشتم وقتی تموم شد خیلی غصه خوردم و به خاطر قیمت بالاش رادیانس بورژوا خریدم و چندین ماه اونو زدم. چند روز پیش از ته کانسیلر تارتم که یکم مونده بود زدم. جالب اینجاست که زیاد خوشم نیومد ازش. یعنی میخوام بگم اونقدرام عالی نیس و به واسطه سر و صدایی که کرد همه فکر میکنن فوق العاده ست.
  • من قبلا از کانسیلر میبلین استفاده می کردم و مشکلی که باهاش داشتم این بود که میماسید. الان تارت گرفتم و خیلی خیلی دوسش دارم و راضی ام.
  • بهترین کانسیلر دنیاست عالی تر از این محصول نیست ولی خوب با قیمت دلار برای ما خیلی گرونه
بررسی کانسیلر تارت shape tape
بررسی کانسیلر تارت shape tape

خب دوستان شما از چه کانسیلری استفاده میکنید؟ آیا شما تجربه استفاده از کانسیلر تارت رو دارید؟ خوشحال میشیم نظراتتون رو در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بذارید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم پودر کانسیلردار دوسه 

نقد و بررسی کانسیلر میبلین مدل ایج ریوایند

نقد و بررسی کانسیلر کالیستا مدل Cover Up